Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 18.01.2021 14:10. Дата останього редагування моніторингу 19.02.2021 14:23

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2021-01-18-000002  
ID f0c7e393cc434443af493f76d16e2b18  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
18.01.21
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов укладеного договору про закупівлю зі змістом тендерної документації та тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо процедури закупівлі, своєчасності укладання договору та його оприлюднення – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником підписання контракту з учасником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю послуг за публічні кошти від 25.01.2021 № 2/01 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 12.02.2021 18:59  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 11 лютого 2021 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа №135» Дніпровської міської ради (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, яка затверджена Рішенням тендерного комітету від «22» грудня 2020 р. (далі Тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю послуг за публічні кошти від 25.01.2021 № 2/01, пояснення Замовника оприлюднене в електронній системі закупівель. За результатами моніторингу встановлено наступне. Згідно із пунктом 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідним до неї включити. Умовами пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що усі документи, які учасник готує самостійно (довідки, листи тощо) повинні мати вихідний номер (за бажанням), дату (дата не раніше 22.12.2020р.), що обов’язково до виконання учасниками. За результатами моніторингу встановлено що, у складі тендерної пропозиції учасника торгів - переможця ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» надано довідки, листи тощо, в яких зазначено дату 21.12.2020, що раніше дати оголошення торгів, а саме 22.12.2020 та суперечить принципам здійснення публічних закупівель, закріплених у пункті 6 частини 1 статті 5 Закону, що підтверджується, зокрема наступними документами: довідка про персональні дані від 21.12.2020 без номеру; гарантійний лист про згоду з умовами закупівлі від 21.12.2020 №8; довідка про відповідальних осіб учасника від 21.12.2020 №74; довідка про досвід виконання аналогічних договорів від 21.12.2020 №94; довідка про кінцевого бенефіціарного власника від 21.12.2020 №135; лист-пояснення щодо ліцензування певних видів господарської діяльності від 21.12.2020 №138; лист-пояснення по основним засобам від 21.12.2020 №222; лист про порядок змін умов договору від 21.12.2020 №245; лист про форму, ставку, групу оподаткування від 21.12.2020 №247; гарантійний лист про майданчик для миття авто від 21.12.2020 №248; попередній список постачальників від 21.12.2020 №258; гарантійний лист про достовірність інформації від 21.12.2020 №295; лист про гарантування порядку формування цінової пропозиції від 21.12.2020 №334; довідка про персональні дані директора від 21.12.2020 №712; лист про субпідрядників від 21.12.2020 №792; лист про згоду з істотними (основними) умовами договору від 21.12.2020 №815; лист-згода з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі від 21.12.2020 №987 та інші документи. Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Водночас відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція − це пропозиція щодо предмету закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. В свою чергу, перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений статтею 31 Закону. Так, згідно з пунктом 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Також відповідно до пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації слідує, що для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни та специфікації, наведені у тендерній документації. У Додатку 3 до Тендерної документації зазначено, що при виконанні послуг учасник повинен використовувати та враховувати при виконанні послуг Постанову Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах». Також у Додатку 3 до тендерної документації йдеться посилання на ДСанПіН 5.5.2.008-01, затверджені Постановою Головного державного санітарного лікаря України від 14.08.2001 № 63, які втратили чинність відповідно до п.2 Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 № 2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти», який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 10.11.2020 № 111/35394 (далі Наказ № 2205), який є дійсним з 01 січня 2021 року. Аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником до Орієнтовного меню на 2021 рік включені сосиски відварні, вихід 40 г. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг - до 31 грудня 2021. Відповідно до Додатку 8 до постанови Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 р. № 1591 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 6 серпня 2014 р. № 353), продукт «Ковбаса варена» може бути лише продуктом – замінником м’яса (яловичина, свинина нежирна) за енергоцінністю, а отже не основним продуктом харчування. При цьому, відповідно до Додатку 10 Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затверджений Наказом № 2205 з 01 січня 2021 року під забороною м'ясні продукти промислового виробництва — ковбаси, сосиски. Отже, на порушення норм пункту 3 статті 22 Закону, п.1 розділу ІІІ тендерної документації, Додатку 8 Постанови № 1591 та Додатку 10 Санітарного регламенту Замовником включено до Орієнтовного меню на 2021 рік продукт харчування, який під забороною - сосиски відварні, вихід 40 г. Під час моніторингу Замовником укладено Додаткову угоду № 1 від 27.01.2021, якою доповнено договір Додатком № 2 Орієнтоване меню з харчування, що виключає заборонені м'ясні продукти промислового виробництва – ковбаси, сосиски. Повідомлення про внесення змін до договору від 25.01.2021 № 2/01 оприлюднено в електронній системі закупівель 28.01.2021. Окрім того, згідно із частиною четвертою статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. За результатами моніторингу установлено, що умови укладеного Договору відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», чим порушено вимоги частини четвертої статті 41 Закону. Зокрема, у складі тендерної пропозиції учасника - переможця ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» надано завірений та підписаний проект Договору (файл: проект договору.PDF 30 грудня 2020 16:46), який містить пункт 5.3.9., згідно із яким учасник має прийняти у користування безкоштовно приміщення харчоблоку та технологічне обладнання відповідно до переліків у додатках 2 та 3 відповідно, що є невід’ємною частиною договору згідно Розділу XI Договору. Проте, в укладеному Договорі п.5.3.9. не містить посилання на додатки 2,3 як на невід’ємну частину договору та такі додатки відсутні у складі Договору від 25.01.2021 № 2/01. Таким чином, відповідно до частини першої статті 43 Закону Договір є нікчемним, оскільки він укладений з порушенням вимоги частини четвертої статті 41 Закону.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 12.02.2021 18:59  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ: В системі електронних торгів Prozorro опубліковано висновок про результати моніторингу UA-M-2021-01-18-000002 ● f0c7e393cc434443af493f76d16e2b18 (надалі по тексту - Висновок), що затверджений начальником Східного офісу Держаудитслужби Васильєвим Олександром Володимировичем. За Висновком встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), а також порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо процедури закупівлі, своєчасності укладання договору та його оприлюднення – порушень не встановлено. Комунальний заклад освіти "Середня загальноосвітня школа №135" Дніпровської міської ради, що є замовником в розумінні пункту 11, частини 1, статті 1 Закону з такою позицією органу державного фінансового контролю, не погоджується та наступною інформацією доводить відсутність описаних за Висновком порушень та/або їх малозначність. 1. Отже, відповідно до констатуючої частини Висновку орган державного фінансового контролю зазначає, що згідно із пунктом 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідним до неї включити. Умовами пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що усі документи, які учасник готує самостійно (довідки, листи тощо) повинні мати вихідний номер (за бажанням), дату (дата не раніше 22.12.2020р.), що обов’язково до виконання учасниками. За результатами моніторингу встановлено що, у складі тендерної пропозиції учасника торгів - переможця ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» надано довідки, листи тощо, в яких зазначено дату 21.12.2020, що раніше дати оголошення торгів, а саме 22.12.2020 та суперечить принципам здійснення публічних закупівель, закріплених у пункті 6 частини 1 статті 5 Закону, що підтверджується, зокрема наступними документами: довідка про персональні дані від 21.12.2020 без номеру; гарантійний лист про згоду з умовами закупівлі від 21.12.2020 №8; довідка про відповідальних осіб учасника від 21.12.2020 №74; довідка про досвід виконання аналогічних договорів від 21.12.2020 №94; довідка про кінцевого бенефіціарного власника від 21.12.2020 №135; лист-пояснення щодо ліцензування певних видів господарської діяльності від 21.12.2020 №138; лист-пояснення по основним засобам від 21.12.2020 №222; лист про порядок змін умов договору від 21.12.2020 №245; лист про форму, ставку, групу оподаткування від 21.12.2020 №247; гарантійний лист про майданчик для миття авто від 21.12.2020 №248; попередній список постачальників від 21.12.2020 №258; гарантійний лист про достовірність інформації від 21.12.2020 №295; лист про гарантування порядку формування цінової пропозиції від 21.12.2020 №334; довідка про персональні дані директора від 21.12.2020 №712; лист про субпідрядників від 21.12.2020 №792; лист про згоду з істотними (основними) умовами договору від 21.12.2020 №815; лист-згода з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі від 21.12.2020 №987 та інші документи. Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Однак, слід звернути Вашу увагу на положення тендерної документації (далі - Документація), а саме пункт 1 розділу ІІІ, де зокрема зазначено: «Тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, формальними (несуттєвими) вважаються помилки: 1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: уживання великої літери; уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). 5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. 6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. 7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. 9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). 10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). 11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.». Всі перелічені за Висновком документи тендерної пропозиції учасника торгів - переможця ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» - довідки, листи тощо, в яких зазначено дату 21.12.2020 року, передбачають ніщо інше як заміну цифри «2» або більшу по значенню цифри на цифру «1». Разом з тим, вказана помилка не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі, оскільки зміст описаних документів не встановлює фактичних даних, а натомість носить виключно інформаційний характер, що в свою чергу зумовлює віднесення даних помилок до формальних. Тим паче, Замовник перед прийняттям рішення про визначення переможця згідно з протоколом №3 від 13.01.2021 року мав засідання щодо розгляду описаних Вами зауважень, в частині некоректного оформлення документів пропозиції учасника ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", внаслідок чого було прийнято рішення щодо віднесення допущених неточності порядку оформлення документів тендерної пропозиції учасника закупівлі до формальних помилок та визнання їх такими, що не створюють підставу для відхилення пропозиції даного учасника. Дане рішення було оформлено у вигляді протоколу №3/1 від 13.01.2021 року, сканкопія якого долучається до даного заперечення. Більше того, визначення формальних помилок за Документацією, ідентичне до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок». Тому, враховуючи пункт 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», в частині визначення формальних помилок та положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», допущені неточності порядку оформлення документів тендерної пропозиції учасника закупівлі - ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" віднесено до формальних помилок та встановлено, що такі помилки не створюють підставу для відхилення даного учасника. 2. Щодо розбіжностей орієнтовного меню на послуги харчування, котрі були предметом закупівлі відкритих торгів, з положеннями наказу Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 № 2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти», який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 10.11.2020 № 111/35394, що набрав чинності з 01 січня 2021 року, Замовник надавав пояснення в електронну систему закупівель та вжив належних заходів по усуненню даного зауваження, шляхом внесення змін до договору про закупівлю. Вказані дії знаходять своє відображення в електронній системі закупівель за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-12-22-022370-c , тому вважаємо, що дане питання є вичерпаним та не потребує додаткового обґрунтування. 3. Останнім порушенням, про яке орган фінансового контролю стверджує за Висновком є нібито порушення частини 4 статті 41 Закону. На думку Східного офісу держаудитслужби, обставини пов’язані з тим, що у складі тендерної пропозиції учасника - переможця ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» надано завірений та підписаний проект Договору (файл: проект договору. PDF 30 грудня 2020 16:46), який містить пункт 5.3.9., згідно із яким учасник має прийняти у користування безкоштовно приміщення харчоблоку та технологічне обладнання відповідно до переліків у додатках 2 та 3 відповідно, що є невід’ємною частиною договору згідно Розділу XI Договору. Проте, в укладеному Договорі п.5.3.9. не містить посилання на додатки 2,3 як на невід’ємну частину договору та такі відсутні у складі Договору від 25.01.2021 № 2/01, зумовлює нікчемність даного правочину, оскільки він укладений з порушенням вимоги частини четвертої статті 41 Закону. Насправді, Замовником було передбачено проект договору про закупівлю, згідно з Додатком №4 до Документації. Так, за проектом договору про закупівлю містився пункт 5.3.9. з наступним змістом: «5.3.9. Прийняти у користування безкоштовно приміщення харчоблоку та технологічне обладнання відповідно до переліків у додатках 2 та 3 відповідно.», а також розділ XI проекту договору передбачав посилання на додатки 2,3. Однак, з врахуванням положень Закону України «Про оренду державного та комунального майна», Замовник під час укладання договору про закупівлю дійшов висновку про необхідність виключення