Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 21.11.2020 23:39. Дата останніх змін - 07.12.2020 00:01

Офісне обладнання, в тому числі по лотах: Лот 1. Персональний комп’ютер Лот 2. Планшети Лот 3. Ноутбук Лот 4. Принтер «Все в одному» Лот 5. Мобільний принтер (закупівля здійснюється в рамках реалізації проєкту “Персоналізовані підходи для попередження ожиріння та діабету- спільна румунсько-українська програма отримання та поширення знань про здоров’я (PrePOD) ” (2SOFT/4.1/56), який фінансується в рамках Спільної Операційної Програми Румунія - Україна 2014-2020 за рахунок коштів Європейського Союзу), код ДК 021:2015-30230000-0«Комп’ютерне обладнання» -

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-21-000902-c  
ID 6239d9a5e983411d827b4e95de06d3ba  
Загальна очікувана вартість закупівлі
409`600.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений іншою мовою, ніж українська, такий документ повинен супроводжуватися перекладом українською мовою (крім російської). Переклад повинен бути здійснений дипломованим перекладачем або бюро перекладів та посвідчений учасником торгів. В результаті недотримання зазначеної вимоги перекладу вважається, що відповідний документ викладений іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПРИКАРПАТСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СТЕФАНИКА"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 409`600.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
21.11.20
Період уточнень
до 27.11.20
Період оскаржень
до 03.12.20
Подання пропозицій
до 07.12.20
Закупівля не відбулась
07.12.20
24.11.2020, 11:23
щодо виключення ПДВ з ціни
Запитання щодо лоту Офісне обладнання, в тому числі по лотах
Чи зможете Ви надати учаснику-переможцю документ який би засвідчував звільнення проєкту від сплати ПДВ??
наприклад карта реєстрації проєкту в Мінфіні, тощо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.11.2020, 21:46)
Шановний Учаснику, на Ваше питання від 24-11-2020, 11:23 повідомляємо наступне.
Реєстраційна картка проєкту (програми) № 4456.
Перелік зареєстрованих проєктів з планами закупівель можна переглянути за покликаннями
https://www.kmu.gov.ua/diyalnist/mizhnarodna-dopomoga/pereliki-zareyestrovanih-proektiv-z-planami-zakupivel
https://drive.google.com/file/d/1B2sqynueEKKqRYuXIlYORABVvmgyqq06/view
Див. також Пункт 197.11 статті 197 ПКУ