Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 18.03.2020 11:49. Дата останього редагування моніторингу 13.04.2020 15:36

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2020-03-18-000006  
ID 95e53a8fb6ca41e5971dfd6c0c285080  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
18.03.20
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 8 частини 3 статті 35 Закону. За результатами моніторингу питань щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, наявності умов застосування переговорної процедури закупівель, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, дотримання законодавства при оприлюднення договору – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником підписання контракту з учасником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 26.03.2020 13:38  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Питання, що стали предметом моніторингу: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, наявність умов застосування переговорної процедури закупівель, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, дотримання законодавства при укладанні договору та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Золотопотіцької селищної ради (далі - Замовник), повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, протокол засідання тендерного комітету від 27.02.2020 №31, договір від 05.03.2020 №31, пояснення Замовника від 24.03.2020 отримане через електронну систему закупівель. Замовником 28.02.2020 на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. При цьому, в пункті 13 повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури зазначено, що переговорна процедура закупівлі Замовником проводилась на підставі пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) - якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Відповідно до абзацу 8 частини 3 статті 35 Закону, замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Однак, за результатами аналізу своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено, що в порушення вимог абзацу 8 частини 3 статті 35 Закону, Замовником укладено договір про закупівлю на 6-ий день (05.03.2020 року за №31 з ФОП Сулипа Р.Н. на суму 300 905,4 грн.) з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Поряд з тим, відповідно до абзацу 4 частини 1 статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення, зокрема, з порушенням строків, передбачених абзацом 8 частини 3 статті 35 Закону.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 26.03.2020 13:38  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Виявлені порушення законодавства в закупівлі (UA-2020-02-28-004174-а) М'ясопродукти (фарш, ковбаса, сарделька), усуненні шляхом відміни закупівлі та розірванням договору від 05.03.2020 р.за №31 .  
Дата редагування  
Дата створення 01.04.2020 14:21  
Документи    

Підтвердження факту усунення порушення

Опис порушення усунуто  
Результат усунення порушень Усунуто  
Результат по кожному типу встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником підписання контракту з учасником: Підтверджено  
Дата створення 13.04.2020 15:35  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.03.2020 №20 Тернопіль Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 18.03.2020 №20 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2020-02-28-004174-а від 28.02.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 18.03.2020 00:00  
Дата публікації 18.03.2020 12:30  
Дата створення 18.03.2020 12:30  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913637  
Адреса організації Ukraine, Тернопільська, Тернопіль  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.) 
+38 (0 98) 930-83-94
andriym78@ukr.net 

Дати та терміни

Період моніторингу 18.03.2020 12:30 - 09.04.2020 01:00  
Дата публікації висновку про результати 26.03.2020 13:38 - 10.04.2020 01:00