Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 24.09.2020 16:53. Дата останніх змін - 24.11.2020 09:10

Вугілля кам’яне марки АМ 13-25 -

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-24-013374-a  
ID 66035bf6af4a4b61a7662d4727d6adde  
Очікувана вартість закупівлі
600`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки АМ 13-25). Категорія Замовника: відповідно до пункту 3 частини 4 статті 2 Закону: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті, а саме: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. Місцезнаходження Замовника: юр. адреса: 19030, Черкаська обл., Канівський р-н, село Литвинець, вул. Гайдамацька, будинок 2. Пошт. адреса: 19003, Черкаська обл., Канівський р-н, м. Канів, вул. Героїв Небесної сотні, 60. Мова складання документів - українська. Розмір, вид та умови забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені розділом 3 глави 2 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення забезпечення тендерної пропозиції згідно ч.3 ст.24 Закону. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі та складає: 18 000,00 грн. (вісімнадцять тисяч гривень 00 копійок).Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу або під поруку уповноваженої особи учасника чи засновника учасника відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту з підтвердженням повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію. Також учасник повинен дадати у складі пропозиції оригінал платіжного доручення з відміткою банку, що видав гарантію про сплату суми коштів, що підтверджує внесення покриття Учасником суми забезпечення тендерної пропозиції. У призначенні платежу повинно бути зазначено «Забезпечення тендерної пропозиції (назва учасника торгів, код за ЄДРПОУ)».

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Литвинецької сільської ради  
Очікувана вартість закупівлі 600`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 6`000.00 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 18`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
24.09.20
Період уточнень
до 25.10.20
Період оскаржень
до 31.10.20
Подання пропозицій
до 04.11.20
Аукціон
04.11.20
Кваліфікація переможця
з 04.11.20
Пропозиції розглянуті
з 05.11.20
Завершена
24.11.20
28.09.2020, 16:08
Щодо внесення змін в оголошення
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! Для розширення кола потенційних учасників торгів та не обмеження конкуренції відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" просимо внести зміни в документації та добавити вираз " або еквівалент".
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.09.2020, 11:44)
Шановний Учаснику. Марка вугілля кам’яне, що становить предмет закупівлі АМ 13-25 визначена у відповідності до ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови". Якісні показники, що передбачені до товару знаходяться в межах вказаних Стандартом. Вугілля кам’яне марки АМ не має "еквіваленту" в розумінні Стандарту, що в свою чергу спростовує будь-які зауваження про наявні ознаки дискримінації в прив’язці до конркетного учасника або виробника. Марка АМ є розпоширеним видом твердого палива та в достатній кількості реалізується на ринку України. З огляду на зазначене, а також потребу Замовника в отриманні якісного товару, не вбачаємо за можливе заміну вказаного виду вугілля кам’яне на інші модифікації або суміші.
29.09.2020, 13:48
Щодо внесення змін в оголошення
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня! Шановний Замовник!! В документі зазначено вугілля кам`яне марки АМ 13-25. Однак, відповідно до третьої та четвертої частини статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі", «До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"».
З огляду на викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Тому, у разі якщо у тендерній документації встановлені вимоги Стандарту щодо технічних характеристик предмета закупівлі, надалі замовник самостійно визначає лише відповідність запропонованого еквіваленту таким вимогам.
Враховуючи вищезазначене, просимо Вас внести зміни в документи , а саме: додати вираз "або еквівалент".
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.10.2020, 16:43)
Шановний Учаснику! Вугілля кам’яне марки АМ не є конкретною торговельною маркою чи фірмою, патентом, конструкцією або типом предмета закупівлі. Вугілля кам’яне марки АМ не вказує про джерело його походження або виробника, з огляду на це не може бути визнано «дискримінацією» по відношенню до учасників процедури закупівлі. Звертаємо увагу, що вказане вугілля може бути як вироблене в Україні так і імпортоване, що свідчить про широкі можливості отримати вказаний товар для реалізації учасниками закупівлі. Поряд з цим, рекомендуємо уважно ознайомитись із практикою розгляду скарг Органом Оскарження, яка дасть можливість зрозуміти, що встановлення такої конкретної марки як АМ 13-25 не потребує формулювання «або еквівалент» в розумінні статті 23 Закону, оскільки вказаний товар за своїми якісними та фізико-хімічними характеристиками не має еквіваленту та повністю регламентований змістом ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови".
29.09.2020, 21:29
Щодо назви предмета закупівлі
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! Ми згодні з нашими попередніми дописувачами.
Вважаємо, що Замовник не обґрунтував та не аргументував відмову дописати вираз «або еквівалент». Натомість, навпаки, визнав те, що для вказаної марки кам`янного вугілля АМ 13-25 є Стандарт. Тим самим встановивши, що має в « розумінні Стандарту» чіткий перелік необхідних технічних та якісних характеристик, які не є якимись не зрозумілими чи унікальними. Інших розумінь Стандарт, на жаль, чи на щастя не дає. Предмет закупівлі має стандартизовані технічні та якісні характеристики і вимоги, і це дозволяє Замовнику, виконавши свій обов’язок, та додавши до тендерній документації «або еквівалент», порівняти чи будуть відповідати цим вимогам надані Учасниками пропозиції. Тобто наявні ознаки дискримінації та недотримання прямих норм закону України «Про публічні закупівлі»
Звертаємося з вимогою додати вираз «або еквівалент»
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.10.2020, 16:49)
Шановний Учаснику! Нам не зрозуміло в чому для професійного постачальника вугілля кам’яне полягає складність запропонувати розпоширений тип вугілля антрацитової групи - АМ. Наголошуємо, що Замовник не повинен обгрунтовувати необхідність закупівлі товару, якщо якісні та фізико-хімічні характеристики такого товару як вугілля АМ 13-25 чітко передбачені Стандартом. Відсутність у конкретного постачальника товару, що нами закуповується не може вважатись дискримінацією в широкому розумінні цього поняття, а відтак підставою для внесення змін до тендерної документації. Звертаємо увагу, що Замовник чітко сформував свою потребу саме в вугіллі кам’яного марки АМ 13-25, як якісного палива і вказана потреба є цілком обгрунтована знаходженням такого товару в змісті Стандарту.