Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 13.01.2021 16:47. Дата останього редагування моніторингу 16.03.2021 16:32

Дані автоматичних індикаторів ризиків. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2021-01-13-000097  
ID a9f439de87d445478c9c038db851b652  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
13.01.21
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками (за лотами 1, 2, 4 та 5) установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ДП «Дельта Сервіс» (за лотами 1, 2, 4 та 5) установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції ПП «Атлант», стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців та внесення змін до договорів – порушень не установлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником пропозицій(ї) учасника(ів), встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договори (за лотами 1, 2, 4 та 5) з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 03.02.2021 18:29  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 29 січня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців та внесення змін до договорів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Київпастранс» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 27.07.2020 № 520, тендерні пропозиції учасників за лотами 1, 2, 4 та 5 приватного підприємства «Атлант» (далі – ПП «Атлант») та дочірнього підприємства «Дельта Сервіс» (далі – ДП «Дельта Сервіс), повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей до 10.10.2020, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 23.11.2020 (за лотами 1, 2, 4 та 5), рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 15.09.2020 № 17345-р/пк-пз, від 03.11.2020 № 20423-р/пк-пз, № 20424-р/пк-пз та № 20425-р/пк-пз, від 16.11.2020 № 21218-р/пк-пз, протоколи розкриття (за лотами 1, 2, 4 та 5), повідомлення про намір укласти договір від 07.12.2020 (за лотами 1, 2, 4 та 5), договори про закупівлю від 23.12.2020 № 53.20-246, № 53.20-247, № 53.20-248 та № 53.20-249 (за лотами 1, 2, 4 та 5 відповідно), додаткові угоди від 23.12.2020 № 1 (за лотами 1, 2, 4 та 5), пояснення та документи, отримані 22.01.2021 через електронну систему закупівель. Згідно з інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель торги за лотами 3, 6 та 7 відмінено у зв’язку з допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозицій. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що у пункті 2 додатку № 2 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій довідок про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи охоронниками 3-ого розряду та перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони. Також передбачив надання на кожного охоронника, зокрема, документів, які підтверджують проходження останніми обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, дійсні протягом не менше як 120 днів після кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Учасник ДП «Дельта Сервіс» у складі своєї тендерної пропозиції за лотами 1, 2, 4 та 5 надав довідку про наявність охоронників від 08.09.2020 № 4тд, якою повідомив про наявність у штаті 76 охоронників. При цьому учасник ДП «Дельта Сервіс» у складі своєї тендерної пропозиції за лотами 1, 2, 4 та 5 не надав копій документів, що підтверджують проходження 76 охоронниками, зазначеними у довідці, обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду, чим не дотримався вимог пункту 2 додатку № 2 до тендерної документації. Також моніторингом установлено, що Замовник оприлюднив учаснику ДП «Дельта Сервіс» (за лотами 1, 2, 4 та 5) повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже, Замовник установлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій. При цьому Замовник установив учаснику ДП «Дельта Сервіс» (за лотами 1, 2, 4 та 5) вимоги про усунення невідповідностей, шляхом надання документів (медичних довідок проходження охоронниками обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду, які дійсні менш ніж 120 днів після кінцевої дати подання тендерних пропозицій) відсутніх у складі тендерної пропозиції учасника, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону. Крім того, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ДП «Дельта Сервіс» (за лотами 1, 2, 4 та 5), як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим у статті 16 Закону та допустив до оцінки. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 03.02.2021 18:29  
Документи    

Інформація щодо оскарження у суді

Опис КП "Київпастранс" 16.02.2021 подано адміністративний позов до Окружного адміністративного суду м. Києва про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби, складеного за результатами моніторингу закупівлі  
Дата публікації 17.02.2021 19:17  
Дата створення 17.02.2021 19:17  
Дата відкриття провадження Інформація відсутня  
Номер відкриття провадження Інформація відсутня  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Аргументовані заперечення до висновку  
Дата редагування  
Дата створення 10.02.2021 17:54  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.01.2021 № 9 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 13.01.2021 № 9 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 18 UA-2020-08-06-002598-a 06.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 13.01.2021 00:00  
Дата публікації 13.01.2021 17:17  
Дата створення 13.01.2021 17:17  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40165856  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 425-51-73
vorotyuk.monitoryng@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40165856  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 425-51-73
zabolotnya.monitoryng@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 13.01.2021 17:17 - 04.02.2021 00:00  
Дата публікації висновку про результати 03.02.2021 18:29 - 18.02.2021 00:00