Процедура закупівлі оголошена 21.10.2019 19:23. Дата останніх змін - 28.11.2019 17:17

39130000-2 — Офісні меблі Офісні меблі (столи, шафи для документів та одягу) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-21-000908-c  
ID 34bfdffd4b74446e99d4c5323871c286  
Очікувана вартість закупівлі
430`833.33 грн
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Джерело фінансування: кошти державного бюджету

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ  
Очікувана вартість закупівлі 430`833.33 грн (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 4`308.33 грн  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Закупівля оголошена
21.10.19
Період уточнень
до 03.11.19
Період оскаржень
до 09.11.19
Подання пропозицій
до 13.11.19
Аукціон
14.11.19
Кваліфікація переможця
з 14.11.19
Пропозиції розглянуті
з 14.11.19
Завершена
28.11.19
22.10.2019, 09:38
Щодо участі ФОП і його ціни
Загальне запитання щодо оголошення
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 22.10.2019, 12:02)
Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Аукціон здійснюватиметься за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ. Відповідно до ч. 1 ст.28 Закону оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію «ціна тендерної пропозиції». У якості ціни тендерної пропозиції використовується загальна вартість предмета закупівлі без урахування податку на додану вартість (ПДВ). При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.