Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 03.12.2020 08:29. Дата останніх змін - 21.12.2020 17:01

Овочі, фрукти та горіхи (банани, мандарини)

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-03-000203-b  
ID d9247681753d44019655942ee87e8bde  
Очікувана вартість закупівлі
169`110.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Овочі, фрукти та горіхи (банани, мандарини) Усі документи, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ складений іншою мовою, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 169`110.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 845.55 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
03.12.20
Період уточнень
до 11.12.20
Період оскаржень
до 17.12.20
Подання пропозицій
до 21.12.20
Закупівля не відбулась
21.12.20

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Розрахунки проводяться Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка (накладної) на оплату товару шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника з відстрочкою платежу до 20 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі в повному обсязі на свій реєстраційний рахунок. Відповідно до ч.1 ст.23 Бюджетного кодексу України платіжні зобов’язання здійснюються при наявності відповідного бюджетного призначення.Оплата за товар за дійсним договором здійснюється у безготівковій формі. Замовник здійснює оплату Товару Постачальника на підставі товаросупровідних документів (накладної), виписаних на кожний навчальний заклад.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 20 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Банани
Класифікація за ДК 021:2015: 03222111-4 - Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3000 кілограми
2)
Мандарини
Класифікація за ДК 021:2015: 03222240-7 - Мандарини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3000 кілограми

Тендерна документація

Тендерна документація
ТД__НОВА_РЕДАКЦІЯ.PDF
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.12.2020 08:30
Версія документу від: 09.12.2020 16:27
ID: 7e3b2acd52a24a0ba9d820387332d681
Тендерна документація
ТД_фрукти.PDF
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.12.2020 08:30
Версія документу від: 03.12.2020 08:30
ID: 7e3b2acd52a24a0ba9d820387332d681
Проект договору
Додаток_4_ШАБЛОН_ДОГОВОРУ.PDF
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.12.2020 08:30
Версія документу від: 03.12.2020 08:30
ID: 616aac769f5042a59baa990b15716886
Тендерна документація
Додаток_1.PDF
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.12.2020 08:30
Версія документу від: 03.12.2020 08:30
ID: 6c1f144ac6264ea889098d61beda4dc0
Тендерна документація
ДОДАТОК_3_нова_редакція.PDF
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.12.2020 08:30
Версія документу від: 09.12.2020 16:27
ID: fe9e2c07abb84f8688b264bf85b20c3f
Тендерна документація
ДОДАТОК_3.PDF
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.12.2020 08:30
Версія документу від: 03.12.2020 08:30
ID: fe9e2c07abb84f8688b264bf85b20c3f
Тендерна документація
Додаток №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.12.2020 08:30
Версія документу від: 03.12.2020 08:30
ID: 34f045ea1a45493abf3fa3c07d04396f
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.12.2020 08:38
Версія документу від: 09.12.2020 16:29
ID: 873c29e9f1b041ebbfa727227ed8f1fd
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.12.2020 08:38
Версія документу від: 03.12.2020 08:38
ID: 873c29e9f1b041ebbfa727227ed8f1fd
Тендерна документація
порівняльна_таблиця___ТД.PDF
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.12.2020 16:27
Версія документу від: 09.12.2020 16:27
ID: d51ba19d266745de8d41d0ff3f890a6a
Тендерна документація
Перелік_змін.PDF
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.12.2020 16:27
Версія документу від: 09.12.2020 16:27
ID: b50888b1642d49fca5150052073e48c5
Тендерна документація
Додаток_3_порівняльна_таблиця.PDF
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.12.2020 16:27
Версія документу від: 09.12.2020 16:27
ID: 577ca29c8d9246cf9498f49cbdca0958

Дати та строки

Завершення періоду уточнень 11.12.2020 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 03.12.2020 08:29  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 21.12.2020 17:00  
Дата початку аукціону 22.12.2020 12:18  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02143212  
Юридична адреса 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Грушевського, 66  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
167`880.00
Гривня з ПДВ