Процедура закупівлі оголошена 21.10.2020 14:01. Дата останніх змін - 21.10.2020 14:01
Утримання служби замовника, включаючи затрати на здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту ліфтового обладнання за адресою: м. Херсон, просп. Кутузова, 8, під’їзди 5, 6
Ідентифікатор закупівлі | UA-2020-10-21-007489-a | |
ID | 43530ce358894e9d8ec9ccddea2706ad |
Очікувана вартість закупівлі
5`415.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Утримання служби замовника, включаючи затрати на здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту ліфтового обладнання згідно встановлених технічних норм і стандартів, які діють на території України для відповідних видів робіт. Вид закупівлі – Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Категорія замовника – органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини 1 статі 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Джерело фінансування – кошти місцевого (міського) бюджету.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Департамент житлово - комунального господарства Херсонської міської ради | |
Очікувана вартість закупівлі | 5`415.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
Вид предмету закупівлі: | Закупівля робіт |
Закупівля оголошена
21.10.20
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
21.10.20
Умови оплати згідно із договором
Подія | Виконання робіт | |
Опис | Розрахунки за виконані роботи здійснюються шляхом перерахування відповідних коштів на рахунок Виконавця протягом п’яти календарних днів з дня підписання Сторонами актів виконаних робіт та розрахунків. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 5 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Утримання служби замовника, включаючи затрати на здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту ліфтового обладнання за адресою: м. Херсон, просп. Кутузова, 8, під’їзди 5, 6
Класифікація за ДК 021:2015: 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, просп. Кутузова, 8, під’їзди 5, 6
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 роботи
|
Тендерна документація
Повідомлення про закупівлю
Звіт до договору № 908.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.10.2020 13:58
Версія документу від: 21.10.2020 13:58
ID: 302c819def5b42468c341334e84cd936
|
|
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.10.2020 13:58
Версія документу від: 21.10.2020 13:58
ID: 26e1d7e1f1f04aa0a1488a40ca5ab50b
|
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Департамент житлово - комунального господарства Херсонської міської ради |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 37465590 |
Юридична адреса | 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вул. Ярослава Мудрого (Радянська),45 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
5`415.00
Гривня з ПДВ
Переможець
21.10.2020 14:00
Укладені договори
Номер договору
№ 908
Дата підписання
20.10.2020
Дата початку дії
20.10.2020
Дата завершення дії
30.12.2020
Ціна договору
5`415.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
4`512.50 Гривня