Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 10.09.2020 13:38. Дата останніх змін - 13.10.2020 00:03

Комплект комп’ютерного обладнання для лінгафонного кабінету (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-10-003265-c  
ID d521b04bd94a49aab8b5182870134adb  
Очікувана вартість закупівлі
600`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначені у додатку 1 тендерної документації.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника БЕРЕЗНЯКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА  
Очікувана вартість закупівлі 600`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 6`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
10.09.20
Період уточнень
до 18.09.20
Період оскаржень
до 24.09.20
Подання пропозицій
до 28.09.20
Аукціон
28.09.20
Кваліфікація переможця
з 28.09.20
Пропозиції розглянуті
з 02.10.20
Закупівля не відбулась
13.10.20
17.09.2020, 21:12. ID: UA-2020-09-10-003265-c.b1
Вимога (Скарга)
Вимога
Шановний Замовнику!У Додатку 1 ТД зазначена вимога :
2.3 Учасник повинен надати, в складі Пропозиції відкритих торгів, копії чинних на дату подання пропозиції, сертифікатів на відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 і ДСТУ ISO 14001:2015, як виробника лінгафонних кабінетів, інтерактивних комплексів, та копії звітів останнього аудиту не пізніше ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій.
1.Копію чинного на дату подання пропозиції міжнародного сертифікату на систему менеджменту якості стосовно виробництва системних блоків, ISO 9001:2015. 2. Копію чинного на дату подання пропозиції міжнародного сертифікату на систему екологічного менеджменту стосовно виробництва системних блоків ISO 14001:2015.
1.Копію чинного на дату подання пропозиції міжнародного сертифікату на систему менеджменту якості стосовно виробництва системних блоків, ISO 9001:2015. 2. Копію чинного на дату подання пропозиції міжнародного сертифікату на систему екологічного менеджменту стосовно виробництва системних блоків ISO 14001:2015.
2. Копії чинних на дату подання пропозиції міжнародних сертифікатів на систему екологічного менеджменту ISO 14001 стосовно виробництва інтерактивної дошки і мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Звертаємо увагу, що дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію».
Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі.
Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»).
Вимагаємо, виключити з ТД вимогу щодо подачі учасниками копії сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів.
Шановний Учасник! Розглянувши ваше звернення повідомляємо, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» ст.22 тендерна документація повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
ДСТУ ISO 9001:2015 установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація:
a) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги;
b) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам.
Зазначаємо, що усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає.
ДСТУ ISO 14001:2015 установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості. Цей стандарт призначено для застосування організацією, яка прагне керувати своїми екологічними зобов’язаннями на систематичній основі, що сприятиме екологічному складникові сталого розвитку. Цей стандарт застосовний до будь-якої організації, незалежно від її розміру, типу та особливостей, і поширюється на визначені організацією екологічні аспекти її діяльності, продукції та послуг, які вона може контролювати чи на які вона може впливати протягом передбачуваного життєвого циклу.
Стандарти ISO9001 та ISO14001 є єдиними міжнародними стандартами, які можуть підтвердити серійну якість продукції яка виробляється, для постійного підтримання норм екологічного керування та санітарного – гігієнічної чистоти продукції, виробництва підприємства. Також в ЗУ «Про публічні закупівлі» ст.22 зазначено, що тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник самостійно встановлює вимоги щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Також такі вимоги необхідні для забезпечення здоров’я дітей та захисту довкілля. Наразі, Замовником виконано обов’язок стосовно дотримання вимог чинного законодавства, зокрема це є гарантією, що обладнання, яке пропонує учасник, буде безпечним для здоров’я дітей, навколишнього середовища та відповідатиме освітнім нормам і міжнародним стандартам, а також є оригінальним, має офіційне джерело постачання в Україну і відповідно офіційне гарантійне та післягарантійне сервісне обслуговування.
Звертаємо Вашу увагу, що отримання сертифікатів на відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 і ДСТУ ISO 14001:2015, як виробника лінгафонних кабінетів, інтерактивних комплексів, на сьогоднішній день, на території України можливе для будь-якого суб’єкта господарювання.
Отримання або неотримання учасниками даних сертифікатів - є їх власним волевиявленням, тобто правочином з вольовою дією.
Відповідь замовника: 21.09.2020 16:08
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
17.09.2020, 21:16. ID: UA-2020-09-10-003265-c.a2
Вимога (Скарга)
Вимога
Шановний Замовнику!
Вимога надати:
6. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro Укр. має бути попередньо встановленим виробником системних блоків у заводських умовах, або авторизованим партнером Microsoft. Версія встановленого програмного забезпечення повинна бути призначена для України, Учасник повинен надати листа від виробника системних блоків чи представництва Майкрософт в Україні, який підтверджує легальність цього програмного забезпечення.
До відома Замовника, обов’язкове надання авторизаційних листів, підтверджень чи будь-яких інших листів від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Доводимо до Вашого відома, що згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та встановити ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора.
Окрім того, продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність навіть сторонньому об'єктивному користувачу (офіційна веб-сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет і як наслідок безпідставно вимагати документи, які видані (підготовлені) не Учасником закупівлі, а його контрагентом, оскільки постачання товару проводиться з дотриманням законодавства про авторські права та ліцензійної політики Microsoft.
Вимагаємо виключити вказані умови щодо листів від компанії Microsoft з тендерної документації.
Шановний Учасник! Так як предметом закупівлі є системні блоки з попередньо встановленим ПЗ Microsoft® Windows® 10 Pro UKR, для запобігання придбання неліцензійного або піратського ПЗ, тендерною документацією передбачено лист від виробника системних блоків чи представництва Майкрософт в Україні, який підтверджує легальність цього програмного забезпечення.
До відома: Корпорація Microsoft розробила процес активації операційної системи Windows за допомогою технології OEM Активації 3.0 (ОА 3.0) активації для виробників комп'ютерних систем. Робиться це з однією метою: щоб повністю виключити можливість піратської ОЕМ активації операційної системи Windows за допомогою емуляції розділу біоса комп'ютера де розташована SLIC (Software Licensing Description Table) - таблиця з сертифікатом автентичності від Microsoft. Тепер вводиться нова система цифрового підпису в біосі комп'ютера. Таким чином компанія Microsoft запровадила більш жорстку політику використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає більш витончений спосіб захисту від піратства.
Отже, кожен виробник системних блоків, ноутбуків, моноблоків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво, який є партнером компанії Microsoft, для запобіганню розповсюдження піратства програмного забезпечення, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації.
Стосовно надання листа, зазначаємо, що вказаними вище вимогами передбачено надання листа від виробника системних блоків ЧИ представництва Майкрософт в Україні, який підтверджує легальність цього програмного забезпечення. Про «обов’язкове надання авторизаційних листів, підтверджень чи будь-яких інших листів від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні» – в технічних вимогах не йдеться. Таким чином відсутня вимога надання виключно авторизаційних листів, підтверджень чи будь-яких інших листів від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні, яка, на Вашу думку, є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
В потенційного учасника є вибір: надати лист від виробника системних блоків ЧИ представництва Майкрософт в Україні щодо легальності програмного забезпечення.
Враховуючи вищевказане зазначаємо, що немає ніяких підстав для дискримінацій Учасників торгів. Також беручи до уваги ваше бажання прийняті участь у процесі торгів хочемо вказати, що однією з цілей проведення прозорих закупівель – отримання Замовником якісних товарів, з дотриманням Авторського права.
Відповідь замовника: 21.09.2020 16:10
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду