Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 04.03.2021 17:07. Дата останніх змін - 16.03.2021 18:10

Послуги з обслуговування кладовищ на території Коломацької селищної ради

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-04-002903-b  
ID bc6a5c5aec734f17b0bd69238d2fc07a  
Ідентифікатор плану UA-P-2021-02-17-002836-b  
Очікувана вартість закупівлі
249`436.49 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Коломацька селищна рада  
Очікувана вартість закупівлі 249`436.49 Гривня (з ПДВ)  
Підстава Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом  
Обгрунтування Оголошення про проведення процедури відкритих торгів було заплановано, та оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу за посиланням: План закупівлі: UA-P-2021-01-11-002544-a Оголошення закупівлі: UA-2021-01-11-002054-a На участь у процедурі отримано одну пропозицію від КП "КОЛОМАЦЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" Відповідно до п.1 ч.2 ст. 32 Закону «Про публічні закупівлі» тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі подання для участі у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій. У Замовника залишилась необхідність придбати Послуги з обслуговування кладовищ на території Коломацької селищної ради Оголошення про проведення процедури відкритих торгів було заплановано, та оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу за посиланням: План закупівлі: UA-P-2020-12-21-005638-a Оголошення закупівлі: UA-2020-12-21-005506-a На участь у процедурі отримано одну пропозицію від КП "КОЛОМАЦЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" Відповідно до п.1 ч.2 ст. 32 Закону «Про публічні закупівлі» тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі подання для участі у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій. У Замовника залишилась необхідність придбати Послуги з обслуговування кладовищ на території Коломацької селищної ради Відповідно до п.1 ч.2 ст.40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Відповідно до п.1 ч.2 ст. 40 Закону, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: - якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Замовником двічі було відмінено відкриті торги по закупівлі ДК 021:2015 98370000-7: Поховальні та супутні послуги Послуги з обслуговування кладовищ на території Коломацької селищної ради. Під час проведення переговорів Учасник надав уповноваженій особі свою пропозицію відповідно до умов тендерної документації та підтвердження про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі." На підставі вищезазначеного після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з учасником процедури закупівлі, прийнято рішення щодо укладення договору про закупівлю.  
Процедура закупівлі
Переговорна процедура
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
04.03.21
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
16.03.21

Замовник в інтересах якого закупівлю оголошено

Найменування замовника Коломацька селищна рада  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04398117  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Опис Допускається відтермінування платежу за фактично надані Послуги протягом 30 календарних днів з дня надання Послуг  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з обслуговування кладовищ на території Коломацької селищної ради
Класифікація за ДК 021:2015: 98371111-5 - Послуги з обслуговування кладовищ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63101, Україна, Харківська область, смт. Коломак, вулиця Гетьмана І.Мазепи, 2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 посл.

Тендерна документація

Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.03.2021 17:06
Версія документу від: 04.03.2021 17:06
ID: ad10c26d95d44bee8ede66694152daf7

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Коломацька селищна рада  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04398117  
Юридична адреса 63101, Україна, Харківська область, смт. Коломак, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА І.МАЗЕПИ, будинок 2  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЛОМАЦЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА"
Код ЄДРПОУ: 03358895
249`436.49
Гривня з ПДВ
04.03.2021
17:07

Укладені договори

Номер договору
9837
Дата підписання
16.03.2021
Дата початку дії
16.03.2021
Дата завершення дії
31.12.2021
Ціна договору
249`436.49 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
207`863.74 Гривня