| Опис |
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками (за лотами 1, 2, 4 та 5) установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ДП «Дельта Сервіс» (за лотами 1, 2, 4 та 5) установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції ПП «Атлант», стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців та внесення змін до договорів – порушень не установлено. |
|
| Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі |
Дата закінчення моніторингу: 29 січня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців та внесення змін до договорів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Київпастранс» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 27.07.2020 № 520, тендерні пропозиції учасників за лотами 1, 2, 4 та 5 приватного підприємства «Атлант» (далі – ПП «Атлант») та дочірнього підприємства «Дельта Сервіс» (далі – ДП «Дельта Сервіс), повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей до 10.10.2020, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 23.11.2020 (за лотами 1, 2, 4 та 5), рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 15.09.2020 № 17345-р/пк-пз, від 03.11.2020 № 20423-р/пк-пз, № 20424-р/пк-пз та № 20425-р/пк-пз, від 16.11.2020 № 21218-р/пк-пз, протоколи розкриття (за лотами 1, 2, 4 та 5), повідомлення про намір укласти договір від 07.12.2020 (за лотами 1, 2, 4 та 5), договори про закупівлю від 23.12.2020 № 53.20-246, № 53.20-247, № 53.20-248 та № 53.20-249 (за лотами 1, 2, 4 та 5 відповідно), додаткові угоди від 23.12.2020 № 1 (за лотами 1, 2, 4 та 5), пояснення та документи, отримані 22.01.2021 через електронну систему закупівель.
Згідно з інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель торги за лотами 3, 6 та 7 відмінено у зв’язку з допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що у пункті 2 додатку № 2 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій довідок про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи охоронниками 3-ого розряду та перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони. Також передбачив надання на кожного охоронника, зокрема, документів, які підтверджують проходження останніми обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, дійсні протягом не менше як 120 днів після кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Учасник ДП «Дельта Сервіс» у складі своєї тендерної пропозиції за лотами 1, 2, 4 та 5 надав довідку про наявність охоронників від 08.09.2020 № 4тд, якою повідомив про наявність у штаті 76 охоронників.
При цьому учасник ДП «Дельта Сервіс» у складі своєї тендерної пропозиції за лотами 1, 2, 4 та 5 не надав копій документів, що підтверджують проходження 76 охоронниками, зазначеними у довідці, обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду, чим не дотримався вимог пункту 2 додатку № 2 до тендерної документації.
Також моніторингом установлено, що Замовник оприлюднив учаснику ДП «Дельта Сервіс» (за лотами 1, 2, 4 та 5) повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Отже, Замовник установлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій.
При цьому Замовник установив учаснику ДП «Дельта Сервіс» (за лотами 1, 2, 4 та 5) вимоги про усунення невідповідностей, шляхом надання документів (медичних довідок проходження охоронниками обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду, які дійсні менш ніж 120 днів після кінцевої дати подання тендерних пропозицій) відсутніх у складі тендерної пропозиції учасника, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону.
Крім того, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ДП «Дельта Сервіс» (за лотами 1, 2, 4 та 5), як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим у статті 16 Закону та допустив до оцінки.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. |
|