Опис |
За результатами аналізу відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено порушення пунктів 11, 14 та 19 частини 2 статті 22 Закону та Наказу № 710.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 24 Закону та пункту 3 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено. |
|
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель |
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення таких порушень в майбутньому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. |
|
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі |
Дата закінчення моніторингу: 23 лютого 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Одеський центр стандартизації, метрології та сертифікації» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами (далі – ТД), затверджену головою тендерного комітету, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Вилайн Груп» (далі – ТОВ «Вилайн Груп»), тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Васильєва Дениса Анатолійовича (далі – ФОП Васильєв Д. О.), тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Васильєва Дениса Анатолійовича (далі – ФОП Васильєв Д. О.), тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Довженка Івана Олександровича ( далі – ФОП Довженко І. О.), протокол засідання тендерного комітету від 24.12.2020 № 65, протокол засідання тендерного комітету від 11.01.2021 № б/н, протокол засідання тендерного комітету від 11.01.2021 № б/н, протокол засідання тендерного комітету від 12.01.2021 № б/н, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 12.01.2021 в електронній системі закупівель, укладений договір про поставку товарів від 25.01.2021 № 08/21.
Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону у ТД зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що ТД Замовника не відповідає вимогам Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998 (далі – Наказ № 710), чим порушено вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону.
Також, Замовником у частині 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» ТД не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 14 частини 2 статті 22 Закону, яким визначено, що тендерна документація повинна містити відомості про кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Крім того, Замовник у частині 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД зазначив, що «тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 91 (дев’яносто одного) дня з дати розкриття тендерної пропозицій».
Відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону ТД повинна містити строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Отже, на порушення вимог пункту 11 частини 2 статті 22 Закону Замовник не зазначив, що строк дії тендерних пропозицій починається із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю, встановлено, що Замовником порушено вимоги абзацу 2 частини 2 статті 24 Закону щодо внесення змін до тендерної документації та вимоги пункту 3 частини 1 статті 10 Закону щодо оприлюднення положень тендерної документації, до яких вносилися зміни.
Так, на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником 01.12.2020 оприлюднено тендерну документацію.
Також, Замовником 03.12.2020 була розміщена в електронній системі закупівель нова редакція тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації, проте Замовником в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносилися. |
|