Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 21.01.2021 10:02. Дата останього редагування моніторингу 02.02.2021 16:06

Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

ID моніторингу UA-M-2021-01-21-000002  
ID 3f18be5b9cc34b5aa2a7118a9ecca9f7  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
21.01.21
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення Замовником Наказу від 15.04.2020 №710. За результатами моніторингу питанні відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення Замовником вимог до абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходи передбачені Цивільним та Господарським кодексами України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 27.01.2021 17:05  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 27.01.2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020 року) (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне некомерційне підприємство «Лозівське територіальне медичне об'єднання» Лозівської міської ради Харківської області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 23.11.2020 №182, тендерна пропозиція Приватного виробничо-комерційного підприємства «Авангард-Н» (далі - ПВКП «Авангард-Н» або учасник-переможець), протокол розгляду тендерної пропозиції від 24.12.2020 №204, вимога про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 24.12.2020, договір про закупівлю робіт (договір підряду) від 13.01.2021 №1. За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в пункті 1 підпункту 10 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вказано перелік формальних помилок, який не відповідає вимогам встановленим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції 29.07.2020 за № 715/34998 (далі - Наказ від 15.04.2020 №710). Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (далі - Повідомлення) у документах, якщо під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Проте, повідомлення до учасника ПВКП «Авангард-Н» містить вимогу довантаження до тендерної пропозиції документів, які були відсутні у складі тендерної пропозиції, зокрема: завірені копії підтверджуючих документів (договір від 03.04.2017 №399, актів виконаних робіт на всю суму договору, лист-відгук про належне виконання договору).Учасником ПВКП «Авангард-Н» в тендерній пропозиції було надано два аналогічних договори від 18.10.2018 №9 та від 22.07.2020 №23, тоді як підпунктом 5.3 пункту 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено надання документального підтвердження відповідного досвіду виконання аналогічного договору не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх 4 (чотирьох) років. Одже, зазначене є порушенням Замовником вимоги частини 16 статті 29 Закону в частині встановлення вимог щодо усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник ПВКП «Авангард-Н» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Відповідно до абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Однак, Замовником на порушення вимог абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону визнано переможцем та укладено договір від 13.01.2021 №1 з ПВКП «Авангард-Н».  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 27.01.2021 17:05  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Ознайомившись із висновком за результатом моніторингу закупівлі за №UA-M-2021-01-21-000002, відносно процедури закупівлі за предметом "Капітальний ремонт акушерсько-гінекологічного відділення КЗОЗ «Лозівська ЦРЛ» КЗОЗ «Лозівське ТМО», що розташована за адресою: 64600, Харківська область, Лозівський район, с. Катеринівка, вул. Живописна, 42. Коригування. код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013" шляхом застосування процедури відкритих торгів, що опублікована у системі публічних закупівель Prozorro за №UA-2020-11-23-001088-а, яка розпочата Комунальним некомерційним підприємством "Лозівське територіальне медичне об’єднання" Лозівської міської ради Харківської області повідомляємо наступне: 1. Тендерною документацією вимагалось підтвердити : «5.3. Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору: 5.3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації. 5.3.2. Завірені копії підтверджуючих документів (договорів, актів виконаних робіт на всю суму договору, видаткових накладних тощо). 5.3.3. Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, з зазначенням інформації про належне виконання договору, введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт. Відповідний досвід роботи: не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх 4 (чотирьох) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 (чотирьох) років. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт.» Тобто, Учасники повинні надати довідку та підтверджуючі, до зазначеної в довідці інформації, документи (договори, акти, відгуки тощо). Замовником була опублікована вимога про усунення невідповідностей у пропозиції ПВКП «Авангард-Н». Одним з пунктів вимоги була умова щодо внесення зміни в інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів (була наявна в пропозиції), а саме додавання інформації про договір, який виконувався у 2017 році, з додавання підтверджуючих документів про його виконання. Вимога про усунення невідповідностей ПВКП «Авангард-Н» була виконана протягом зазначеного терміну. Відповідно ч.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Тобто, передбачена необхідність усунення невідповідностей стосовно інформації та/або документів, як документах, що були подані так і в тих, які вимагались, але не були подані в складі пропозиції. Отже, вимога про усунення невідповідностей здійснена у відповідності до ч.16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі». 2. Пропозиція ПВКП «Авангард-Н» відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Для підтвердження відповідного досвіду роботи вимагалось подання не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх 4 (чотирьох) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції, а загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 (чотирьох) років. Тобто учасник мав надати два договори, які були виконані на протязі періоду з 2017 по 2020 роки. Вимога про те, в якому році, чи роках конкретно ці договори виконува-лись, в тендерній документації не зазначена. Для підтвердження загального досвіду роботи (4 роки) документацією не передба-чено подання конкретних документів. А подані у складі пропозиції баланси та звіти про фінрезультати за 2016 та 2017 роки підтведжують наявність загального досвіду більше ніж 4 роки. 3. Наслідки (теоретичні) розірвання договору: - для проведення повторної закупівлі необхідно 2 місяці. - в результаті проведення повторних торгів, вартість робіт може збільшитись, що призведе до додаткових витрат бюджетних коштів (сума зафіксована в Міністерстві розвитку громад та територій). - Підрядник може звернутись до суду з вимогою щодо відшкодування Замовником упущеної вигоди (ст. 22 ЦКУ) та витрат понесених при оформленні забезпечення виконання договору.  
Дата редагування  
Дата створення 02.02.2021 16:06  

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.01.2021 № 7 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 20.01.2021 року. В.о. начальника Владислав КАЛІНІНІКОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 20.01.2021 № 7 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 2 3 4 11. UA-2020-11-23-001088-a 23.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 20.01.2021 00:00  
Дата публікації 21.01.2021 17:31  
Дата створення 21.01.2021 17:31  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40478572  
Адреса організації Ukraine, Харківська, Харків  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.) 
+38 (0 50) 343-55-02
zurkova.alla@ukr.net 

Дати та терміни

Період моніторингу 21.01.2021 17:31 - 12.02.2021 00:00  
Дата публікації висновку про результати 27.01.2021 17:05 - 11.02.2021 00:00