Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 12.05.2020 16:15. Дата останього редагування моніторингу 15.06.2020 12:02

Дані автоматичних індикаторів ризиків

ID моніторингу UA-M-2020-05-12-000041  
ID 5f087d2375e644fb9fcac051880677e5  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
12.05.20
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, оприлюдненні інформації про її проведення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року, своєчасності укладання договору, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця та оприлюдненні договору порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 29.05.2020 15:28  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції від 08.02.2020 року) (далі – Закон № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця та оприлюднення договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 21.02.2020 № 8 (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.03.2020, тендерні пропозиції ТОВ «КОРСТОУН ГРУП» та ТОВ «МЕДІАТЕКА», протокол засідання тендерного комітету від 06.04.2020 № 23, повідомлення про намір укласти договір від 06.04.2020, договір від 26.04.2020 № 26/04/20-1. Аналізом документів, розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro», встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «КОРСТОУН ГРУП» не відповідає вимогам ТД, оскільки у складі пропозиції не надано сканованої інвентарної картки обліку основних засобів на позицію № 3 «Ноутбук HP 250 G5», зазначену у довідці щодо наявної матеріально-технічної бази від 17.03.2020 № 26, чим не дотримано вимоги п. 1 Додатку 3 до ТД. При цьому, за наданою у складі пропозиції інвентарною карткою № 11 від 20.10.2017 обліковується ноутбук Asus Vivobook Flip. Крім того, наданий у складі пропозиції ТОВ «КОРСТОУН ГРУП» відгук про виконання учасником аналогічного договору від 16.03.2020 № 4281/12.3 не містить інформації про виконання договору в повному обсязі, чим не дотримано вимоги п. 3 Додатку 3 до ТД. При цьому, відповідно до наданої довідки про досвід виконання аналогічних договорів від 17.03.2020 № 52 послуги за договором від 12.02.2020 № 2-1010-1 в процесі надання. Також, під час моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «МЕДІАТЕКА» (далі – Переможець) не відповідає вимогам ТД, оскільки наданий у складі пропозиції договір від 01.01.2016 № 01/16-1, що зазначений у довідці про наявність обладнання та механізмів від 22.03.2020 № 10/0320, згідно з п. 8.1 діє до 31.12.2016 (якщо до 31.12.2016 жодна із сторін не повідомить один одного про закінчення договору, цей договір вважається пролонгованим на 3 місяці), чим не дотримано вимоги п. 1 Додатку 3 до ТД, а саме договір повинен бути чинний на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим ніж до 31.12.2020. Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року, Замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам ТД. Однак, в порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року, Замовник не відхилив пропозиції ТОВ «КОРСТОУН ГРУП» та ТОВ «МЕДІАТЕКА», як такі, що не відповідають вимогам ТД, та відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 24.03.2020 допустив їх до аукціону. Крім того, уклав з Переможцем договір від 26.04.2020 № 26/04/20-1 на загальну суму 4 700 000,00 грн.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 29.05.2020 15:28  
Документи    

Інформація щодо оскарження у суді

Опис Висновок Північного офісу Держаудитслужби від 29.05.2020 р. за результатами моніторингу закупівлі: «Комплекс послуг з моніторингу засобів масової інформації (Послуги з проведення ринкових досліджень -79310000-0 за ДК 021:2015)», номер оголошення: UA-2020-02-21-000991-a оскаржено до Окружного адміністративного суду м.Києва (позовна заява від 12.06.2020р. №01-01/12-06).  
Дата публікації 15.06.2020 12:02  
Дата створення 15.06.2020 12:02  
Дата відкриття провадження Інформація відсутня  
Номер відкриття провадження Інформація відсутня  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Аргументованеізаперечення до висновку  
Дата редагування  
Дата створення 03.06.2020 20:25  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.05.2020 № 83 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 21.05.2020 № 83 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2020-02-21-000991-a 21.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 21.05.2020 00:00  
Дата публікації 22.05.2020 13:27  
Дата створення 22.05.2020 13:27  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40479560  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 97) 673-95-18
amaks13@ukr.net 

Дати та терміни

Період моніторингу 22.05.2020 13:27 - 13.06.2020 00:00  
Дата публікації висновку про результати 29.05.2020 15:28 - 13.06.2020 00:00