Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 23.11.2020 11:58. Дата останніх змін - 13.01.2021 15:49

Капітальний ремонт акушерсько-гінекологічного відділення КЗОЗ «Лозівська ЦРЛ» КЗОЗ «Лозівське ТМО», що розташована за адресою: 64600, Харківська область, Лозівський район, с. Катеринівка, вул. Живописна, 42. Коригування. код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-23-001088-a  
ID f537331128cf43549afcc8b990401d3a  
Очікувана вартість закупівлі
10`736`166.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівля оголошена в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (зі змінами) від 25.11.2015 року №1068. Договір укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту письмового підтвердження Мінрегіону та Європейського інвестиційного банку (далі - ЄІБ) "без заперечень". У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими, що не розпочалися. Рішення ЄІБ є остаточним і безапеляційним. Тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Лозівське територіальне медичне об'єднання " Лозівської міської ради Харківської області  
Очікувана вартість закупівлі 10`736`166.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 53`680.83 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 40`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля робіт  
Закупівля оголошена
23.11.20
Період уточнень
до 29.11.20
Період оскаржень
до 05.12.20
Подання пропозицій
до 09.12.20
Аукціон
10.12.20
Кваліфікація переможця
з 10.12.20
Пропозиції розглянуті
з 24.12.20
Завершена
13.01.21

Умови оплати згідно із договором

Подія Виконання робіт  
Опис Перед початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не меньше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт.  
Тип оплати Аванс  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 30%  
Період 30 календарні дні  
Подія Виконання робіт  
Опис Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 65%  
Період 45 календарні дні  
Подія Виконання робіт  
Опис Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 5%  
Період 45 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Капітальний ремонт акушерсько-гінекологічного відділення КЗОЗ «Лозівська ЦРЛ» КЗОЗ «Лозівське ТМО», що розташована за адресою: 64600, Харківська область, Лозівський район, с. Катеринівка, вул. Живописна, 42. Коригування. код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Класифікація за ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64662, Україна, Харківська область, Лозівський район, село Катеринівка, вулиця Живописна, 42
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 роб

Тендерна документація

Тендерна документація
Тендерна документація KH2A_21.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.11.2020 11:59
Версія документу від: 23.11.2020 11:59
ID: 539589f3eadf4497a4789ad141acae1f
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.11.2020 12:09
Версія документу від: 23.11.2020 12:09
ID: 2998df93c4624ab9a2b8ce061843ccd4
Нетипізований документ
audit_f537331128cf43549afcc8b990401d3a.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.12.2020 13:36
Версія документу від: 10.12.2020 13:36
ID: 02dfac1c5ef443e799507e0194bae211
Нетипізований документ
audit_f537331128cf43549afcc8b990401d3a.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.12.2020 13:36
Версія документу від: 10.12.2020 13:36
ID: 02dfac1c5ef443e799507e0194bae211

Дати та строки

Завершення періоду уточнень 29.11.2020 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 23.11.2020 11:58  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 09.12.2020 12:03  
Дата початку аукціону 10.12.2020 12:57 - 10.12.2020 13:36  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Лозівське територіальне медичне об'єднання " Лозівської міської ради Харківської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 40199749  
Юридична адреса 64604, Україна, Харківська область, місто Лозова, Машинобудівників 29  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 10.12.2020 13:36
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ТОВ "КАТРИЧ ТРЕЙД КОМПАНІ"
ID: 4a23aa9f35a04fb78c6daa2863506f41
9`000`000.00
Гривня з ПДВ
2
ТОВ "АВЛЕН"
ID: d438ff9802fb46fc9783f7814601d4dd
8`999`999.00
Гривня з ПДВ
3
ТОВ "Моноліт-Центр"
ID: 4e511bb6fd0b4bcb841239a035962d77
9`300`000.00
Гривня з ПДВ
4
9`299`000.00
Гривня з ПДВ
5
8`999`998.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
2
8`999`999.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
3
9`000`000.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
4
9`299`000.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
5
9`300`000.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н"
Код ЄДРПОУ: 30759920
8`999`998.00
Гривня з ПДВ
24.12.2020
11:26

Укладені договори

Номер договору
1
Дата підписання
13.01.2021
Дата початку дії
13.01.2021
Дата завершення дії
31.03.2021
Ціна договору
8`999`998.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
7`499`998.33 Гривня