Дата створення моніторингу 25.03.2020 16:42. Дата останього редагування моніторингу 17.04.2020 17:09
Дані автоматичних індикаторів ризиків
| ID моніторингу | UA-M-2020-03-25-000037 | |
| ID | ac916479165c4780b438264b1c2fcaff |
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Моніторинг опубліковано
25.03.20
Порушення виявлені
ВИСНОВКИ
| Опис | За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду звернень та надання роз’яснень під час проведення процедури закупівлі, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво», ТОВ «БК ЄВРОДОР», ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП», ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ТОВ «Данко», ТОВ «Автомагістраль-Південь», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено. |
| Тип виявленого порушення | встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) |
| Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель | З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. |
| Дата публікації | 10.04.2020 17:34 |
| Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі | Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду звернень та надання роз’яснень під час проведення процедури закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель служби автомобільних доріг у Луганській області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (із змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 28.12.2019 (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальностю «Енергетично-дорожнє будівництво» (далі – ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво»), товариства з обмеженою відповідальністю «БК ЄВРОДОР» (далі – ТОВ «БК ЄВРОДОР»), товариства з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» (далі – ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ДС ПРОМ ГРУП» (далі – ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП»), товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТОВДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Данко» (далі – ТОВ «Данко»), товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Південь»), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 13.03.2020, від 23.03.2020, звернення за роз'ясненнями щодо тендерної документації від 11.01.2020 та звернення з вимогами щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі від 10.01.2020, від 14.01.2020, від 17.01.2020, від 20.03.2020, роз'яснення Замовника від 11.01.2020, від 13.01.2020, від 16.01.2020, від 17.01.2020, від 21.01.2020 та від 22.01.2020, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 05.02.2020 № 2230-р/пк-пз та № 2218-р/пк-пз, від 19.02.2020 № 3161-р/пк-пз та від 21.02.2020 № 3386-р/пк-пз та № 3387-р/пк-пз щодо припиненя розгляду скарг у звязку з відкликанням скарг суб'єктами оскарження, повідомлення про намір укласти договір від 23.03.2020, договір підряду від 06.04.2020 № 3-2020. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та таблиці 7 Додатку 3 до тендерної документації, Замовник установив вимогу для учасників щодо підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» шляхом надання у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт. Абзацом 6 таблиці 7 Додатку 3 до тендерної документації для підтвердження інформації, яка міститься в довідці щодо наявності в учасника працівників, вимагалось у складі тендерної пропозиції, надати скан-копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника тогів з відповідними працівниками, зазначеними у довідці. Поряд з цим, ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» у своїй тендерній пропозиції не надав копій документів щодо окремих працівників, зазначених у наданій у складі тендерної пропозиції довідці від 18.02.2020 № 174/19 про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (далі – довідка), а саме: копій наказів про призначення на посаду машиністів дорожньо-будівельних машин (номер запису в довідці з 8 по 27 позиції), або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника тогів з відповідними працівниками ( окрім копій трудових книжок); скан-копій трудових книжок дорожніх робітників та копій наказів про призначення на посаду, або копій цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника торгів з зазначеними робітниками, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та абзацу 6 таблиці 7 Додатку 3 до тендерної документації. Проте, на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозиції ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» як таку, що не відповідала кваліфікаційному критерію та умовам тендерної документації та уклав з ним договір підряду від 06.04.2020 № 3-2020. Ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків (RISK-1-5-2) – не підтверджено. |
| Виявлено порушення (так/ні) | Так |
| Дата створення | 10.04.2020 17:34 |
| Документи |
Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення
