Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 15.01.2021 14:45. Дата останього редагування моніторингу 10.08.2021 11:14

Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

ID моніторингу UA-M-2021-01-15-000021  
ID f6562d2c490b40289a9adc22e32a8307  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
15.01.21
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення норм ч. 8 ст. 12 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю порушень не встановлено. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог ч. 1 ст. 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерних пропозицій встановлено порушення вимог ч. 11 ст. 29, ч. 1 ст. 31 Закону.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 28.01.2021 10:02  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 27 січня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету від 19.11.2020 №136, реєстр отриманих пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» (далі – Переможець), протоколи засідання тендерного комітету від 14.12.2020 № 152, від 16.12.2020 № 153, повідомлення про намір укласти договір від 16.12.2020, договір від 28.12.2020 № 35/20-696 (далі – договір № 35/20-696), додаткову угоду від 28.12.2020 № 1. Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником відповідно до п. 1 Розділу ІІІ ТД вимагалось надання учасником, пропозиція якого за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною, протягом 3-х робочих днів кошторисної документації шляхом завантаження скан-копій документів через електронну систему закупівель або надати в паперовому вигляді, чим порушено норми ч. 8 ст. 12 Закону, якою забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі. Також, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця умовам ТД. Так, згідно з вимогами п. 2 Розділу V, п. 3 Розділу VI ТД, п. п. 3.1 п. 3 Проекту договору (Додаток № 3 до ТД) ціна договору є твердою, а Переможцем в порушення даних вимог у складі пропозиції надано розрахунок договірної ціни, в якому зазначено, що договірна ціна є динамічною. Крім того, у складі пропозиції ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» надано лист щодо відвідування об’єкту закупівлі від 01.12.2020 № 0112, в якому погоджено лише дату та час огляду об’єкту капітального ремонту, що є об’єктом закупівлі, однак жодного підтвердження фактичного огляду вказаного об’єкту не надано, чим не виконано умови п. 2 Розділу V ТД. До того ж, у складі пропозиції надано лист щодо ознайомлення з проектною документацією Замовника від 01.12.2020 № 0212, в якому зазначено прохання про надання змоги ознайомлення з проектною документацією, однак без відмітки Замовника про фактичне ознайомлення з нею учасником із зазначенням дати ознайомлення, чим порушено вимоги Додатку № 4 (технічне завдання) до ТД. Поряд з цим, у складі пропозиції учасника не надано дефектний акт, чим не виконано вимоги п. п. 1 п. 6 Розділу ІІІ ТД. Відповідно до частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД. Отже, Замовник на порушення частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД, та уклав з ним договір № 35/20-696 на загальну суму 20 299 000,00 гривень. Вищевказане призвело до порушення частини одинадцятої статті 29 Закону відповідно до якої у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Крім того, перевіркою документів встановлено, що Замовником не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу у термін, встановлений законодавством, графік виконання робіт (Додаток № 2), який є невід’ємною частиною договору № 35/20-696, чим порушено норми ч. 1 ст. 10 Закону.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 28.01.2021 10:02  
Документи    

Інформація щодо оскарження у суді

Опис Ухвала про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі від 10 червня 2021 року № 640/12537/21.  
Законодавство Закон України "Про публічні закупівлі" Стаття закону: 8.10 Версія законодавства: 2020-04-19  
Дата публікації 10.08.2021 11:02  
Дата створення 10.08.2021 11:02  
Дата відкриття провадження Інформація відсутня  
Номер відкриття провадження Інформація відсутня  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис 02.02.2021 Північний офіс Держаудитслужби Висловлюємо свою повагу і вдячність за здійснення моніторингу нашої закупівлі та інформуємо про наступне. Аргументовані заперечення на висновок моніторингу UA-M-2021-01-15-000021 28 січня 2021 року в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-19-013365-c від 28 січня 2021 р. (далі – Висновок). Порушення, зазначене у Висновку, № 1: «Моніторингом встановлено, що Замовником відповідно до п. 1 Розділу ІІІ ТД вимагалось надання учасником, пропозиція якого за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною, протягом 3-х робочих днів кошторисної документації шляхом завантаження скан-копій документів через електронну систему закупівель або надати в паперовому вигляді, чим порушено норми ч. 8 ст. 12 Закону, якою забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі.» Заперечення Замовника: Звертаємо увагу, що в ч. 8 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Тобто зазначена вище норма стосується заборони вимагати подання інформації в паперовому вигляді саме від учасників, а не переможця закупівлі. Таким чином, Замовником не порушено вимоги ч. 8 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі». Порушення, зазначене у Висновку, № 2: «За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця умовам ТД. Так, згідно з вимогами п. 2 Розділу V, п. 3 Розділу VI ТД, п. п. 3.1 п. 3 Проекту договору (Додаток № 3 до ТД) ціна договору є твердою, а Переможцем в порушення даних вимог у складі пропозиції надано розрахунок договірної ціни, в якому зазначено, що договірна ціна є динамічною.» Заперечення Замовника: Дане твердження не відповідає дійсності, оскільки по-перше, тендерна документація не містила вимог щодо зазначення виду договірної ціни при наданні учасниками такої ціни у складі тендерної пропозиції (пп. 1 п. 6 розділу ІІІ тендерної документації). По-друге, відповідно до вимог пункту 2 розділу V тендерної документації Переможець торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надає Замовнику на погодження договірну ціну, сформовану відповідно до вимог цієї тендерної документації. У тендерній документації визначено, що договірна ціна – це ціна, сформована за результатами аукціону. Договірна ціна є твердою. Як вбачається із зазначених вище вимог, тендерна документація також не містить вимог щодо зазначення Переможцем виду договірної ціни учасника, у тому числі, що вона має бути твердою. Отже, відхиляти учасника або переможця з підстав зазначення виду договірної ціни «динамічна» замість «тверда» у Замовника не було жодної підстави, оскільки надані розрахунки повністю відповідали вимогам пп. 1 п. 6 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 2 розділу V тендерної документації. Крім того, відповідно до п. 3.15 Розділу 3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду. Відповідно до п.6.3.2.1. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, вид договірної ціни встановлюється за узгодженням сторін (замовник та підрядник) з урахуванням положень законодавства. Таким чином, договірна ціна остаточно визначається на стадії підписання договору за результатами електронного аукціону, а отже вид договірної ціни (тверда або динамічна) вказується при підписанні договору про закупівлю та додатків до нього. У договірній ціні договору підряду від 28.12.2020 № 35/20-696 зазначено саме такий вид ціни, який відповідає п.3.1 цього договору: тверда. Також, при розгляді тендерної пропозиції тендерним комітетом враховано Лист-згоду з проектом договору від 03.12.2020 № 1411 у якому зазначено, що ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» надає свою згоду з усіма умовами, що викладені у проекті договору, згідно Додатку 3 до тендерної документації. Відповідно до проекту договору (Додаток № 3 до ТД) ціна договору є твердою, а не динамічною. Крім того, учасник ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» у період до прийняття рішення про визначення переможця надав Пояснювальний лист від 11.12.2020 № 0112 з додатком розрахунку Договірної ціни, яка є твердою, скан-копії додаються. Враховуючи викладене, переможець торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» не порушив умови тендерної документації. Причини для відхилення тендерної пропозиції відповідно до ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні. Порушення, зазначене у Висновку, № 3: «Крім того, у складі пропозиції ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» надано лист щодо відвідування об’єкту закупівлі від 01.12.2020 № 0112, в якому погоджено лише дату та час огляду об’єкту капітального ремонту, що є об’єктом закупівлі, однак жодного підтвердження фактичного огляду вказаного об’єкту не надано, чим не виконано умови п. 2 Розділу V ТД.» Заперечення Замовника: Дане твердження не відповідає дійсності, оскільки вимогами пункту 2 розділу V тендерної документації не вимагалося підтвердження фактичного огляду об’єкту будівництва. Натомість зазначеним пунктом вимагалося обов’язкове відвідування та ознайомлення учасником закупівлі з об’єктом капітального ремонту, що є предметом закупівлі. Для відвідування об’єкта необхідно звернутися з листом до Замовника, зареєструвати цей лист у Замовника, та погодити дату та час відвідування об’єкту. Відсканована копія з оригіналу листа з вхідним номером реєстрації Замовника та резолюцією і підписом представника Замовника (про фактичне відвідування об’єкту) надається у складі тендерної пропозиції. Учасником закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «БУД ОЛІМП СТРОЙ» у складі тендерної пропозиції надано файл «55. Листи погодження з Замовником.pdf», завантажений в електронну систему закупівель 06.12.2020 о 16:21, в якому міститься лист від 01.12..2020 № 0112, з підписом, датою та резолюцією представника Замовника про одержання листа від учасника та погодження відвідування об’єкту будівництва (про фактичне відвідування об’єкту). Тендерна документація не містила конкретних вимог щодо того, який саме зміст повинна мати резолюція представника Замовника про фактичне відвідування об’єкту. Також, при розгляді тендерної пропозиції, тендерним комітетом враховано підтвердження факту відвідування об’єкту представником учасника, начальником виробничо-технічного відділу Замовника. Скан-копія листа з відміткою про фактичне відвідування об’єкту представником учасника ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» додається. Порушення, зазначене у Висновку, № 4: «До того ж, у складі пропозиції надано лист щодо ознайомлення з проектною документацією Замовника від 01.12.2020 № 0212, в якому зазначено прохання про надання змоги ознайомлення з проектною документацією, однак без відмітки Замовника про фактичне ознайомлення з нею учасником із зазначенням дати ознайомлення, чим порушено вимоги Додатку № 4 (технічне завдання) до ТД.». Заперечення Замовника: Дане твердження не відповідає дійсності, оскільки вимогами додатку 4 до тендерної документації вимагалося, що Учасник повинен ознайомитись з проектною документацією в приміщенні Замовника за адресою: м. Київ, бульв. Праці, 1/1, кабінет 210 та надати (завантажити до електронної системи закупівель) у складі пропозиції скан-копію з оригіналу Листа з відміткою Замовника про ознайомлення з проектною документацією із зазначенням дати ознайомлення, підписом посадової особи виробничо-технічного відділу Замовника та підтвердженням Учасника про готовність виконати роботи у повному обсязі, в установлені терміни з дотриманням технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі відповідно до проектної документації та вимог ДБН. На виконання зазначених вище вимог учасник - товариство з обмеженою відповідальністю «БУД ОЛІМП СТРОЙ» у складі тендерної пропозиції надав файл «55. Листи погодження з Замовником.pdf», завантажений в електронну систему закупівель 06.12.2020 о 16:21, в якому міститься лист від 01.12..2020 № 0212, з відміткою Замовника про ознайомлення з проектною документацією із зазначенням дати ознайомлення («Отримав 01.12.2020»), підписом посадової особи виробничо-технічного відділу Замовника. Тендерна документація не містила конкретних вимог щодо того, який саме зміст повинна мати відмітка Замовника про ознайомлення з проектною документацією. Також, при розгляді тендерної пропозиції, тендерним комітетом враховано підтвердження факту ознайомлення з проектною документацією представниками учасника, начальником виробничо-технічного відділу Замовника. Скан-копія листа з відміткою про фактичне ознайомлення з проектною документацією представниками учасника ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» додається. Порушення, зазначене у Висновку, № 5: «Поряд з цим, у складі пропозиції учасника не надано дефектний акт, чим не виконано вимоги п. п. 1 п. 6 Розділу ІІІ ТД.». Заперечення Замовника: Замовник з цього приводу звертає увагу, що у підпункті 6.2.2 п.6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 вказано: "для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів окремих видів капітальних ремонтів (див. 5.3.2) замовник надає підряднику дефектний акт, форму якого наведено у додатку Р"; підпунктом 5.3.2 пункту 5.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 вказано, при визначенні вартості окремих видів капітальних ремонтів (при поліпшенні експлуатаційних показників введених в експлуатацію в установленому порядку об'єктів будівництва) кошторисна документація складається за дефектним актом. У дефектному акті визначаються фізичні об'єми робіт та умови їх виконання. У додатку Р ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено наступну форму дефектного акту: 1. № п/п 2. Найменування робіт і витрат 3. Одиниця виміру 4. Кількість 5. Примітка У додатку 4 до тендерної документації передбачено Технічне завдання на проведення торгів: «Капітальний ремонт приміщень під розміщення фабрики мінікухонь шкільного харчування, бульвар Перова, 3 у Дніпровському районі м. Києва».(ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), яке містить наступну інформацію: 1. № п/п 2. Найменування робіт і витрат 3. Одиниця виміру 4. Кількість 5. Примітка Тобто Замовник дотримався вимог чинного законодавства та оприлюднив технічне завдання у формі дефектного акту, в якому міститься інформація про фізичні обсяги робіт з поточного середнього ремонту та умови їх виконання. Окремо звертаємо увагу на те, що згідно пунктом 7 розділу ІІІ тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок відносяться, у тому числі, зазначення невірної назви документа, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації. Зазначеним пунктом тендерної документації від Учасників додатково вимагалося надання у складі тендерної документації документу з описом та прикладами формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками у тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій. Учасник виконав таку вимогу та завантажив до електронної системи закупівель 06.12.2020 о 16:21 файл «49. Формальні помилки.pdf». Відповідно до положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Зважаючи, що у складі тендерної пропозиції товариство з обмеженою відповідальністю «БУД ОЛІМП СТРОЙ» міститься файл «39. Технічне завдання.pdf», завантажений 06.12.2020 о 16:21, який містить всю необхідну інформацію, що повинен містити дефектний акт, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника з цього приводу. Порушення, зазначене у Висновку, № 6: «Крім того, перевіркою документів встановлено, що Замовником не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу у термін, встановлений законодавством, графік виконання робіт (Додаток № 2), який є невід’ємною частиною договору № 