Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 31.07.2020 10:35. Дата останього редагування моніторингу 05.08.2020 16:31

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2020-07-31-000004  
ID 07031a6cb60f42c5b25527427e27e7b6  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Моніторинг опубліковано
31.07.20
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення Замовником вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами моніторингу питання наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю – порушень не установлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, передбачених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 31.07.2020 16:48  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» редакція від 19.04.2019 (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства Балаклійської районної ради «Телерадіокомпанія «Оріана» (далі - Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом рішення тендерного комітету від 30 червня 2020 № 1, тендерну пропозицію Фізична особа-підприємець Чумаченко Олексій Анатолійович (далі – учасник-переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 22.07.2020 № 3, повідомлення про намір укласти договір від 22 липня 2020 року. В ході моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що п.п. 7.2 п.7 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимагається надання учасником довідки, в якій зазначається, що під час виконання договору необхідно враховувати заходи щодо захисту довкілля та дотримуватися положень чинних нлрмативено-правових актів у галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки, що є порушенням частини п’ятої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020. В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника Фізична особа-підприємець- Чумаченко Олексій Анатолійович не відповідає вимогам тендерної документації, в частині не підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Так, відповідно до відомості ресурсів до договірної ціни передбачено використання окремих будівельних машин та механізмів, а саме: установка для зварювання ручного дугового (постійного струму). При цьому, довідкою про наявність працівників, що будуть залучені до виконання договірних зобов’язань від 14.07.2020 № 18 учасником-переможцем Фізична особа-підприємець Чумаченко Олексій Анатолійович не підтверджена наявність зварювальника. Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Однак, на порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію Фізична особа-підприємець Чумаченко Олексій Анатолійович, а визначив його переможцем процедури закупівлі. Згідно з пунктом 2 частини першої статті 32 Закону, Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 31.07.2020 16:48  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Комунальне підприємство Балаклійської районної ради "Телерадіокомпанія "Оріана", ознайомились з Запитом про усунення порушень та відповідно до ст.8 Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі – Закон) надає наступні аргументовані заперечення. Відповідно до ст.3, 21 Закону на веб портале уповноваженого органу оприлюднено інформацію про проведення процедури відкритих торгів оголошення UA-2020-06-30-001322-b на закупівлю послуги з Поточного ремонту студії КП БРР «Телерадіокомпанія «Оріана», очікуваною вартістю - 400 000,00 грн. Після проведення аукціону тендерним комітетом було розглянуто тендерну пропозицію Учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧУМАЧЕНКО ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ на відповідність вимогам тендерної документації та відповідно до п.1 ст. 33 Закону прийнято рішення укласти договір про закупівлю з переможцем. Замовником, після отримання запиту про усунення порушень, було ще раз, дуже ретельно, перевірено пропозицію учасника на предмет відповідності вимогам тендерної документації. Щодо питання зазначеного у висновку в межах проведення моніторингу даної закупівлі пояснюємо, відповідно до ст.3 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» враховуючи основні принципи охорони навколишнього природного середовища та з урахуванням вимог ч.3 ст. 22 Закону, Замовник включив до тендерної документації іншу інформацію та вимоги до неї, а саме: пункт 7.2. де зазначено, що: «Учасники під час виконання договору повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля та дотримуватися положень чинних нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки. Інформація про це подається у формі довідки за підписом уповноваженої особи учасника.» В складі тендерної пропозиції Учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧУМАЧЕНКО ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ надано зазначену у вимогах довідку. Щодо інформації про зварювальника, підпунктом 2) пункту 5 розділу 3 тендерної документації зазначено вимогу про «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;» та пп.5.2. п. 5 розділу 3 тендерної документації «Довідку в формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватися надання послуг згідно із предметом тендеру, а саме про наявність в штаті учасника: - сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (в складі пропозиції надається, крім іншого, кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації;» з наведеною формою подання інформації учасником. А додатком 3 до тендерної документації зазначено послугу, яка має перелік завдань, які повінні бути виконанні учасником. Отже замовником не встановлювалось чіткого переліку працівників, які повинні бути в штаті учасника на посаді зварювальника. Більш того, при улаштуванні покриттів з лінолеуму ПВХ-ТARКЕТТ на клеї зі зварюванням полотнища у стиках не виникає з’єднання металевих конструкцій, складних апаратів, деталей, вузлів методом сплавлення металів, тому цю частину послуги може виконати кожен працівник зазначений в довідці від 14.07.2020 № 18. Виходячі з вищенаведенного повідомляємо, що тендерная документація розроблена замовником з дотриманням вимог нової редакції Закону та пропозиція Учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧУМАЧЕНКО ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ не має підстав для відхилення. Також наголошуемо про відсутність підстав здійснювати заходи про усунення порушень про, що керуючись ч.8 ст.8 Закону надано аргументовані заперечення.  
Дата редагування  
Дата створення 05.08.2020 16:30  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.07.2020 № 158 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 30.07.2020 року. В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 30.07.2020 №158 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 2 UA-2020-06-30-001322-b 30.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 30.07.2020 00:00  
Дата публікації 31.07.2020 12:05  
Дата створення 31.07.2020 12:05  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40478572  
Адреса організації Ukraine, Харківська, Харків  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.) 
+38 (0 97) 432-90-85
ssvikk@ukr.net 

Дати та терміни

Період моніторингу 31.07.2020 12:05 - 22.08.2020 00:00  
Дата публікації висновку про результати 31.07.2020 16:48 - 15.08.2020 00:00