Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 08.01.2020 17:12. Дата останього редагування моніторингу 20.05.2020 11:15

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2020-01-08-000019  
ID 7b791c001fb44d00a32d7c053aa7cfd5  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Моніторинг опубліковано
08.01.20
Вирішено

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення норм частини 2 статті 32 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Відповідно до оприлюдненої 09.01.2020 Замовником інформації (в тому числі протоколу засідання тендерного комітету від 09.01.2020) торги за процедурою закупівлі відмінено.  
Дата публікації 11.01.2020 13:58  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського національного університету імені Івана Франка (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «ДОНАУ ЛАБ Україна»; протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 02.12.2019 та від 10.12.2019; повідомлення про намір укласти договір від 10.12.2019 року. Проведеним моніторингом встановлено, що на порушення пункту 13 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено кінцевого строку подання тендерних пропозицій (вказано лише «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій година кінцевого строку подання тендерних пропозицій, визначена електронною системою та зазначена на сайті Уповноваженого органу»). Замовник за результатами проведеної процедури визначив переможцем ТОВ «ДОНАУ ЛАБ Україна» та прийняв рішення про намір укласти з ним договір, яке оприлюднив в інформаційно-телекомунікаційній системі «ProZorro» 10.12.2019 року. Згідно з вимогами частини 2 статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю або не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Відповідно до абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю - протягом 2-х днів з дня його укладення; інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника - протягом 1-го дня з дня прийняття рішення про відхилення. Однак, проведеним моніторингом встановлено, що станом на 08.01.2020 в ІТС «ProZorro» щодо процедури закупівлі за ID UA-2019-11-08-003458-b не міститься інформації про укладення чи неукладення договору закупівлі. Враховуючи вимоги ст. 32 Закону, договір мав бути укладений не пізніше, ніж 30.12.2019 року. Однак, Замовником на порушення частини 2 статті 32 та частини 1 статті 10 Закону не укладено та не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом договір про закупівлю. Також, замовником станом на 08.01.2020 не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу будь якого іншого рішення, зокрема, про визначення переможцем наступного учасника, відхилення. Лише 09.01.2020 Замовником оприлюднено інформацію про відміну торгів  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 11.01.2020 13:58  
Документи    

Підтвердження факту усунення порушення

Опис порушення усунено (відміна торгів)  
Результат усунення порушень Усунуто  
Результат по кожному типу встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу: Підтверджено  
Дата створення 20.05.2020 11:14  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.01.2020 № 3 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.01.2020 № 3 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-08-003458-b 08.11.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 08.01.2020 00:00  
Дата публікації 09.01.2020 08:43  
Дата створення 09.01.2020 08:43  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40479801  
Адреса організації Ukraine, Львівська, Львів  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.) 
+38 (0 67) 679-35-47
irenya08@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40479801  
Адреса організації Ukraine, Львівська, Львів  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.) 
+38 (0 32) 297-02-35
oksanich_zakup@ukr.net 

Дати та терміни

Період моніторингу 09.01.2020 08:43 - 31.01.2020 00:00  
Дата публікації висновку про результати 11.01.2020 13:58 - 25.01.2020 00:00