Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 02.04.2020 16:45. Дата останього редагування моніторингу 14.05.2020 19:54

Дані автоматичних індикаторів ризиків

ID моніторингу UA-M-2020-04-02-000024  
ID 5577e164bb5a44fabd5f56bd6e5798be  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Моніторинг опубліковано
02.04.20
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Медіа-Вест» та ТОВ «НВФ «Восток-Плюс» встановлено порушення вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Інтерресурси», ТОВ «Перша меблева фабрика», ТОВ «Компанія «Меблеві технології», ТОВ «Туніка Ст» – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба, зобов’язує Замовника вжити заходів щодо відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.  
Дата публікації 29.04.2020 19:10  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 27 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 08.02.2020) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укрпошта» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.03.2020 б/н зі змінами, тендерні пропозиції товариства з додатковою відповідальністю «Інтерресурси» (далі – ТОВ «Інтерресурси»), товариства з обмеженою відповідальністю «Перша меблева фабрика» (далі – ТОВ «Перша меблева фабрика»), товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Меблеві технології» (далі – ТОВ «Компанія «Меблеві технології»), товариства з обмеженою відповідальністю «Медіа-Вест» (далі – ТОВ «Медіа-Вест»), товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-вирбнича фірма «Восток-Плюс» (далі – ТОВ «НВФ «Восток-Плюс»), товариства з обмеженою відповідальністю «Туніка Ст» (далі – ТОВ «Туніка Ст»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 26.03.2020 (далі – Протокол розгляду), повідомлення про намір укласти договір від 06.04.2020. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник в тендерній документації не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону. Крім того встановлено, що Замовник в тенедрній документації встановив кваліфікаційний критерій наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (додаток 1 до тендерної документації). На підтвердження досвіду виконання аналогічного догвору учасник повинен надати: - довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про виконання аналогічного (під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на поставку та монтаж меблів в кількості не менше 100 одиниць), раніше укладеного договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, кількості меблів за договором, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон), стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір) (приклад зазначеної довідки наведено у додатку 1 до тендерної документації); - позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, зазначеного у довідці. При дослідженні тендерної пропозиції ТОВ «Медіа-Вест» установлено, що учасник надав довідку встановленої форми, яка містить відомості щодо укладеного договору із ПАТ «Державний ощадний банк України» від 17.03.2016 № 14/03 на поставку і монтаж меблів конторських/офісних та меблів для підприємств торгівлі у кількості 987 шт, а також лист-відгук від ПАТ «Державний ощадний банк України», який підтверджує якісне виконання зазначеного договору, проте Замовник не врахував надану в тендерній пропозиції ТОВ «Медіа-Вест» інформацію та відхилив її, як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію визначеному статтею 16 Закону, через не надання документально підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та листа-відгуку. При дослідженні тендерної пропозиції ТОВ «НВФ «Восток-Плюс» установлено, що учасник надав довідку встановленої форми, яка містить відомості щодо укладеного договору із ТОВ «Арт-Пром» на поставку і монтаж офісних меблів у кількості 500 шт, а також лист-відгук від ТОВ «Арт-Пром», який підтверджує якісне виконання зазначеного договору, проте Замовник не врахував надану в тендерній пропозиції ТОВ «НВФ «Восток-Плюс» інформацію та відхилив її, як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію визначеному статтею 16 Закону, через не надання документально підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та листа-відгуку. Отже, на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхилив тендерні пропозиції ТОВ «Медіа-Вест» та ТОВ «НВФ «Восток-Плюс» і не допустив їх до подальшої участі в аукціоні.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 29.04.2020 19:10  
Документи    

Інформація щодо оскарження у суді

Опис Висновок оскаржено до суду у встановленому порядку  
Дата публікації 14.05.2020 19:54  
Дата створення 14.05.2020 19:54  
Дата відкриття провадження Інформація відсутня  
Номер відкриття провадження Інформація відсутня  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 08.04.2020 № 83 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 08.04.2020 № 83 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 8 UA-2020-02-21-001265-b 21.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 08.04.2020 00:00  
Дата публікації 08.04.2020 17:58  
Дата створення 08.04.2020 17:58  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40165856  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 485-17-99
mostovenko.monitoryng@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40165856  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 485-17-99
likhachova.monitoryng@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40165856  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 485-17-99
babich.monitoryng@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 08.04.2020 17:58 - 30.04.2020 00:00  
Дата публікації висновку про результати 29.04.2020 19:10 - 15.05.2020 00:00