Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 16.11.2019 15:07. Дата останніх змін - 02.12.2019 12:23

газове паливо -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-16-000048-b  
ID ed2c950c61344aeba67e41d39d7aed8b  
Ідентифікатор плану UA-P-2019-11-16-000017-c  
Очікувана вартість закупівлі
929`306.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Природний газ в т.ч. тариф на послуги із замовлення (бронювання) потужності/транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника комунальна установа «Любомирівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради  
Очікувана вартість закупівлі 929`306.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 27`879.18 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
16.11.19
Період уточнень
до 22.11.19
Період оскаржень
до 28.11.19
Подання пропозицій
до 02.12.19
Аукціон
03.12.19
Торги відмінено
02.12.19
21.11.2019, 14:17. ID: UA-2019-11-16-000048-b.c1
Вимога (Скарга)
Вимоги, що перечть чинному законодавству
Шановний Замовнику, детально розглянувши тендерну документацію (надалі ТД), було помічено умову, що суперечить чинному законодавству:
- згідно Додатку 3 до ТД передбачено: «…Замовник має право при поставці кожної окремої партії товару вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників(характеристик) товару та їх відповідності вимогам замовника. Учасники у складі тендерної пропозиції повинні письмово гарантувати можливість здійснення лабораторних досліджень газу природного, що постачається за умовами Договору, за рахунок учасника торгів. На підтвердження можливості проведення лабораторних дослiджень проб газу, учасником надається чинний договір з Акредитованою установою згідно чинного законодавства на провадження таких досліджень…».
Ця умова є дискримінаційною, адже наявність договору з Акредитованою установою на здійснення лабораторних досліджень газу природного значно обмежує права потенційних учасників торгів, чим звужує їх коло.
Слід зазначити, що ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання природного газу, які затверджені Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг № 201 від 16.02.2017року – не встановлено вимоги щодо наявності у Постачальника природного газу договору з Акредитованою установою на здійснення лабораторних досліджень газу природного.
А також не встановлено вимоги щодо наявності договору з Акредитованою установою на здійснення лабораторних досліджень газу природного ані Законом України «Про ринок природного газу», ані Кодексом Газотранспортної системи України.
Дану вимогу ТД Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зазвичай, вважає дискримінаційною, та зобов’язує Замовника внести зміни до документації.
- згідно Додатку 3 до ТД Замовника вказано: «…Документи, які учасник повинен надати для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі при подачі тендерної пропозиції:… 1.2. Копія договору на транспортування природного газу магістральними трубопроводами…».
Згідно Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг від 30.09.15 №2497 "Про затвердження типового договору транспортування природного газу" договір транспортування природного газу магістральними трубопроводам втратив чинність. Тому надання копії договору транспортування природного газу магістральними трубопроводами між Учасником та суб’єктом господарювання, що має ліцензію транспортування природного, нафтового газу і газу (метану) вугільних родовищ трубопроводами не є доцільним.
Просимо Замовника привести ТД у відповідність до норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом виключення дискримінаційних вимог та вимог, що суперечать чинному законодавству.
Відповідно до пункту 3 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.

При виявленні порушень роботи газовикористовуючих приладів (відповідно до Кодексу газорозподільних систем, затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.15, №2494 далі – Кодекс) споживачу газу необхідно письмовою заявою звернутись до відповідного газорозподільного підприємства стосовно контролю тиску та теплоти згоряння природного газу в розподільних мережах. Газорозподільне підприємство (як оператор газорозподільної мережі) протягом п'яти робочих днів з дня надходження такої заяви надає споживачу копії паспорта фізико-хімічних показників природного газу за останній календарний місяць, погодженого з Оператором газотранспортної системи. У разі надходження відповідної заяви Оператор газорозподільної мережі зобов'язаний направити свого представника для перевірки тиску газу та/або фізико-хімічних показників газу, що надходить споживачеві, за місцем виклику протягом двох робочих днів у містах і п'яти календарних днів у сільській місцевості в узгоджений із споживачем час. Якщо за результатами перевірки величини тиску та/або фізико-хімічних показників газу Оператором газорозподільної мережі буде підтверджено факт їх невідповідності вимогам Кодексу, Оператор газорозподільної мережі здійснює перерахунок об'ємів (обсягів) розподіленого/спожитого природного газу по об'єкту споживача відповідно до вимог Кодексу, а споживач отримує від Оператора газорозподільної мережі компенсацію, яка розраховується відповідно до глави 3 розділу 2 Кодексу. В іншому випадку споживач повинен компенсувати Оператору газорозподільної мережі витрати, понесені ним на перевірку якості та тиску газу.
А також незаборонено використання незалежних експертиз.
Відповідь замовника: 25.11.2019 13:11
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду
21.11.2019, 14:48. ID: UA-2019-11-16-000048-b.b2
Вимога (Скарга)
вимога
Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі , п 3.6.2 є така незаконна вимога «Згідно Кодексу ГТС (Розділ VII п.2) до договору транспортування замовники послуг транспортування повинні надати Оператору ГТС фінансове забезпечення щодо послуг балансування системи в вигляді: безвідкличної безумовної банківської гарантії; попередньої оплати; або передачі газу оператору ГТС, який є власністю замовника послуги балансування, в розмірі фінансового забезпечення (нотаріальні договори). В складі тендерної пропозиції учасники зобов’язані документально підтвердити свою відповідність зазначеній вище вимозі із строком чинності документу, що складає предмет закупівлі в період зима 2020-весна 2020- зима 2020р..». Ви не можете вимагати таку конфіденційну інформацію, адже ви є Замовником по тендеру, а не регулятором чи Оператором ГТС. Тому прошу вилучити цю незаконну вимогу, яку ви писали під «свого» учасника.
Відповідно до пункту 3 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідь замовника: 25.11.2019 13:04
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду
27.11.2019, 23:47. ID: UA-2019-11-16-000048-b.c3
Скарга до АМКУ
ТОВ "ПРОМГАЗ СІТІ"
Скарга
Скарга
Залишено без розгляду