Опис |
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ» встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено. |
|
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель |
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. |
|
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі |
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (редакція до 19.04.2020) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дергачівської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 21.12.2019 № 1-21/12, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ» (далі – ТОВ «ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 09.01.2020 № 1-09/01, повідомлення про намір укласти договір, договір від 27.01.2020 № 2.
За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ» умовам тендерної документації.
Так, вимогами пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу щодо зображення документів, які вимагаються тендерною документацією, а саме: зображення документів повинні бути розбірливими та чіткими, що забезпечить можливість коректно прочитати документ.
Проте, надана у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ» копія статуту містить накладення, які унеможливлюють коректно ознайомитись з документом.
Також встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ» підписана електронним цифровим підписом директора ТОВ «ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ» Романовичем С.В.
Однак, згідно інформації з витягу протоколу загальних зборів учасників ТОВ «ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ» від 08.11.2019 № 5, наданого у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ», виконання посадових обов’язків директора Романовича С.В. тимчасово, на період лікарняного, покладаються на Бакуменка О.Д.
Також, документи тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ» підписані т.в.о директора О.Д. Бакуменко на підставі надання йому згоди, згідно протоколу від 16.12.2019 № 6, бути уповноваженою особою у закупівлі послуг з прибирання снігу та льоду (ДК 021:2015: 90620000-9 –Послуги з прибирання снігу).
Крім того, абзацом 3 частини третьої статті 12 Закону зазначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Слід зазначити, що згідно частини другої статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Відповідно до вимог частини першої статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Проте, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ» підписана електронним цифровим підписом Романовича С.В., який відповідно до наданих у тендерній пропозиції документів з 12.11.2019 року перебуває на лікарняному, а т.в.о. директора ТОВ «ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ» на момент підписання тендерної пропозиції являвся Бакуменко О.Д.
Таким чином встановлено, що на порушення вимог підпункту 1.1 пункту 1 розділу 3 тендерної документації подана, в електронному вигляді, тендерна пропозиція ТОВ «ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ» не містить підпису уповноваженої особи.
Відповідно до вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації і визначив ТОВ «ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ» переможцем торгів, та уклав з ним договір від 27.1.2020 № 2 на суму 1 490 514,00 гривень. |
|