описаного Вами пункту з проекту договору. Разом з тим, Замовник глибоко переконаний, що за даних обставин не допущено порушення частини 4 статті 41 Закону, оскільки в даній статті Закону йде мова про основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до його істотних умов, що власне виходить із самої назви даної статті, а також зі змісту інших її частин. Таким чином, договір про закупівлю не повинен відрізнятись від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, в частині вартісного показника, так як законодавець чітко акцентує увагу на тому, що вартість не повинна змінюватись від тої, що запропонована учасником по завершенню електронних торгів. Іншими словами, вартість договору про закупівлю має дорівнювати вартості тендерної пропозиції учасника-переможця. Більше того, варто звернути Вашу увагу на положення частини 6 статті 33 Закону, за якою встановлено: «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.». Тендерна документація, в свою чергу згідно з пунктом 3 розділу VІ, зокрема передбачала: «Сторони можуть змінити умови проекту договору про закупівлю, що визначені за додатком 4 до тендерної документації, окрім істотних умов за результатами проведеного аукціону з метою деталізації порядку надання послуг, а також визначення обсягу відповідальності.». Частина перша згаданої Вами статті 41 Закону, нібито яку порушено, зазначає: «Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.» Відповідно до ч.1, ст.638 Цивільного кодексу України істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Відповідно до ст.180 Господарського кодексу України встановлено: «Зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства. Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 цього Кодексу, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг. Ціна у господарському договорі визначається в порядку, встановленому цим Кодексом, іншими законами, актами Кабінету Міністрів України. За згодою сторін у господарському договорі може бути передбачено доплати до встановленої ціни за продукцію (роботи, послуги) вищої якості або виконання робіт у скорочені строки порівняно з нормативними. У разі визнання погодженої сторонами в договорі ціни такою, що порушує вимоги антимонопольно-конкурентного законодавства, антимонопольний орган має право вимагати від сторін зміни умови договору щодо ціни. Строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору. На зобов'язання, що виникли у сторін до укладення ними господарського договору, не поширюються умови укладеного договору, якщо договором не передбачено інше. Закінчення строку дії господарського договору не звільняє сторони від відповідальності за його порушення, що мало місце під час дії договору.». Тому, зміна проекту договору про закупівлю, в частині виключення пункту 5.3.9 та посилання на додатки №№2, 3 не тягне за собою зміну істотних умов договору, а тим паче зміну вартості такого правочину. Відтак, всі описані недоліки згідно констатуючої частини за Висновком заперечуються Замовником, як такі що не зумовлюють порушень законодавства в сфері публічних закупівель та з врахуванням характеру і міри громадської небезпеки по встановленим Вами обставинам є мінімальними і тому можуть бути віднесені до малозначних правопорушень, що в свою чергу за умов відсутності попередньо застосованих будь-якої адміністративної форми впливу до особи, на підставі ст. 22 КпАП України відповідальну особу може бути звільнено від адміністративної відповідальності (постанова Київського районного суду м. Одеси по справі № 520/4807/19 - http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/80901173). Поряд з тим, Замовник зобов’язується взяти до уваги позицію органу фінансового контролю та застосовувати її в подальших публічних закупівлях. Сподіваємось на об’єктивне вивчення наданої та отриманої Вами інформації стосовно організації та проведення процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015 – код 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з харчування для загальноосвітніх закладів м. Дніпра, ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування)).  
Дата редагування  
Дата створення 19.02.2021 14:23  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу 22.01.2021 № 8 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 22.01.2021 № 8 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2020-12-22-022370-c 22.12.2020 Комунальний заклад освіти "Середня загальноосвітня школа №135 " Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 25542920) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 22.01.2021 00:00  
Дата публікації 26.01.2021 12:45  
Дата створення 26.01.2021 12:45  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40477689  
Адреса організації Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) 
+38 (0 63) 312-72-00
yurkina2007@ukr.net 

Дати та терміни

Період моніторингу 26.01.2021 12:45 - 17.02.2021 00:00  
Дата публікації висновку про результати 12.02.2021 18:59 - 27.02.2021 00:00