Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 18.11.2020 14:30. Дата останього редагування моніторингу 23.12.2020 16:49

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2020-11-18-000031  
ID 5a5e1b07030e4e9aa5ec6bf6c96609ac  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
18.11.20
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ«АЛ ІНВЕСТСТРОЙ» установлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.  
Дата публікації 27.11.2020 12:03  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 25 листопада 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та внесення змін, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток до річного плану) на 2020 рік Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 24.07.2020, із змінами від 07.08.2020 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АЛ ІНВЕСТСТРОЙ» (далі – ТОВ «АЛ ІНВЕСТСТРОЙ») протокол засідання тендерного комітету Замовника від 27.08.2020 №17/3, повідомлення про намір укласти договір від 27.08.2020, договір про закупівлю від 15.09.2020 №9. За результатами моніторингу установлено невідповідність інформації в документах, що подані в складі тендерної пропозиції ТОВ «АЛ ІНВЕСТСТРОЙ». Відповідно до додатку 1 тендерної документації Замовником передбачено надання довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах. А на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/ користування відповідним майном. Проведеним моніторингом установлено, що в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ«АЛ ІНВЕСТСТРОЙ» наявна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за №602 від 14.08.2020 (далі - Довідка), в якій зазначено перелік обладнання як власного, так і орендованого, та надано підтверджуючі документи. Однак, проведеним аналізом тендерної позиції учасника ТОВ «АЛ ІНВЕСТСТРОЙ» установлено, що у підсумкових відомостях ресурсів до локальних кошторисів №2-1-1 (на підготовку території) та №2-1-2 (загально- будівельні роботи) зазначені будівельні машини і механізми з обґрунтуванням ціни - оренда, інформація про які не внесена до Довідки та не надано документів на підтвердження права користування. Зокрема: бульдозер (потужнiсть 79 кВт), трактори на гусеничному ходу (потужність 59 кВт), автогрейдер середнього типу (потужність 99 кВт), вишки телескопiчнi (на автомобiлi, вантажопiдйомнiсть 0,35 т), котки дорожні самохiднi вібраційні гладковальцеві (маса 8 т і 13т), асфальтоукладальники (продуктивність 100 т/год). Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ«АЛ ІНВЕСТСТРОЙ» не відповідає вимогам додатку 1 тендерної документації. Однак, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ«АЛ ІНВЕСТСТРОЙ», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію встановленому статтею 16 Закону та тендерна пропозиція, якого не відповідає умовам тендерної документації, та визначив ТОВ«АЛ ІНВЕСТСТРОЙ» переможцем.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 27.11.2020 12:03  
Документи    

Інформація щодо оскарження у суді

Опис 11.12.2020 до Дніпропетровського окружного адміністративного суду була надіслана позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 27.11.2020.  
Дата публікації 11.12.2020 16:36  
Дата створення 11.12.2020 16:36  
Дата відкриття провадження Інформація відсутня  
Номер відкриття провадження Інформація відсутня  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Повідомлення щодо номеру провадження у справі Згідно реєстру судових рішень за позовною заявою Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради було призначено склад суду (Конєва С.О.) та відкрито провадження. Справі присвоєно єдиний унікальний номер 160/16713/20.  
Дата редагування  
Дата створення 23.12.2020 16:49  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.11.2020 № 52-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 17.11.2020 № 52-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-07-24-002123-a від 24.07.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 17.11.2020 00:00  
Дата публікації 18.11.2020 15:28  
Дата створення 18.11.2020 15:28  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Волинська обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913671  
Адреса організації Ukraine, Волинська, Луцьк  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Волинська обл.) 
+38 (0 66) 987-41-20
viktoryja83@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 18.11.2020 15:28 - 10.12.2020 00:00  
Дата публікації висновку про результати 27.11.2020 12:03 - 12.12.2020 00:00