Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 23.09.2020 14:27. Дата останього редагування моніторингу 10.11.2020 17:54

Дані автоматичних індикаторів ризиків

ID моніторингу UA-M-2020-09-23-000088  
ID ba22e06d91f84d1798bc87b88def99bb  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
23.09.20
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом – порушень не установлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.  
Дата публікації 12.10.2020 16:00  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 12 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі - ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках визначених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг в Миколаївській області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.08.2020 № 2/133/2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Інжинір Буд Проект» (далі – ТОВ «Інжинір Буд Проект»), товариства з обмеженою відповідальністю «Союзтранспроект» (далі – ТОВ «Союзтранспроект») та товариства з обмеженою відповідальністю «Проектдормісттехнологія» (далі – ТОВ «Проектдормісттехнологія»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.09.2020 № 3/133/2020, від 08.09.2020 № 4/133/2020 та від 09.09.2020 № 5/133/2020, повідомлення про намір укласти договір від 09.09.2020, договір від 29.09.2020 № 118-Б (далі - Договір), пояснення (інформацію та документи) отримані 07.10.2020 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що Замовник відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «Інжинір Буд Проект» та ТОВ «Союзтранспроект» (протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.09.2020 № 3/133/2020 та від 08.09.2020 № 4/133/2020 відповідно) через їх невідповідність кваліфікаційним критеріям установленим, відповідно до статті 16 Закону, у тендерній документації Замовника. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже, Замовник мав оприлюднити учасникам ТОВ «Інжинір Буд Проект» та ТОВ «Союзтранспроект» повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та надати учасникам час (24 години) для їх усунення. Замовник на запит Південного офісу Держаудитслужби про надання пояснень надав 07.10.2020 інформацію, що не обґрунтовує рішення Замовника. Враховуючи зазначене, Замовник на порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону не установив учасникам ТОВ «Інжинір Буд Проект» та ТОВ «Союзтранспроект» вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, установлених статтею 16 Закону. Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-2_1 «Відкриті торги на закупівлю товарів і послуг проведені з порушенням порядку оприлюднення, розкриття та розгляду тендерних пропозицій, електронного аукціону, передбачених Законом» не підтверджена.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 12.10.2020 16:00  
Документи    

Інформація щодо оскарження у суді

Опис На виконання вимог ч.10 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі", Служба автомобільних долріг у Миколаївській області інформує про оскарження висновку до суду шляхом подання 23.10.2020 року Адміністративного позову №4273/юр-06 від 23.10.2020.  
Дата публікації 26.10.2020 18:19  
Дата створення 26.10.2020 18:19  
Дата відкриття провадження Інформація відсутня  
Номер відкриття провадження Інформація відсутня  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис З висновками моніторингу замовник не погоджується та буде оскаржувати їх у визначеному законодавством способу та порядку  
Дата редагування  
Дата створення 19.10.2020 11:21  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 23.09.2020 Одеса № 324 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 23.09.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 23.09.2020. Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 23.09.2020 № 324 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 8. UA-2020-08-07-004653-a 07.08.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 23.09.2020 00:00  
Дата публікації 23.09.2020 15:38  
Дата створення 23.09.2020 15:38  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40477150  
Адреса організації Ukraine, Одеська, Одеса  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.) 
+38 (0 48) 724-35-76
elvira.lupashko@ukr.net 

Дати та терміни

Період моніторингу 23.09.2020 15:38 - 16.10.2020 00:00  
Дата публікації висновку про результати 12.10.2020 16:00 - 27.10.2020 23:00