Опис |
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Медіа-Вест» та ТОВ «НВФ «Восток-Плюс» встановлено порушення вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Інтерресурси», ТОВ «Перша меблева фабрика», ТОВ «Компанія «Меблеві технології», ТОВ «Туніка Ст» – порушень не встановлено. |
|
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель |
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба, зобов’язує Замовника вжити заходів щодо відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. |
|
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі |
Дата закінчення моніторингу: 27 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 08.02.2020) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укрпошта» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.03.2020 б/н зі змінами, тендерні пропозиції товариства з додатковою відповідальністю «Інтерресурси»
(далі – ТОВ «Інтерресурси»), товариства з обмеженою відповідальністю «Перша меблева фабрика» (далі – ТОВ «Перша меблева фабрика»), товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Меблеві технології» (далі – ТОВ «Компанія «Меблеві технології»), товариства з обмеженою відповідальністю «Медіа-Вест» (далі – ТОВ «Медіа-Вест»), товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-вирбнича фірма «Восток-Плюс» (далі – ТОВ «НВФ «Восток-Плюс»), товариства з обмеженою відповідальністю «Туніка Ст» (далі – ТОВ «Туніка Ст»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 26.03.2020 (далі – Протокол розгляду), повідомлення про намір укласти договір від 06.04.2020.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник в тендерній документації не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону.
Крім того встановлено, що Замовник в тенедрній документації встановив кваліфікаційний критерій наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (додаток 1 до тендерної документації). На підтвердження досвіду виконання аналогічного догвору учасник повинен надати:
- довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про виконання аналогічного (під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на поставку та монтаж меблів в кількості не менше 100 одиниць), раніше укладеного договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, кількості меблів за договором, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон), стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір) (приклад зазначеної довідки наведено у додатку 1 до тендерної документації);
- позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, зазначеного у довідці.
При дослідженні тендерної пропозиції ТОВ «Медіа-Вест» установлено, що учасник надав довідку встановленої форми, яка містить відомості щодо укладеного договору із ПАТ «Державний ощадний банк України» від 17.03.2016 № 14/03 на поставку і монтаж меблів конторських/офісних та меблів для підприємств торгівлі у кількості 987 шт, а також лист-відгук від ПАТ «Державний ощадний банк України», який підтверджує якісне виконання зазначеного договору, проте Замовник не врахував надану в тендерній пропозиції ТОВ «Медіа-Вест» інформацію та відхилив її, як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію визначеному статтею 16 Закону, через не надання документально підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та листа-відгуку.
При дослідженні тендерної пропозиції ТОВ «НВФ «Восток-Плюс» установлено, що учасник надав довідку встановленої форми, яка містить відомості щодо укладеного договору із ТОВ «Арт-Пром» на поставку і монтаж офісних меблів у кількості 500 шт, а також лист-відгук від ТОВ «Арт-Пром», який підтверджує якісне виконання зазначеного договору, проте Замовник не врахував надану в тендерній пропозиції ТОВ «НВФ «Восток-Плюс» інформацію та відхилив її, як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію визначеному статтею 16 Закону, через не надання документально підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та листа-відгуку.
Отже, на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхилив тендерні пропозиції ТОВ «Медіа-Вест» та ТОВ «НВФ «Восток-Плюс» і не допустив їх до подальшої участі в аукціоні. |
|