Процедура закупівлі оголошена 16.09.2020 17:54. Дата останніх змін - 18.09.2020 09:03

«44220000-8 - Столярні вироби (Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (металопластикові вікна)»

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-16-010205-a  
ID fb8068dda45c4a37982ab0c3e6516e05  
Ідентифікатор плану UA-P-2020-09-16-011852-a  
Очікувана вартість закупівлі
660`000.00 грн
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів відповідно до вимог чинного законодавства. Засвідчення вірності перекладу з однієї мови на іншу регулюється ст. 79 Закону України “Про нотаріат”. Тобто Нотаріус засвідчує вірність перекладу документа з однієї мови на іншу, якщо він знає відповідні мови. Якщо нотаріус не знає відповідних мов, переклад документа може бути зроблено перекладачем, справжність підпису якого засвідчує нотаріус. Оплата здійснюється Покупцем згідно рахунків та накладних, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання видаткової накладної.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КРЕМЕНЕЦЬКА ГІМНАЗІЯ №3 КРЕМЕНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Очікувана вартість закупівлі 660`000.00 грн (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 6`600.00 грн  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
16.09.20
Період уточнень
до 22.09.20
Період оскаржень
до 28.09.20
Подання пропозицій
до 02.10.20
Залишилось 11 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
05.10.20

Умови оплати згідно із договором

Подія Інша подія  
Опис Оплата здійснюється Покупцем згідно рахунків та накладних, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання видаткової накладної. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.Категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів відповідно до вимог чинного законодавства. Засвідчення вірності перекладу з однієї мови на іншу регулюється ст. 79 Закону України “Про нотаріат”. Тобто Нотаріус засвідчує вірність перекладу документа з однієї мови на іншу, якщо він знає відповідні мови. Якщо нотаріус не знає відповідних мов, переклад документа може бути зроблено перекладачем, справжність підпису якого засвідчує нотаріус. Категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі».  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
металопластикові вікна
Класифікація за ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47003, Україна, Тернопільська область, м.Кременець, вул. Замкова 41
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2020
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 187 штуки

Тендерна документація

Кваліфікаційні критерії
додаток_1.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.09.2020 17:54
Версія документу від: 16.09.2020 17:54
ID: eac66357225446c084c57eae8f41a092
Тендерна документація
додаток_2.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.09.2020 17:54
Версія документу від: 16.09.2020 17:54
ID: dca8c706dd6245ff850914b2c7f50fe1
Технічний опис предмету закупівлі
додаток_3.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.09.2020 17:54
Версія документу від: 16.09.2020 17:54
ID: 714fe2734e374e6d94ab69f830f5fd52
Проект договору
додаток_4.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.09.2020 17:54
Версія документу від: 16.09.2020 17:54
ID: d24bc998bea94b85854b351d9c600c8a
Тендерна документація
Тендерна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.09.2020 17:54
Версія документу від: 16.09.2020 17:54
ID: 53cab11d1ab44bb489aa59c6af1edd30
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.09.2020 17:57
Версія документу від: 16.09.2020 17:57
ID: fab9b4ba55964f8abc17a9435e82dc5a

Дати та строки

Завершення періоду уточнень 22.09.2020 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 16.09.2020 17:54  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 02.10.2020 19:00  
Дата початку аукціону 05.10.2020 15:16  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КРЕМЕНЕЦЬКА ГІМНАЗІЯ №3 КРЕМЕНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 23591044  
Юридична адреса 47000, Україна, Тернопільська область, КРЕМЕНЕЦЬКИЙ Р-Н, М.КРЕМЕНЕЦЬ , ВУЛ. ЗАМКОВА БУД. 41