Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі |
Дата закінчення моніторингу: 12.08.2021
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.02.2021 № б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 22.02.2021, протокол розкриття, протоколи уповноваженої особи від 26.02.2021 № б/н та від 05.03.2021 № б/н, тендерні пропозиції ПП «АК-ІНВЕСТБУД», КП Комунальне підприємство по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради, ТОВ «Траса» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 15.03.2021 року, договір від 01.04.2021 № 109 Т, пояснення замовника від 27.07.2021.
За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД.
Так, відповідно до пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Учасник процедури закупівлі повинен надати Замовнику інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що передбачається використовувати для виконання замовлення, яка повинна містити інформацію про назву (тип) машин, механізмів, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; зазначення їх приналежності (власне чи орендоване).
Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником обов’язково додаються: скан-копії договорів, що посвідчують право користування такою технікою: договори оренди, лізингу, суборенди тощо. Надані договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації. Договір повинен містити істотну умову про ціну договору в грошовому еквіваленті. Інформаційна довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність (власної або орендованої) техніки, що учасник передбачає залучити до виконання робіт та яка відображається в підсумковій відомості ресурсів, яку учасник надав в складі пропозиції, а саме бульдозер – 1 шт, екскаватор з ковшем ємн. 0,25 м3 – 1 шт, компресор пересувний – 1 шт, катки дорожні самохідні – 1 шт, автогрейдер – 1 шт, пневмотрамбовки – 2 шт, самоскиди 2 шт, асвальтоукладчик 1 шт.
В складі тендерної пропозиції Переможець надав інформаційну довідку про наявність обладнання та механізмів, необхідних для виконання дорожніх ремонтно-будівельних робіт в якій відсутні пневмотрамбовки – 2 шт, самоскиди 2 шт, чим не дотримано вимог пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Учасник процедури закупівлі повинен надати Замовнику довідку в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, скріплена печаткою Учасника (за наявності), з зазначенням аналогічного договору*, найменування організації – замовника, з адресою та контактним телефоном, найменування об’єкта, суми договору та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання договору, який виконувався в 2019-2020 роках, разом із копією (не менше двох) договору з усіма додатками до нього, а саме: зведений кошторис, локальний кошторис, відомість ресурсів, додаткові угоди.
* Під аналогічним договором в даній тендерній документації слід розуміти виконання договору підряду з капітального ремонту асфальтобетонного покриття.
В складі тендерної пропозиції Переможець надав на підтвердження виконання аналогічного договору інформацію про виконання наступних договорів «Капітальний ремонт покриття під’їзної дороги » (Код ДК 021-2015-45453000-7) та «Капітальний ремонт, благоустрій прибудинкової території» (Код ДК 021-2015-45233000-9).
Однак, договір у складі тендерної пропозиції Переможця від 24.05.2019 № 372 «Капітальний ремонт, благоустрій прибудинкової території» (Код ДК 021-2015-45233000-9) не є аналогічним договором за предметом закупівлі у відповідності до вимог пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Відповідно до пункту 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Учасник процедури закупівлі повинен надати гарантійний лист щодо предмета закупівлі, в якому повинні передбачатись необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
В складі тендерної пропозиції Переможця відсутній гарантійний лист, чим не дотримано вимогу пункту 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Також, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Учасник процедури закупівлі повинен надати завірену належним чином копію або оригінал статуту зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких (для юридичних осіб). В разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) сканований лист учасника, в якому обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція).
В складі тендерної пропозиції Переможець надав копію статуту, який незавірений належним чином підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, чим не дотримано вимогу пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам до учасника процедури закупівлі, установленим статтею 16 цього Закону та як таку, що не відповідає вимогам законодавства, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII.
Таким чином в порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам до учасника процедури закупівлі, установленим статтею 16 цього Закону, та вимогам законодавства, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII.
Вищезазначене призвело до порушення пункту 3 частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII, відповідно до якого тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій. |
|