Процедура закупівлі оголошена 14.02.2020 21:35. Дата останніх змін - 14.02.2020 21:36

Офісне устаткування та приладдя різне ДК 021:2015:30190000-7 (офісне устаткування та приладдя різне ДК 021:2015:30190000-7 (папір Ф А-4/80; папір Ф А-5/80; конверт формату Е-4; конверт формату С-4; конверт формату С-5, конверт формату С-6, конверт формату С-4 (для відправки секретної кореспонденції); конверт формату С-3 (для відправки секретної кореспонденції); набір настільний без наповнення; набір настільний дерев’яний; підставка під папір для нотаток; диспенсер для скріпок; зволожувач для пальців; антистеплер; cтеплер; cтеплер №23; скоби металеві; скріпки; біндери; закріпки для дироколу; підставки для наколювання чеків; кнопки-цвяшки; дирокол 10 арк; дирокол 100 арк; точилка металева для олівців; канцелярський ніж; леза для канцелярських ножів; ручки; ручки з логотипом; стрижень кульковий; стрижень гельовий; маркер (набір 4шт); маркери для дошки з мочалкою; маркер перманентний; штемпельна фарба; коректор; олівець; набір настільний дерев’яний; фліпчарт (дошка для писання маркером))

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-14-003660-c  
ID c47dff177e8a4a6ea231e38b41aa92d7  
Ідентифікатор плану UA-P-2020-02-10-012334-b  
Загальна очікувана вартість закупівлі
2`214`950.00 грн
Вартість участі в цій закупівлі (в залежності від кількості обраних лотів) становить 510.00 - 2720.00 грн
Зареєструйтесь та візьміть участь в аукціоні або авторизуйтеся, якщо Ви вже є Учасником
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Міністерство юстиції України  
Загальна очікувана вартість закупівлі 2`214`950.00 грн (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 66`448.50 грн  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  

Потрібна банківська гарантія?

 
Закупівля оголошена
14.02.20
Період уточнень
до 21.02.20
Період оскаржень
до 27.02.20
Подання пропозицій
до 02.03.20
Залишилось 14 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
03.03.20

Специфікація закупівлі

Лот №1. Офісне устаткування та приладдя різне ДК 021:2015:30190000-7 (папір Ф А-4/80; папір Ф А-5/80)

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 1`638`500.00 грн (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 16`385.00 грн  
Електронна банківська гарантія 49`155.00 грн  
Дата початку аукціону за лотом 03.03.2020 15:52  

Потрібна банківська гарантія?

 

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України  
Тип оплати Післяоплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Папір Ф А-4/80; папір Ф А-5/80
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, місто Київ, вул. Городецького, 13, пров. Рильський, 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.07.2020
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 18185 штуки

Тендерна документація

Нетипізований документ
ТД.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.02.2020 21:35
Версія документу від: 14.02.2020 21:35
ID: d779ce0227be4d5099db4c4d2cb03ce6
Нетипізований документ
Протокол 60.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.02.2020 21:35
Версія документу від: 14.02.2020 21:35
ID: 705f9ed1105c40b08354c5344f714b2b
Нетипізований документ
Оголошення 30190000-7.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.02.2020 21:35
Версія документу від: 14.02.2020 21:35
ID: 013d4f5cbb6645d8a6dcfae931ae2da9
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.02.2020 21:36
Версія документу від: 14.02.2020 21:36
ID: 9a1184c069cb45ddaf05d0d47b6b127b

Лот №2. Офісне устаткування та приладдя різне ДК 021:2015:30190000-7 (конверт формату Е-4; конверт формату С-4; конверт формату С-5 конверт формату С-6 конверт формату С-4 (для відправки секретної кореспонденції); конверт формату С-3 (для відправки секретної кореспонденції))

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 241`000.00 грн (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 2`410.00 грн  
Електронна банківська гарантія 7`230.00 грн  
Дата початку аукціону за лотом 03.03.2020 11:09  

Потрібна банківська гарантія?

