| Опис |
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22, частин третьої та п’ятої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено. |
|
| Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель |
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. |
|
| Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі |
Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Охтирської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №9 Охтирської міської ради Сумської області (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 03.07.2020 (протокол № 18), тендерні пропозиції фізичної особи підприємця Волкова Василя Ігоровича, фізичної особи підприємця Лемешенко Олега Анатолійовича, протокол засідання тендерного комітету від 22.07.2020 № 25, повідомлення про намір укласти договір від 22.07.2020, договір від 04.08.2020 № 4/8 (далі – Договір).
За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
Крім того, Замовник на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 та частини п’ятої статті 17 Закону у додатку 2 до тендерної документації встановив вимогу щодо надання переможцем торгів документів, виданих відповідними уповноваженими органами, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 та 13 частини першої статті 17 Закону, а також довідки в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, визначеної пунктом 8 частини першої статті 17 Закону, у той час як інформація, передбачена пунктами 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а інформація щодо відсутності (наявності) заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) є публічною інформацією, доступною в електронній системі закупівель.
Також, у додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання учасником у складі пропозиції у вигляді довідок в довільній формі інформації щодо відсутності підстав, визначених пунктами 2-4, 8, 9, 11-13 частини першої та другої статті 17 Закону, що суперечить вимогам частини третьої статті 17 Закону, якою, зокрема, визначено, що учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених лише пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та другої цієї статті.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник в електронній системі закупівель не оприлюднив додаток № 1 «Специфікація» до договору від 04.08.2020 № 4/8, який відповідно до пункту 12.1 цього договору є його невід’ємною частиною, чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
При цьому, ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких під час моніторингу спрацював автоматичний індикатор ризику (RISK 2-17-2п) не підтверджено. |
|