Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 26.11.2019 17:04. Дата останього редагування моніторингу 17.12.2019 17:56

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2019-11-26-000064  
ID 2a1c770c35a742adb26fe46471ce7ae4  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
26.11.19
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17 Закону, пунктів 2, 9 та 10 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення частини четвертої статті 36 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником підписання контракту з учасником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 10.12.2019 10:54  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу закупівлі: 10 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області на 2019 рік (з змінами), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол тендерного комітету від 11.11.2019 №110, тендерну пропозицію ТОВ «КР-ГРУП», укладений договір №201 від 25 листопада 2019 року. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник у пункті 1 розділу V ТД визначив критерій оцінки тендерних пропозицій за ціною (з ПДВ), проте не зазначив питомої ваги цього критерію, чим порушив вимоги пункту 9 частини другої статті 22 Закону, яким передбачено, що тендерна документація, окрім іншого, повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Замовником у пункті 5 розділу ІІІ ТД не зазначено дату, з якої тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів, чим порушено вимоги пункту 10 частини другої статті 22 Закону. Водночас, на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не визначено способу документального підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, передбачених пунктами п’ятим та шостим частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Крім того встановлено, що у пункті 1 розділу ІІІ ТД та у пункті 2 розділу V ТД Замовник вимагає від учасників надати Проект договору про закупівлю згідно з Додатком 5 ТД з печаткою учасника та підписами уповноваженої особи. Однак, переможцем ТОВ «КР-ГРУП», надано Проект договору, який не відповідає проекту договору, наведеному в Додатку 5 ТД Замовника, а саме: - відсутній пункт 4.2 проекту договору, де зазначено, що «У разі затримки фінансування Замовника, з урахуванням підпункту 2 пункту 14 Прикінцевих положень Бюджетного кодексу України, розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником коштів для закупівлі на свій рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку не застосовуються»; - пункт 7.3 Проекту договору ТОВ «КР-ГРУП» не відповідає пункту 7.3 Проекту договору Замовника. Таким чином, Замовником на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «КР-ГРУП», як таку що не відповідає вимогам тендерної документації та уклав з ним Договір про закупівлю послуг з поточного ремонту від 25 листопада 2019 року №201 (далі – Договір). Поряд з цим, на порушення вимог частини четвертої статті 36 Закону Замовником укладено Договір з ТОВ «КР-ГРУП», в якому розділ 4 «Порядок здійснення оплати» та розділ 7 «Відповідальність сторін» не відповідають проекту договору, наданому в пропозиції учасника ТОВ «КР-ГРУП», натомість відповідає проекту договору, наведеному в Додатку 5 ТД Замовника. Відповідно до частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону. На порушення вимог частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу додатки до Договору, які відповідно пункту 13.5 Договору складають його невід’ємну частину (Додаток 1 «Договірна ціна (Розрахунок ціни)», Додаток 2 «Локальний кошторис», Додаток 3 «Відомість ресурсів», Додаток 4 «Ліцензія на виконання електромонтажних робіт»).  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 10.12.2019 10:54  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Інформація щодо розгляду висновку про результати моніторингу Згідно з п.9 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) передбачено, що тендерна документація, окрім іншого, повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Однак, ч.3 ст.28 Закону визначено, що у разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків, крім випадку застосування процедури конкурентного діалогу. У пункті 1 розділу V тендерної документації визначено тільки один критерій оцінки тендерних пропозицій - ціна (з ПДВ), відповідно, не має підстав визначати методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Відповідно до п. 10 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Оскільки, законодавством вже визначено дату з якої тендерні пропозиції вважаються дійсними - з дня розкриття тендерних пропозицій, то в п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації головним управлінням Пенсійного фонду в області визначено тільки строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними. На виконання вимог частини 3 ст. 17 та п. 2 частини 2 ст. 22 Закону, в пункті 6 Розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що "вимоги до учасників, установлені згідно з ст. 17 Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасника (переможця) установленим вимогам з пунктом 2 частини другої статті 22 зазначені в Додатку 3 до тендерної документації". В Додатку 3 тендерної документації "Документальне підтвердження інформації для учасників та переможців на виконання вимог статті 17 Закону" визначено спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною 1 та частиною 2 ст. 17 закону для учасників та переможця процедури закупівлі, зокрема, щодо відсутності підстав, передбачених пунктами п'ятим та шостим частини першої та частиною другою ст. 17 Закону. Головним управлінням Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області укладаючи договір про закупівлю з ТОВ "КР-ГРУП" узгоджено всі істотні умови договору. Закон України "Про публічні закупівлі" не містить переліку істотних умов договору про закупівлі. Відповідно до ч.1 ст. 36 цього Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України. І саме, кодифіковані норми цих документів містять перелік істотних умов, які обов’язково мають узгодити сторони договору, а саме предмет, ціну та строк дії договору. Таким чином, договір від 25.11.2019 року № 201 за всіма істотними умовами відповідає проекту договору, який наданий ТОВ "КР-ГРУП" в тендерній пропозиції. На виконання частини 1 статті 10 Закону, у визначені строки оприлюднено договір про закупівлю. З метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, додатки до договору № 201 від 25.11.2019 року розміщенo на веб-порталі Уповноваженого органу 17.12.2019 року. Крім того, зазначаємо, що до договору № 201 від 25.11.2019 року з ТОВ "КР-ГРУП" укладено додаткові угоди № 1 від 12.12.2019 та № 2 від 13.12.2019, що містять додатки, які оприлюднені у встановленому порядку та строки.  
Дата редагування  
Дата створення 17.12.2019 17:55  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.11.2019 № 63 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 26.11.2019 №63 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2019-10-21-000927-c 21.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Ігор ГАМУЛЯК  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 26.11.2019 00:00  
Дата публікації 26.11.2019 17:18  
Дата створення 26.11.2019 17:18  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913619  
Адреса організації Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.) 
+38 (0 96) 724-16-51
spasivoleksij@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913619  
Адреса організації Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.) 
+38 (0 96) 158-48-69
onufrakhanna@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 26.11.2019 17:18 - 18.12.2019 00:00  
Дата публікації висновку про результати 10.12.2019 10:54 - 25.12.2019 00:00