35/20-696, чим порушено норми ч. 1 ст. 10 Закону.» Зазначене порушення стало можливим з причини склеювання аркушів під час сканування в автоматичному режимі значного обсягу документів. На усунення зазначеного порушення Замовником 28.01.2021, 13:44:00 оприлюднено графік виконання робіт (Додаток № 2) на веб-порталі Уповноваженого органу, скан-копія додається. Щодо зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень): У Висновку Північний офіс Держаудитслужби, «з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, зобов’язує Замовника розірвати договір відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.». Заперечення Замовника: Статтею 651 ЦКУ визначено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Аналогічне положення закріплено у частині першій ст. 188 ГКУ: зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Відповідно до ст. 638 ЦК України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Частинами 2 та 3 ст. 180 Господарського кодексу України передбачено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. Частиною 5 ст. 318 ГК України визначені істотні умови договору підряду, а саме: найменування сторін; місце і дату укладення; предмет договору (найменування об'єкта, обсяги і види робіт, передбачених проектом); строки початку і завершення будівництва, виконання робіт; права і обов'язки сторін; вартість і порядок фінансування будівництва об'єкта (робіт); порядок матеріально - технічного, проектного та іншого забезпечення будівництва; режим контролю якості робіт і матеріалів замовником; порядок прийняття об'єкта (робіт); порядок розрахунків за виконані роботи, умови про дефекти і гарантійні строки; страхування ризиків, фінансові гарантії; відповідальність сторін (відшкодування збитків); урегулювання спорів, підстави та умови зміни і розірвання договору. Відповідно до п. 5 Постанови КМУ від 01.08.2005 року за № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» договір підряду укладається у письмовій формі. Істотними умовами договору підряду є: найменування та реквізити сторін; місце і дата укладення договору підряду; предмет договору підряду; договірна ціна; строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта); права та обов'язки сторін; порядок забезпечення виконання зобов'язань за договором підряду; умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва; порядок забезпечення робіт проектною документацією, ресурсами та послугами; порядок залучення субпідрядників; вимоги до організації робіт; порядок здійснення замовником контролю за якістю ресурсів; умови здійснення авторського та технічного нагляду за виконанням робіт; джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта); порядок розрахунків за виконані роботи; порядок здачі-приймання закінчених робіт (об'єкта будівництва); гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків; відповідальність сторін за порушення умов договору підряду; порядок врегулювання спорів; порядок внесення змін до договору підряду та його розірвання. За результатами електронного аукціону за предметом закупівлі № UA-2020-11-19-013365-c, яка оголошена УПРАВЛІННЯМ БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі-УПРАВЛІННЯ) цінова пропозиція ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» склала 20 299 000,00 (двадцять мільйонів двісті дев’яносто дев’ять тисяч грн. 00 коп.) грн., в т. ч. ПДВ. У відповідності до п. 3.1. договору підряду № 35/20-696 від 28.12.2020 року, укладеного між УПРАВЛІННЯМ та ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ», далі – Договір, договірна ціна, як істотна умова договору, становить 20 299 000,00 (двадцять мільйонів двісті дев’яносто дев’ять тисяч грн. 00 коп.) грн., в т. ч. ПДВ, що відповідає ціновій пропозиції ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» за результатами електронного аукціону. Згідно частини 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Таким чином в розумінні чинного законодавства істотною умовою договору будівельного підряду є договірна ціна, яка не відрізняється від змісту тендерної пропозиції ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» за результатами електронного аукціону та становить 20 299 000,00 (двадцять мільйонів двісті дев’яносто дев’ять тисяч грн. 00 коп.) грн., в т. ч. ПДВ. Також звертаємо увагу, що між нами та ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» досягнуто згоди з усіх істотних умов договору. Враховуючи зазначене, підстави для розірвання договору підряду № 35/20-696 від 28.12.2020 року відсутні. Дякуємо за порозуміння!  
Дата редагування  
Дата створення 02.02.2021 12:06  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.01.2021 № 10 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 15.01.2021 № 10 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2020-11-19-013365-c 19.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 15.01.2021 00:00  
Дата публікації 16.01.2021 11:04  
Дата створення 16.01.2021 11:04  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40479560  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 98) 014-44-26
toma.nikolaychenko@ukr.net 

Дати та терміни

Період моніторингу 16.01.2021 11:04 - 06.02.2021 00:00  
Дата публікації висновку про результати 28.01.2021 10:02 - 12.02.2021 00:00