Процедура закупівлі оголошена 14.08.2020 23:55. Дата останніх змін - 28.08.2020 00:01
Ролети захисні для Комунального закладу «Студеницький ліцей» (ДК 021:2015: "44110000-4 Конструкційні матеріали")
Ідентифікатор закупівлі | UA-2020-08-14-008394-a | |
ID | 8d0597d77dd2486b8a4a20faee015fe0 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2020-08-14-009793-a |
Очікувана вартість закупівлі
18`500.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Допускається подання Учасником документів, складених/перекладених російською мовою, а саме: -інструкції з використання російською мовою, якщо це не суперечить чинному законодавству і відповідає матеріалам реєстраційного досьє; -документи, що підтверджують реєстрацію товару в країні виробника; -сертифікати, гарантійні листи виробника; -рекламні проспекти, аналітичні статті тощо. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з роботами (послугами, товарами), що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Місцезнаходження замовника: 12403, вул. М.Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області. Код ЄДРПОУ: 04348289. Категорія замовника – пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, за умов відсутності технічної можливості зазначення інформації відповідно до вимог пункту 14 Порядку, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи. Строк поставки Товару – протягом 10 (десяти) календарних днів з дня підписання договору
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області | |
Очікувана вартість закупівлі | 18`500.00 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 92.50 Гривня | |
Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
Метод обрання процедури закупівлі | Спрощена закупівля | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
14.08.20
Період уточнень
до 20.08.20
Подання пропозицій
до 28.08.20
Закупівля не відбулась
28.08.20
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): розрахунки за поставлений Товар проводяться в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня поставки Товару на підставі рахунку та накладної Розрахунки за поставлений Товар проводяться в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня поставки Товару на підставі рахунку та накладної | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 20 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Ролети захисні (1,3x3)
Класифікація за ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12524, Україна, Житомирська область, с. Студениця, вул. Центральна, 1 А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штуки
|
2) |
Ролети захисні (1,8x3)
Класифікація за ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12524, Україна, Житомирська область, с. Студениця, вул. Центральна, 1 А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штуки
|
3) |
Ролети захисні (0,6x3)
Класифікація за ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12524, Україна, Житомирська область, с. Студениця, вул. Центральна, 1 А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штуки
|
Тендерна документація
Проект договору
Додаток 2.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.08.2020 23:55
Версія документу від: 14.08.2020 23:55
ID: b90a7c54ea3642549eb91e44ed9543a0
|
|
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 1.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.08.2020 23:55
Версія документу від: 14.08.2020 23:55
ID: b01342d82b8b459f90ae1c4354ab424b
|
|
Нетипізований документ
Оголошення спрощеної закупівлі.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.08.2020 23:55
Версія документу від: 14.08.2020 23:55
ID: 400c52d43dba449ea3f7ccd41b485552
|
|
Нетипізований документ
Інформація відповідно до Порядку.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.08.2020 23:55
Версія документу від: 14.08.2020 23:55
ID: ea32fe1f88a94e81a84a6500d6a471af
|
|
Нетипізований документ
Додаток 3.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.08.2020 23:55
Версія документу від: 14.08.2020 23:55
ID: 115d1b82abd8495a8618ff38b15883d0
|
|
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.08.2020 23:58
Версія документу від: 14.08.2020 23:58
ID: e585d7f525a446bd83d4ec6ce2290c1c
|
Дати та строки
Завершення періоду уточнень | 20.08.2020 00:00 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 20.08.2020 00:00 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 28.08.2020 00:00 | |
Дата початку аукціону | 28.08.2020 12:25 |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 04348289 |
Юридична адреса | 12403, Україна, Житомирська область, с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, 2 |