| Опис | Служба автомобільних доріг у Луганській області заперечує проти висновку Державної аудиторської служби України від 08.04.2020 року виходячи з наступного. 28.12.2019 року Службою автомобільних доріг у Луганській області на сайті Уповноваженого органу з проведення закупівель у складі електронної системи ProZorro оголошено закупівлю UA-2019-12-28-001975-cДК 021:2015:45233142-6 — Ремонт доріг.» Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-22 контрольно-пропускний пункт «Красна Талівка» - Луганськ на ділянці км 26+630 – км 43+430 у Луганській області». Відповідно висновку Державної аудиторської служби України за результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та таблиці 7 Додатку 3 до тендерної документації, Замовник встановив вимогу для учасників щодо підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» шляхом надання у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт. Абзацом 6 таблиці 7 Додатку 3 до тендерної документації для підтвердження інформації, яка міститься в довідці щодо наявності в учасника працівників, вимагалось у складі тендерної пропозиції, надати скан-копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника торгів з відповідними працівниками, зазначеними у довідці. Поряд з цим, ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» у своїй тендерній пропозиції не надав копій документів щодо окремих працівників, зазначених у наданій у складі тендерної пропозиції довідці від 18.02.2020 № 174/19 про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (далі – довідка), а саме: копій наказів про призначення на посаду машиністів дорожньо-будівельних машин (номер запису в довідці з 8 по 27 позиції), або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника торгів з відповідними працівниками ( окрім копій трудових книжок); скан-копій трудових книжок дорожніх робітників та копій наказів про призначення на посаду, або копій цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника торгів з зазначеними робітниками, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та абзацу 6 таблиці 7 Додатку 3 до тендерної документації. Проте, на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозиції ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» як таку, що не відповідала кваліфікаційному критерію та умовам тендерної документації та уклав з ним договір підряду від 06.04.2020 № 3-2020. Зазначене вище не відповідає дійсності, оскільки Учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» 20.02.2020 року на адресу Замовника надіслано лист підтвердження № 226/1 від 20.02.2020 р., в якому зазначено, що під час подання тендерної пропозиції на закупівлю «ДК 021:2015:45233142-6 — Ремонт доріг. Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-22 контрольно-пропускний пункт «Красна Талівка» - Луганськ на ділянці км 26+630 - км 43+430 у Луганській області» в електронному вигляді через електронну систему закупівель, була допущена технічна помилка, не загрузився файл зі скан-копіями трудових книжок та копіями наказів про призначення на посаду спеціалістів підриємства, на підтвердження інформації щодо наявності працівників з пункту 45 по 77, яка міститься в довідці № 174/19 від 18.02.2020 р. Вище вказану інформацію можна перевірити на електронних носіях в Державній фіскальній службі по місцю реєстрації підприємства, як платника єдиного соціального внеску (2810 ОФІС ВЕЛИКИХ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ ДПС). Відповідно до вимог Тендерної документації Замовника Якщо Учасником при оформленні допущені формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерних пропозицій, які не впливають на зміст пропозиції, така пропозиція не відхиляється Замовником. До формальних (несуттєвих) помилок Замовника належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі тендерної пропозиції, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника. До формальних (несуттєвих) помилок належать: - відсутність нумерації окремих сторінок; - орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції (наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів, або технічних помилок); - зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації (наприклад: замість вимоги надати довідки в довільній формі учасник надав лист-пояснення). - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції Учасника. На підставі вищевикладеного, Замовником був врахований лист Учасника та визначено переможцем закупівлі. |
| Дата редагування | |
| Дата створення | 17.04.2020 17:06 |
| Документи |
РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ
| Опис підстав для здійснення моніторингу | ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 25.03.2020 № 70 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 25.03.2020 № 70 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 11 UA-2019-12-28-001975-c 28.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА |
| Дата прийняття рішення про проведення моніторингу | 25.03.2020 00:00 |
| Дата публікації | 25.03.2020 17:06 |
| Дата створення | 25.03.2020 17:06 |
| Документи |
УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ
Учасники моніторингу
| Назва організації | ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) |
| Ідентифікатор організації | UA-EDR: 40165856 |
| Адреса організації | Ukraine, Київ |
| Роль | Співробітник Державної аудиторської служби України |
| Контактна особа | ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) |
+38 (0 44) 485-17-99
|
likhachova.monitoryng@gmail.com |
Учасники моніторингу
| Назва організації | ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) |
| Ідентифікатор організації | UA-EDR: 40165856 |
| Адреса організації | Ukraine, Київ |
| Роль | Співробітник Державної аудиторської служби України |
| Контактна особа | ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) |
+38 (0 44) 485-17-99
|
litvinov.monitoryng@gmail.com |
Дати та терміни
| Період моніторингу | 25.03.2020 17:06 - 16.04.2020 01:00 | |
| Дата публікації висновку про результати | 10.04.2020 17:34 - 25.04.2020 00:00 |