Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 28.11.2019 15:19. Дата останього редагування моніторингу 23.12.2019 16:37

Дані автоматичних індикаторів ризиків

ID моніторингу UA-M-2019-11-28-000094  
ID 42b25f1ce197407099972c8f70eaaa70  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Моніторинг опубліковано
28.11.19
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм пункту 2 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 17.12.2019 16:01  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 грудня 2019 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Львівській області (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 08.11.2019 (протокол № 652); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «РАУН» та подані ним документи після аукціону; протоколи засідання тендерного комітету від 06.12.2019 № 713 та № 714; повідомлення про намір укласти договір від 06.12.2019 року. Проведеним моніторингом встановлено, що при оголошенні відкритих торгів за предметом закупівлі послуг «Встановлення світлофора на пішохідному перехресті в м. Жовква на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-09 Тернопіль – Львів – Рава Руська, км 152+200, Львівської області (поточний середній ремонт)» Замовником в оголошенні, а також в тендерній документацій (частина 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») визначено вимогу про надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу банківської гарантії, розмір такого забезпечення тендерної пропозиції встановлено в сумі 4 171,00 грн, що складає 1 відсоток від очікуваної вартості (417 101,00 грн). Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику RISK1-5_2, - не підтвердилася. Відповідно до норм частини 3 статті 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також, пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. У пункті 2 частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку № 2 до тендерної документації (текстова частина після таблиці) зазначено, що переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність або наявність підстав, визначених в частині 2 статті 17 Закону. Слід зазначити, що Мінекономрозвитку оприлюднено інформацію щодо переліків відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним (лист від 17.01.2019 № 3304-04/1983-06), до якої додано відповідну інформацію Державної фіскальної служби України. Так, в інформації ДФС України від 03.12.2018 № 22575/5/99-99-09-07-01-16 зазначено, що сума податкового боргу може змінюватись щоденно, отже, необхідність підтвердження відсутності заборгованості перед бюджетом у суб’єктів господарювання шляхом видачі їм довідок залишається. Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затверджено наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27.09.2018 за № 1102/32554, далі - Наказ Мінфіну № 733). Проведеним моніторингом встановлено, що в недотримання вимог пункту 2 частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку № 2 до тендерної документації переможцем торгів ТОВ «РАУН» не надано (не опубліковано) документ, що підтверджує відсутність або наявність підстав, визначених в частині 2 статті 17 Закону, а саме довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Отже, на порушення пункту 2 частини 1 статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів - ТОВ «РАУН», який не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону. На час завершення моніторингу (17.12.2019) Замовником договір з ТОВ «РАУН» не укладено. Частиною 1 статті 31 Закону визначено, що замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 17.12.2019 16:01  
Документи    

Інформація щодо оскарження у суді

Опис Замовник не погоджується з інформацією у висновку та, відповідно до частини 10 статті 7-1 готує позовну заяву для оскарження висновку в суді  
Законодавство Закон України "Про публічні закупівлі" Стаття закону: 8.10 Версія законодавства: 2020-04-19  
Дата публікації 23.12.2019 16:36  
Дата створення 23.12.2019 16:36  
Дата відкриття провадження Інформація відсутня  
Номер відкриття провадження Інформація відсутня  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.12.2019 № 213 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 03.12.2019 № 213 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-10-000014-a 10.11.2019. Дані автоматичних індикаторів ризиків.  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 03.12.2019 00:00  
Дата публікації 03.12.2019 17:49  
Дата створення 03.12.2019 17:49  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40165856  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 425-51-73
zabolotnya.monitoryng@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40479801  
Адреса організації Ukraine, Львівська, Львів  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.) 
+38 (0 67) 679-35-47
irenya08@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40479801  
Адреса організації Ukraine, Львівська, Львів  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.) 
+38 (0 32) 297-02-35
yarema.zakup@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 03.12.2019 17:49 - 25.12.2019 00:00  
Дата публікації висновку про результати 17.12.2019 16:01 - 02.01.2020 00:00