 

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України  
Тип оплати Післяоплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Конверт формату Е-4; конверт формату С-4; конверт формату С-5 конверт формату С-6 конверт формату С-4 (для відправки секретної кореспонденції); конверт формату С-3 (для відправки секретної кореспонденції)
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, місто Київ, вул. Городецького, 13, пров. Рильський, 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.07.2020
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 247000 штуки

Тендерна документація

Нетипізований документ
ТД.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.02.2020 21:35
Версія документу від: 14.02.2020 21:35
ID: d779ce0227be4d5099db4c4d2cb03ce6
Нетипізований документ
Протокол 60.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.02.2020 21:35
Версія документу від: 14.02.2020 21:35
ID: 705f9ed1105c40b08354c5344f714b2b
Нетипізований документ
Оголошення 30190000-7.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.02.2020 21:35
Версія документу від: 14.02.2020 21:35
ID: 013d4f5cbb6645d8a6dcfae931ae2da9
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.02.2020 21:36
Версія документу від: 14.02.2020 21:36
ID: 9a1184c069cb45ddaf05d0d47b6b127b

Лот №3. Офісне устаткування та приладдя різне ДК 021:2015:30190000-7 (набір настільний без наповнення; набір настільний дерев’яний; підставка під папір для нотаток; диспенсер для скріпок; зволожувач для пальців; антистеплер; cтеплер; cтеплер №23; скоби металеві; скріпки; біндери; закріпки для дироколу; підставки для наколювання чеків; кнопки-цвяшки; дирокол 10 арк; дирокол 100 арк; точилка металева для олівців; канцелярський ніж; леза для канцелярських ножів; ручки; ручки з логотипом; стрижень кульковий; стрижень гельовий; маркер (набір 4шт); маркери для дошки з мочалкою; маркер перманентний; штемпельна фарба; коректор; олівець; фліпчарт (дошка для писання маркером))

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 335`450.00 грн (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 3`354.50 грн  
Електронна банківська гарантія 10`063.50 грн  
Дата початку аукціону за лотом 03.03.2020 11:50  

Потрібна банківська гарантія?

 

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України  
Тип оплати Післяоплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Набір настільний без наповнення; набір настільний дерев’яний; підставка під папір для нотаток; диспенсер для скріпок; зволожувач для пальців; антистеплер; cтеплер; cтеплер №23; скоби металеві; скріпки; біндери; закріпки для дироколу; підставки для наколювання чеків; кнопки-цвяшки; дирокол 10 арк; дирокол 100 арк; точилка металева для олівців; канцелярський ніж; леза для канцелярських ножів; ручки; ручки з логотипом; стрижень кульковий; стрижень гельовий; маркер (набір 4шт); маркери для дошки з мочалкою; маркер перманентний; штемпельна фарба; коректор; олівець; фліпчарт (дошка для писання маркером)
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, місто Київ, вул. Городецького, 13, пров. Рильський, 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.07.2020
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 24723 штуки

Тендерна документація

Нетипізований документ
ТД.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.02.2020 21:35
Версія документу від: 14.02.2020 21:35
ID: d779ce0227be4d5099db4c4d2cb03ce6
Нетипізований документ
Протокол 60.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.02.2020 21:35
Версія документу від: 14.02.2020 21:35
ID: 705f9ed1105c40b08354c5344f714b2b
Нетипізований документ
Оголошення 30190000-7.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.02.2020 21:35
Версія документу від: 14.02.2020 21:35
ID: 013d4f5cbb6645d8a6dcfae931ae2da9
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.02.2020 21:36
Версія документу від: 14.02.2020 21:36
ID: 9a1184c069cb45ddaf05d0d47b6b127b

Дати та строки

Завершення періоду уточнень 21.02.2020 10:00  
Початок періоду прийому пропозицій 14.02.2020 21:35  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 02.03.2020 10:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Міністерство юстиції України  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 00015622  
Юридична адреса 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13