Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 14.02.2020 18:51. Дата останніх змін - 27.03.2020 17:50

створення топографічних планів у цифрових форматах -

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-14-002180-b  
ID b5e0eb99a50c428eab9dc827711ec5c7  
Очікувана вартість закупівлі
1`450`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Територія в межах міста Тернополя. Орієнтовна площа забудованої території 3 814 га.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Тернопільська міська рада  
Очікувана вартість закупівлі 1`450`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 7`250.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
14.02.20
Період уточнень
до 21.02.20
Період оскаржень
до 27.02.20
Подання пропозицій
до 02.03.20
Аукціон
03.03.20
Кваліфікація переможця
з 03.03.20
Пропозиції розглянуті
з 16.03.20
Завершена
27.03.20
21.02.2020, 06:02. ID: UA-2020-02-14-002180-b.b1
Вимога (Скарга)
Вимога на умови тендерної документації
Відповідно до пп.1 п.5 р.ІІІ тендерної документації Замовником зазначено, що для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасники повинні надати відомості про «…працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі…(за професійними назвами робіт): геодезистів, топографів, картографів…».
Відповідно до пп.4.1 п.4 р.І тендерної документації Замовником згідно Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» визначено предмет закупівлі, яким є 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії, а саме створення топографічних планів у цифрових форматах.
Відповідно до п.9 ч.1 ст.1 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» від 23.12.1998р. № 353-XIV (далі – Закон № 353-XIV) надається загальне визначення поняття топографо-геодезичної і картографічної діяльності, а саме: топографо-геодезична і картографічна діяльність - наукова, виробнича і управлінська діяльність, спрямована на визначення параметрів фігури, гравітаційного поля Землі, координат точок земної поверхні та їх змін у часі, створення і використання державної геодезичної і гравіметричної мереж України, мережі постійно діючих станцій супутникового спостереження, топографічних, тематичних карт (планів), створення та оновлення картографічної основи для державних кадастрів, банків (баз) геопросторових даних та геоінформаційних систем.
Відповідно до п.10 ч.1 ст.1 Закону № 353-XIV надається загальне визначення поняття топографо-геодезичних і картографічних робіт, а саме: топографо-геодезичні та картографічні роботи - процес створення геодезичних, топографічних і картографічних матеріалів, даних, топографо-геодезичної та картографічної продукції.
Відповідно до п.11 ч.1 ст.1 Закону № 353-XIV результатами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є геодезичні, топографічні, картографічні матеріали, продукція, інформація тощо.
Стаття 51 Закону № 353-XIV чітко передбачає, що професійною топографо-геодезичною і картографічною діяльністю можуть займатися особи, які мають вищу освіту за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі геодезії, тобто професійна кваліфікація даних осіб це «геодезист». В подальшому для здійснення топографо-геодезичних та картографічних робіт зазначені особи здають кваліфікаційний іспит та отримують кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста, у зв’язку з чим саме сертифіковані інженери-геодезисти несуть відповідальність за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Законом № 353-XIV не передбачено, що топографи та картографи можуть виконувати топографо-геодезичні та картографічні роботи.
Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон № 922-VIII) закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону № 922-VIII тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищевикладеного вимагаємо з посиланням на норми чинного законодавства України детально роз’яснити та обґрунтувати у зв’язку з чим Замовник умовами тендерної документації вимагає від учасників наявність топографів та картографів.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, що відповідатимуть чинному законодавству України та не обмежуватимуть право на участь в даній закупівлі усіх бажаючих учасників та зазначити пп.1 п.5 р.ІІІ тендерної документації в наступній редакції: «…Інформаційна довідка на фірмовому бланку (у разі наявності), за підписом уповноваженої особи, складена у довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність в учасника необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища ініціалів та посад, стажу роботи, але не менше 5 (п'яти), які мають необхідні знання та досвід (за професійними назвами робіт), в тому числі геодезиста (-ів) (вказати посаду, стаж роботи) у тому числі: - сертифікованого (-их) інженера (-ів) – геодезистА (-ів) — не менше 1 особи».



Відповідно до п.3 р.VI тендерної документації Замовником зазначено, що «…При укладенні необхідно буде надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством».
Відповідно до п.4 р.VI тендерної документації Замовником зазначено, що «…Учасник-переможець процедури закупівлі при укладенні договору повинен надати дозвіл або сертифікат на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або сертифікату на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством».
Частиною другою статті 36 Закону № 922-VIII чітко передбачено, що Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
Додатково звертаємо увагу Замовника на те, що ще з січня 2018 року на території України законодавством відмінено обов’язкову сертифікацію.
На підставі вищевикладеного вимагаємо п.3 р.VI тендерної документації викласти в наступній редакції: «…Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством»; вимогу п.4 р.VI тендерної документації в частині «…Учасник-переможець процедури закупівлі при укладенні договору повинен надати дозвіл або сертифікат на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або сертифікату на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством» видалити з тексту тендерної документації.
«Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити визначений перелік складових.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Для отримання якісного кінцевого результату роботи Учаснику необхідно опрацювати надану замовником та актуалізувати (обновити) велику кількість топографічних планів та іншої документації, котрі знаходяться на різноманітних носіях.
Тому, для виконання вищезазначених робіт, Замовником в тендері поставлена вимога до учасників, щодо наявності необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації, а саме геодезистів, топографів, картографів.
Відповідно до абзацу 2 статті 5’ Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» професійною топографо-геодезичною і картографічною діяльністю можуть займатися особи, які мають вищу освіту за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі геодезії.
Таким чином вимога тендерної документації щодо наявності в учасника топографів та картографів є обгрунтованою та такою, що не суперечить ст. 3,16,22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Умовами пункту 1 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в ТД, а також розміщення (завантаження) в електронній системі закупівель, зокрема: «копія діючого сертифікату (діючого дозволу) на право займатись відповідним видом господарської діяльності (у передбачених законодавством випадках) (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців)»
Разом з тим, відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Умовами тендерної документації не визначений перелік сертифікатів та дозволів необхідних для надання послуг, що становлять предмет закупівлі.
Наявність необхідного сертифікату дозволу або ліцензії на право займатися відповідною господарською діяльністю з надання послуг, що становить предмет закупівлі, визначається чинним законодавством.
Крім цього п.1 розділу ІІІ Тендерної документації зазначено: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що, такий учасник повинен зазначити у своїй тендерній пропозиції, включаючи обґрунтування та причини неподання документів та інформації. Враховуючи зазначена не вбачається необхідність внесення змін до тендерної документації так як дозволено учасникам надавати документи, які передбачено законодавством або ж обґрунтування та причини неподання таких документів » згідно рішення тендерного комітету протокол №17 від 21.02.2020 року.
Відповідь замовника: 21.02.2020 17:17
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена