Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 21.10.2020 14:01. Дата останніх змін - 21.10.2020 14:01

Утримання служби замовника, включаючи затрати на здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту ліфтового обладнання за адресою: м. Херсон, просп. Кутузова, 8, під’їзди 5, 6

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-21-007489-a  
ID 43530ce358894e9d8ec9ccddea2706ad  
Очікувана вартість закупівлі
5`415.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Утримання служби замовника, включаючи затрати на здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту ліфтового обладнання згідно встановлених технічних норм і стандартів, які діють на території України для відповідних видів робіт. Вид закупівлі – Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Категорія замовника – органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини 1 статі 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Джерело фінансування – кошти місцевого (міського) бюджету.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент житлово - комунального господарства Херсонської міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 5`415.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля робіт  
Закупівля оголошена
21.10.20
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
21.10.20

Умови оплати згідно із договором

Подія Виконання робіт  
Опис Розрахунки за виконані роботи здійснюються шляхом перерахування відповідних коштів на рахунок Виконавця протягом п’яти календарних днів з дня підписання Сторонами актів виконаних робіт та розрахунків.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 5 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Утримання служби замовника, включаючи затрати на здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту ліфтового обладнання за адресою: м. Херсон, просп. Кутузова, 8, під’їзди 5, 6
Класифікація за ДК 021:2015: 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, просп. Кутузова, 8, під’їзди 5, 6
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 роботи

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
Звіт до договору № 908.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.10.2020 13:58
Версія документу від: 21.10.2020 13:58
ID: 302c819def5b42468c341334e84cd936
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.10.2020 13:58
Версія документу від: 21.10.2020 13:58
ID: 26e1d7e1f1f04aa0a1488a40ca5ab50b

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент житлово - комунального господарства Херсонської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 37465590  
Юридична адреса 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вул. Ярослава Мудрого (Радянська),45  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Укладені договори

Номер договору
№ 908
Дата підписання
20.10.2020
Дата початку дії
20.10.2020
Дата завершення дії
30.12.2020
Ціна договору
5`415.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
4`512.50 Гривня