Процедура закупівлі оголошена 03.06.2020 12:27. Дата останніх змін - 25.06.2020 10:02

Роботи з реконструкції внутрішньої системи теплопостачання ДНЗ «Зірочка» по вул. Каштанова, 5 в м. Обухів, Київської області

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-03-002148-c  
ID 1bc3d986021c4dbca2ddd7ed932dc778  
Ідентифікатор плану UA-P-2020-06-02-000486-c  
Очікувана вартість закупівлі
1`500`452.20 грн
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації  
Очікувана вартість закупівлі 1`500`452.20 грн (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 7`503.00 грн  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 7`502.00 грн  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Вид предмету закупівлі: Закупівля робіт  
Закупівля оголошена
03.06.20
Період уточнень
до 15.06.20
Період оскаржень
до 21.06.20
Подання пропозицій
до 25.06.20
Закупівля не відбулась
25.06.20

Умови оплати згідно із договором

Подія Інша подія  
Опис Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату у розмірі не більше 30 % річного обсягу робіт відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, устаткування протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Попередня оплата перераховується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором  
Тип оплати Аванс  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 30%  
Період 20 робочі дні  
Подія Інша подія  
Опис Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 70%  
Період 20 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Роботи з реконструкції внутрішньої системи теплопостачання ДНЗ «Зірочка» по вул. Каштанова, 5 в м. Обухів, Київської області
Класифікація за ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700, Україна, Київська область, м. Обухів, вул. Каштанова, 5
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 роб

Тендерна документація

Тендерна документація
ТД Зірочка нова редакція.docx До предмету закупівліРоботи з реконструкції внутрішньої систе
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.06.2020 12:28
Версія документу від: 17.06.2020 16:26
ID: c6f194e3236b4fd39f63b5b2afebe8bd
Тендерна документація
ТД Зірочка.docx До предмету закупівліРоботи з реконструкції внутрішньої систе
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.06.2020 12:28
Версія документу від: 03.06.2020 12:28
ID: c6f194e3236b4fd39f63b5b2afebe8bd
Тендерна документація
Додаток 1 ТП.docx До предмету закупівліРоботи з реконструкції внутрішньої систе
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.06.2020 12:28
Версія документу від: 03.06.2020 12:28
ID: 9392ad084e954d4ba62022aa78486c2f
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 2 Технічне завдання нова редакція.pdf До предмету закупівліРоботи з реконструкції внутрішньої систе
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.06.2020 12:28
Версія документу від: 17.06.2020 16:26
ID: 40e686222ffe456691cc3abe8ad43c8d
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 2 Технічне завдання.pdf До предмету закупівліРоботи з реконструкції внутрішньої систе
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.06.2020 12:28
Версія документу від: 03.06.2020 12:28
ID: 40e686222ffe456691cc3abe8ad43c8d
Проект договору
Додаток 3 Договір.docx До предмету закупівліРоботи з реконструкції внутрішньої систе
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.06.2020 12:28
Версія документу від: 03.06.2020 12:28
ID: 0578e7c141c44f468b4b1cab1960bc94
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.06.2020 12:28
Версія документу від: 17.06.2020 16:28
ID: e6040f8367074e15b864cd4c98e8129f
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.06.2020 12:28
Версія документу від: 09.06.2020 12:28
ID: e6040f8367074e15b864cd4c98e8129f
Технічний опис предмету закупівлі
Перелік змін Зірочка.pdf До предмету закупівліРоботи з реконструкції внутрішньої систе
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.06.2020 16:26
Версія документу від: 17.06.2020 16:26
ID: 4edfda31a85445c5b9804d4f8b0d8a8c

Дати та строки

Завершення періоду уточнень 15.06.2020 10:00  
Початок періоду прийому пропозицій 03.06.2020 12:27  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 25.06.2020 10:00  
Дата початку аукціону 26.06.2020 13:49  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 34695981  
Юридична адреса 04119, Україна, м. Київ, Шевченківський район, вул. Юрія Іллєнка, 40  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції