Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 16.01.2020 17:36. Дата останніх змін - 20.03.2020 12:56

Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через Вінницю) км 263+000 – км 265+000 Хмельницька область -

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-16-003318-c  
ID 16b737ac79a1475fa278a5f9b362acbf  
Очікувана вартість закупівлі
99`846`841.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області  
Очікувана вартість закупівлі 99`846`841.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 998`468.41 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 499`234.21 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
16.01.20
Період уточнень
до 17.02.20
Період оскаржень
до 23.02.20
Подання пропозицій
до 27.02.20
Аукціон
28.02.20
Кваліфікація переможця
з 28.02.20
Пропозиції розглянуті
з 05.03.20
Завершена
20.03.20
17.01.2020, 21:27
Досвід
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно умов тендерної документації:
* Аналогічним буде вважатися договір на будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт на автомобільних дорогах загального користування або договір, який у своєму складі містить роботи, які відповідають за технічними вимогами даного предмету закупівлі."
Чи буде важатись помилкою з боку Замовника, якщо учасник підтвердить аналогічний досвід договорами з поточного середнього ремонту з видами робіт (Влаштування основи методом холодного ресайклінгу, Влаштування нижніх шарів покриття з асфальтобетонної суміші, Влаштування верхнього шару покриття з щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА)) та достатніми об'ємами.
Замовник зазначає, що учасник має право надати будь який договір, який у своєму складі містить роботи, які відповідають за технічними вимогами даного предмету закупівлі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.01.2020, 18:00)
якщо учасник не може надати підтвердження окремого виду робіт, а має необхідний досвід в надані послуг з поточного середнього ремонту в обсязі не менше чим передбачено в тендерній документації і підтвердить його, то замовником такі документи будуть взяті до розгляду.
17.01.2020, 21:30
Працівники
Загальне запитання щодо оголошення
Якщо на підприємстві відсутня посада Головного Бухгалтера, чи достатньо буде надати довідку пояснення ?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.01.2020, 18:00)
якщо в учасника відсутня посада головного бухгалтера, а його обов’язки з ведення бухгалтерського обліку покладено на бухгалтера, потрібно надати інформацію з обґрунтуванням, оформлену належним чином.
22.01.2020, 16:06
Роз'яснення тендерної документації
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо роз’яснити чи буде належним підтвердженням досвіду роботи виконання робіт по договору на реконструкцію автомобільної дороги І категорії? Оскільки при реконструкції виконується перебудова існуючої автомобільної дороги, пов'язана із підвищенням її техніко-економічного рівня та пропускної спроможності шляхом зміни її основних технічних параметрів, то це є більш складнішими роботами, ніж при капітальному ремонті, при якому такі роботи не проводяться.
Реконструкція займає проміжне положення між новим будівництвом та капітальним ремонтом.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.01.2020, 17:09)
ДБН. А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», розділ 3. «Терміни та визначення понять» в пункті 3.2 «будівництво», чітко визначено поняття, що входить до будівництва, а саме: «Нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об’єктів будівництва». Таким чином, договір на реконструкцію автомобільної дороги І категорії з додатками, що є невід’ємною частиною договору та підтверджують його виконання відповідними документами, згідно вимог затвердженої тендерної документації №1/5 від 21.01.2020 року, розділ ІІІ, частина 5, пункт 16, буде взятий Замовником до розгляду.
23.01.2020, 11:04
до тендерної документації
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно умов ТД, а саме "У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та ін. не є власником цих транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування, тендерна пропозиція Учасника має містити належним чином завірену власником (з дотриманням вимог законодавства України щодо порядку посвідчення підпису фізичних осіб) копію документу, який підтверджує право власника передавати у користування вказані в такому договорі транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування", просимо надати роз"яснення: якщо договір оренди укладено з фізичною особою, яка є власником транспортного засобу,чи потрібно засвідчувати підпис власника ноторіально,чи достатньо завіреної копії договору оренди Участником, як це прописано в ТД
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.01.2020, 16:22)
У разі якщо договір оренди, лізингу або на інших правах, укладений з фізичною особою щодо машин або механізмів, то оригінал цього договору посвідчується нотаріально.
23.01.2020, 11:22
до ТД
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо надати роз"яснення, хто повинен засвідчувати підпис фізичної особи на копії документу, який підтверджує право власника передавати у користування транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.01.2020, 16:23)
У разі якщо договір оренди, лізингу або на інших правах, укладений з фізичною особою щодо машин або механізмів, то оригінал цього договору посвідчується нотаріально.
23.01.2020, 11:36
Підтвердження аналогічного договору
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику!
При ознайомленні з тендерною документацією (далі по тексту-ТД) по цьому предмету закупівлі, нами виявлено наступна невідповідність:
Стосовно підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів на сторінці 9 ТД в Розділі ІІІ пункті 5 підпункті «Інші документи» передбачено вимогу до надання аналогічного договору:
« Скан-копія оригіналу (оригіналів) або завіреного (завірених) належним чином аналогічного договору (аналогічних договорів) (з додатками, що є невід’ємною частиною договору) за період з 2015 по 2019 рік Учасником виконані роботи з будівництва, капітального ремонту на автомобільних дорогах І, ІІ чи ІІІ категорії загального користування або договір, який у своєму складі містить роботи, які відповідають за технічними вимогами даного предмету закупівлі (Додаток №3)…»
З вищевказаної вимоги розуміється, що окрім договору з будівництва та капітального ремонту автомобільних доріг І, ІІ чи ІІІ категорії загального користування в Учасника є можливість в якості підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт надати будь-який інший договір, що містить у своєму складі роботи, які відповідають за технічними вимогами даного предмету закупівлі.
Проте, у Додатку №3 ТД відсутня можливість підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт будь-яким іншим договором, що містить у своєму складі роботи, які відповідають за технічними вимогами даного предмету закупівлі. Оскільки в кінці цього Додатку зазначено інше визначення аналогічного договору: « * Аналогічним буде вважатися договір на будівництво капітальний ремонт на автомобільних дорогах І, ІІ чи ІІІ категорії загального користування в загальному обсязі не менше ніж 50 % від об’ємів основних робіт, передбачених технічним завданням в натуральних величинах.», яке суперечить вищенаведеним вимогам, які викладені на сторінці 9 ТД.
Тому просимо Вас внести відповідні зміни до додатку №3 ТД, оскільки через вказану невідповідність в майбутньому можуть бути спотворені результати аукціону.
Звертаємо Вашу увагу, що частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищевикладеного просимо усунути невідповідності тендерної документації та дискримінаційні вимоги.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.01.2020, 16:30)
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації згідно Закону України «Про публічні закупівлі» стаття 23.
23.01.2020, 11:38
Підтвердження обсягів робіт по аналогічному договору (договорах)
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику!
При ознайомленні з тендерною документацією (далі по тексту-ТД) по цьому предмету закупівлі, нами виявлено наступна невідповідність:
В додатку №3 Тендерної Документації Вами вказано, що учасник повинен надати підтвердження виконаних робіт за аналогічним договором:
«…- Влаштування основи методом холодного ресайклінгу –не менше 10000 кв.м.;
- Влаштування нижніх шарів покриття з асфальтобетонної суміші – не менше 20000 кв.м.;
- Влаштування верхнього шару покриття з щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА) – не менше 20000 кв.м.;»
В кінці цього ж Додатку є примітка:
« * Аналогічним буде вважатися договір на будівництво капітальний ремонт на автомобільних дорогах І, ІІ чи ІІІ категорії загального користування в загальному обсязі не менше ніж 50 % від об’ємів основних робіт, передбачених технічним завданням в натуральних величинах.»
Проаналізувавши технічне завдання по даному предмету закупівлі ми прийшли до висновку, що обсяги, які вказано у таблиці і 50% від об’ємів основних робіт, передбачених технічним завданням в натуральних величинах є різними та не відповідають один другому. Окрім цього в примітці не уточнено які саме роботи, передбачені технічним завданням є ОСНОВНИМИ.
Тому незрозуміло які саме обсяги і яких видів робіт необхідно підтвердити, оскільки вказані вимоги протирічать одна одній.
Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації, оскільки через вказану невідповідність в майбутньому можуть бути спотворені результати аукціону.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.01.2020, 16:24)
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації згідно Закону України «Про публічні закупівлі» стаття 23.
23.01.2020, 11:38
Визначення аналогічного договору
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику!
При ознайомленні з тендерною документацією (далі по тексту-ТД) по цьому предмету закупівлі, вбачається, що Замовник оголосив закупівлю за кодом:
Класифікація за ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт.

Відкривши класифікатор можна побачити, що по даний код - ДК 021:2015:45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт, включає в себе роботи:
ДК 021:2015:45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт:
Код CPV Опис
45100000-8
Підготовка будівельного майданчика

45200000-9
Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

45300000-0
Будівельно-монтажні роботи

45400000-1
Завершальні будівельні роботи

45500000-2
Прокат техніки та обладнання з оператором для виконання будівельних робіт та цивільного будівництва


З огляду на зазначене просимо внести роз’яснення до ТД чи може договір згідно коду за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь бути наданим як аналогічний до даного предмету закупівлі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.01.2020, 16:26)
Якщо у договорі, згідно коду ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, є види робіт, що передбаченні в технічному завдані до тендерної документації, то такий договір може бути наданим, як аналогічний до даного предмету закупівлі.
28.01.2020, 14:34
Щодо надання відомостей ЄДРПОУ
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, який саме документ мається на увазі під «скан-копія оригіналу або завірену належним чином відомость ЄДРПОУ»? До якого органу державної влади, або місцевого самоврядування може звернутися учасник для отримання вищезазначеного документу? Просимо надати роз’яснення та у разі необхідності, внести відповідні зміни до ТД.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.01.2020, 11:43)
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації згідно Закону України «Про публічні закупівлі» стаття 23.
28.01.2020, 14:42
Щодо надання сеертифікату ISO
Загальне запитання щодо оголошення
Вимога тендерної документації: «чинний Сертифікат системи управління якістю на учасника торгів за стандартами ISO 9001, з підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно умов сертифікату);»
Шановний замовнику, вказана Вами вимога про ISO є незаконною, аргументуємо чому: по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, звісно, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат. Але ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-третє, в нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Так як, учасники будуть надавати Вам не продукцію, а саме послуги, то очевидною є необґрунтованість наявності Сертифіката в учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації. Для того, щоб прописувати таку вимогу та взагалі мати можливість вимагати від учасників наявність Сертифікату системи управління якістю для початку було б добре ознайомитись зі значенням цього Сертифікату та з тим, що саме він підтверджує. По-четверте, якщо Ви так бажаєте отримати від учасників Сертифікат системи управління якістю для підтвердження вимогам Тендерної документації та відповідності учасника для надання послуг відповідно до передбаченої Закупівлі, то надаємо Вам інформацію про даний Сертифікат з обґрунтуванням недоречності такої вимоги в даній закупівлі, а саме: 1) Відповідно до Наказу Держспоживстандарту від 22 червня 2009 року №225 затверджено Національний стандарт України «Системи управління якістю», а саме пункт 0.1 «Загальні положення»: «запровадження системи управління якістю має бути стратегічним рішенням організації». Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. 2) Також, відповідно до пункту 0.1 «Загальні положення»: «Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони, зокрема органи сертифікації, щоб оцінити здатність організації дотримувати вимоги замовника, законодавчі й регламентувальні вимоги, застосовні до продукції, і власні вимоги організації». Бачимо, що даний Сертифікат застосовується до продукції, а не до виконання робіт, як передбаченого оголошеною Вами закупівлею. 3) Національним стандартом України «Системи управління якістю. Вимоги», частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; Примітка 1. У цьому стандарті термін «продукція» поширюють лише на а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає; b) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції. Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не послуг як в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.01.2020, 11:44)
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації згідно Закону України «Про публічні закупівлі» стаття 23.
28.01.2020, 15:00
Щодо ТД
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, за умовами ТД вимагається надання:
- Дозвіл Держпраці (Держгірпромнагляду) на виконання робіт підвищеної небезпеки Учасником;
- Дозвіл Держпраці (Держгірпромнагляду) на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки Учасником.
Просимо надати інформацію, для яких саме пунктів технічного завдання необхідне надання таких дозволів.
Яким діючим законом України закріплений обов’язок учасника мати вищезазначені документи.
У випадку, якщо надання даних дозволів не передбачене технічним завданням та чинним законодавством, внести зміни до ТД.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.01.2020, 11:44)
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації згідно Закону України «Про публічні закупівлі» стаття 23.
30.01.2020, 13:47
Стосовно умов ТД
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, згідно вимог ТД, учасник повинен надати: «акт вводу об’єкта в експлуатацію або декларацію про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікат, який засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта (черги, окремого пускового комплексу)».
Вказана Вами вимога є дискримінаційною, оскільки штучно звужує коло можливих учасників до тих, що мають відповідні акт вводу об’єкта в експлуатацію або декларацію про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікат, який засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта (черги, окремого пускового комплексу).
Наше підприємство має досвід виконання аналогічного договору за період з 2015 по 2019 рік з будівництва, а також з капітального ремонту на автомобільних дорогах І, ІІ чи ІІІ категорії загального користування. Роботи, що були виконані за цими договорами, повністю відповідають технічними вимогами даного предмету закупівлі (Додаток №3).
Однак, оскільки роботи ще тривають, ми на маємо змогу надати акт вводу об’єкта в експлуатацію або декларацію про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікат, який засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта (черги, окремого пускового комплексу).
Якість виконаних робіт ми можемо підтвердити відгуком від Замовника, та підписаними замовником актами КБ2 та КБ3. Однак згідно вимог ТД –цього не достатньо, щоб підтвердити кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Просимо виключити дискримінаційну вимогу зі складі тендерної документації.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.02.2020, 12:38)
Згідно вимог тендерної документації, Учасник має надати для підтвердження аналогічний договір з будівництва, реконструкції та капітального ремонту на автомобільних дорогах І, ІІ чи ІІІ категорії загального користування або договір, який у своєму складі містить роботи, які відповідають за технічними вимогами даного предмету закупівлі, так як, акти виконаних робіт мають бути на повну вартість виконання договору, тому акт готовності об’єкта до експлуатації або декларація про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікат, який засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта та іншими актами передбаченими законодавством, що підтверджують завершення робіт (черги, окремого пускового комплексу) є підтвердженням повного та якісного виконання договору.
Таким чином, це не є дискримінаційними вимогами. Аналогічної позиції дотримується постійно-діюча адміністративна колегія АМКУ (РІШЕННЯ №8368-р/пк-пз від 25.06.2019, РІШЕННЯ №8384-р/пк-пз від 25.06.2019, РІШЕННЯ №14029-р/пк-пз від 01.10.2019).