| Опис |
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ТОВ«АЛ ІНВЕСТСТРОЙ» установлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено. |
|
| Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель |
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. |
|
| Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі |
Дата закінчення моніторингу: 25 листопада 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та внесення змін, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток до річного плану) на 2020 рік Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 24.07.2020, із змінами від 07.08.2020 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АЛ ІНВЕСТСТРОЙ» (далі – ТОВ «АЛ ІНВЕСТСТРОЙ») протокол засідання тендерного комітету Замовника від 27.08.2020 №17/3, повідомлення про намір укласти договір від 27.08.2020, договір про закупівлю від 15.09.2020 №9.
За результатами моніторингу установлено невідповідність інформації в документах, що подані в складі тендерної пропозиції ТОВ «АЛ ІНВЕСТСТРОЙ».
Відповідно до додатку 1 тендерної документації Замовником передбачено надання довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах. А на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/ користування відповідним майном.
Проведеним моніторингом установлено, що в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ«АЛ ІНВЕСТСТРОЙ» наявна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за №602 від 14.08.2020 (далі - Довідка), в якій зазначено перелік обладнання як власного, так і орендованого, та надано підтверджуючі документи.
Однак, проведеним аналізом тендерної позиції учасника ТОВ «АЛ ІНВЕСТСТРОЙ» установлено, що у підсумкових відомостях ресурсів до локальних кошторисів №2-1-1 (на підготовку території) та №2-1-2 (загально- будівельні роботи) зазначені будівельні машини і механізми з обґрунтуванням ціни - оренда, інформація про які не внесена до Довідки та не надано документів на підтвердження права користування. Зокрема: бульдозер (потужнiсть 79 кВт), трактори на гусеничному ходу (потужність 59 кВт), автогрейдер середнього типу (потужність 99 кВт), вишки телескопiчнi (на автомобiлi, вантажопiдйомнiсть 0,35 т), котки дорожні самохiднi вібраційні гладковальцеві (маса 8 т і 13т), асфальтоукладальники (продуктивність 100 т/год).
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ«АЛ ІНВЕСТСТРОЙ» не відповідає вимогам додатку 1 тендерної документації.
Однак, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ«АЛ ІНВЕСТСТРОЙ», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію встановленому статтею 16 Закону та тендерна пропозиція, якого не відповідає умовам тендерної документації, та визначив ТОВ«АЛ ІНВЕСТСТРОЙ» переможцем. |
|