Опис |
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 8 частини 3 статті 35 Закону.
За результатами моніторингу питань щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, наявності умов застосування переговорної процедури закупівель, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, дотримання законодавства при оприлюднення договору – порушень не встановлено. |
|
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель |
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. |
|
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі |
Питання, що стали предметом моніторингу: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, наявність умов застосування переговорної процедури закупівель, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, дотримання законодавства при укладанні договору та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Золотопотіцької селищної ради (далі - Замовник), повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, протокол засідання тендерного комітету від 27.02.2020 №31, договір від 05.03.2020 №31, пояснення Замовника від 24.03.2020 отримане через електронну систему закупівель.
Замовником 28.02.2020 на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
При цьому, в пункті 13 повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури зазначено, що переговорна процедура закупівлі Замовником проводилась на підставі пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) - якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Відповідно до абзацу 8 частини 3 статті 35 Закону, замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Однак, за результатами аналізу своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено, що в порушення вимог абзацу 8 частини 3 статті 35 Закону, Замовником укладено договір про закупівлю на 6-ий день (05.03.2020 року за №31 з ФОП Сулипа Р.Н. на суму 300 905,4 грн.) з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Поряд з тим, відповідно до абзацу 4 частини 1 статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення, зокрема, з порушенням строків, передбачених абзацом 8 частини 3 статті 35 Закону. |
|