Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 10.06.2020 17:21. Дата останього редагування моніторингу 15.06.2020 13:40

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2020-06-10-000042  
ID 7994cdadc2254767a3f3019e42842690  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.

Моніторинг опубліковано
10.06.20
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм статті 17 Закону, частини другої статті 22 Закону, частини другої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо внесення змін до тендерної документації, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 11.06.2020 17:19  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП «Млинівська центральна районна лікарня» Млинівської районної ради (далі-Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-05-13-004959-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену Рішенням тендерного комітету. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 1 розділу ІІ. Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації», зазначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів, тоді як частиною другою статті 24 Закону передбачено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електрона система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Також, у пункті 2 вищезазначеного розділу Замовником зазначено інформацію, що положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації, в той час як стаття 24 Закону (поточна редакція) не містить таких вимог. Підпункти 1.6 та 1.8 пункту 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовником здійснено посилання на невідповідні статті чинної редакції Закону (статті 25, 30 замість статей 24, 31 Закону). Крім того, Замовником у пункті 4 вищезазначеного розділу зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону. У пункті 5 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерної документації для учасників зазначено не весь перелік документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17, чим не дотримано вимоги частини третьої статті 17 Закону та пункт 2 частини другої статті 22 Закону. Також, для переможця зазначено строк для надання документів, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (через електронну систему закупівель шляхом завантаження відповідних файлів), що суперечить вимогам частини шостої статті 17 Закону, відповідно до якої такі документи переможець повинен надати замовнику шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а також зазначено не весь перелік документів, які визначені статтею 17 Закону. Також, у вищезазначеному пункті та у пункті 3 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації Замовником здійснено посилання на невідповідну статтю чинної редакції Закону (стаття 14 замість статті 12 Закону). Крім того, Замовником у пункті 1 розділу IV. Результати торгів та укладання договору про закупівлю, у пункті 1 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації, зазначена інформація, яка не відповідає нормам статей 32, 29 чинної редакції Закону.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 11.06.2020 17:19  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Перелік змін, що вносяться до тендерної документації на закупівлю «Фармацевтична продукція» ( 33600000-6) - 2 лоти (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-01-001599-a) Відповідно до положень ч.2 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник Комунальне некомерційне підприємство «Млинівська центральна районна лікарня» Млинівської районної ради Рівненської області повідомляє про внесення змін до тендерної документації: - В тексті тендерної документації внесені наступні зміни, а саме: В розділі 2 пункті 1 абзац 2 «У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів.» замінити такими абзацами: «У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів.» В розділі 2 пункт 2 « Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону» викласти наступим змістом: Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону.» В розділі 3 пункті 4.1 речення «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.» замінити реченням « Cтрок дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій» В розділі 3 пункт 5.2 доповнити такими підпунктами: «10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом); 11) учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"; 12) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; 13) учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.» В розділі 3 пункт 5.4 слова «визначених пунктами 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10 частини першої і частини другої» замінити словами «установлених у статті» В розділі 3 пункт 5.5 в першому абзаці слова «п’яти замінити на десяти , речення 5, 6, частини першої та частиною другою ст. 17 Закону замінити реченням «пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закон в довільній формі», В другому абзаці після слів «визначених» доповнити пунктами «2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.» В розділі 3 пункті 5.5.1 а 5.5.2 після слів «з корисливих мотивів» вставити слова, (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), В пункті 5.5.3 після слів ст.. цифри 14 заміинти на цифри 12 В розділі 4 пункт1.1 викласти новим змістом «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 23.06.2020р. о 15:00 год В розділі V: пункт 1 викласти в новій редакції: «Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки є ціна (в грн без ПДВ). З метою забезпечення рівних умов щодо оцінки для всіх учасників, учасник, незалежно від його форми оподаткування, вносить в електронну систему закупівель інформацію про ціну його пропозиції без врахування ПДВ. Найбільш економічно вигідною визнається пропозиція, найнижча за вартісним показником. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну (за вартісним показником) тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. пункт 3.1 доповнити такими підпунктами « -не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; -зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п'ятнадцятою статті 29 Закону; -не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; -не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом В цьому пункті слова «і частині сьомій статті 28» заміити словами «частині 16 ст.29; - визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; Підпункт 4 пункту 3.1 доповнити словами «та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; Розділ IV. Результати торгів та укладання договору про закупівлю вважати розділом VI Результати торгів та укладання договору про закупівлю . Пункт 4.2. цього розділу викласти таким змістом: «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю, включені до проекту договору. Істотними умовами договору є: предмет договору (найменування, номенклатура, асортимент); кількість товарів та вимоги щодо їх якості; порядок здійснення оплати; сума, визначена у договорі; термін та місце поставки товарів; строк дії договору; права та обов'язки сторін; зазначення умови щодо можливості зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків; відповідальність сторін; інші умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду та викладені в пунктах 4.3-4.5 цього розділу. Основні умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти» Титульну сторінку викласти з наступними змінами : ЗАТВЕРДЖЕНО рішенням тендерного комітету (протокол №39 від 15 .06 .2020 р.) Заступник голови тендерного комітету ____________________ І.А. Гордіюк М.П. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ЗІ ЗМІНАМИ Нова редакція  
Дата редагування  
Дата створення 15.06.2020 13:28  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.06.2020 № 42 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 10.06.2020 № 42. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2020-06-01-001599-a 01.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 10.06.2020 00:00  
Дата публікації 10.06.2020 17:48  
Дата створення 10.06.2020 17:48  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913624  
Адреса організації Ukraine, Рівненська, Рівне  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.) 
+38 (0 97) 486-04-79
olya_t_05@meta.ua 

Учасники моніторингу

Назва організації ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913624  
Адреса організації Ukraine, Рівненська, Рівне  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.) 
+38 (0 67) 930-19-69
ilona_manchuk@ukr.net 

Дати та терміни

Період моніторингу 10.06.2020 17:48 - 02.07.2020 00:00  
Дата публікації висновку про результати 11.06.2020 17:19 - 26.06.2020 00:00