Опис |
За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
АТ КІЕП установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено. |
|
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель |
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. |
|
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі |
Дата закінчення моніторингу: 09 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного спеціалізованого підприємства «Центральне підприємство з поводження з радіоактивними відходами» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету з питань капітального будівництва 07.10.2020 № 110, тендерну пропозицію акціонерного товариства «Київський науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут «Енергопроект» (далі – АТ КІЕП), повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 26.10.2020, протокол розгляду тендерних пропозицій від 28.10.2020 № 117, вимоги про усунення невідповідностей до 23.10.2020 12:49, обґрунтування аномально низької ціни до 21.10.2020 00:00, повідомлення про намір укласти договір від 28.10.2020, договір підряду від 10.11.2020 № 3320623, додаткова угода до договору підряду від 10.11.2020 № 1, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 10.11.2020.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник опублікував в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції АТ КІЕП, яке відноситься до технічних характеристик предмета закупівлі, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону.
Таким чином, Замовник не відхилив тендерну пропозицію АТ КІЕП, як таку, що не відповідала технічним вимогам тендерної документації, а саме пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пункту пункті 4 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, визнав його переможцем та уклав з ним договір підряду від 10.11.2020 № 3320623, чим порушив вимоги абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику RISK1-2_1 не підтверджена. |
|