Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 22.10.2019 16:02. Дата останього редагування моніторингу 13.11.2019 15:31

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2019-10-22-000023  
ID da1e348290a0436d8939c7adc308ebdd  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.

Моніторинг опубліковано
22.10.19
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення вимог пункту 2 наказу Мінекономрозвитку № 490. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 22, та абзацу 8 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником пропозицій(ї) учасника(ів)  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 01.11.2019 12:36  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Дата закінчення моніторингу: 01 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Басейнового управління водних ресурсів річок Прут та Сірет (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 21.10.2019, зміни, внесені до тендерної документації від 24.10.2019, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 24 жовтня 2019 року. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів не внесена інформація про джерело фінансування закупівлі, чим не дотримано вимоги пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463, які набрали чинності 03.05.2019 (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490). Відповідно до пункту 7 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 447/28577, замовник/учасник може вносити зміни до інформації, яка вже оприлюднена на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». При цьому, Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення пункту 9 частини другої статті 22 Закону Замовник в описі методики оцінки за критерієм «Ціна» не зазначив інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Також, за результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника не містить переліку підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників, чим не дотримано вимоги абзацу 8 частини першої статті 31 Закону. Слід зазначити, що відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 01.11.2019 12:36  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис У межах проведення процедури закупівлі Екскаватор одноковшовий повноповоротний JCB JS-160W (або еквівалент) з індивідуальним номером UA-2019-10-21-003832-b було отримано звернення про що Замовник повідомляє: Щодо ПДВ Замовником внесено зміни від 05.11.2019 року та відредаговано відповідно до зазначених зауважень. Щодо «Джерела фінансування», то Замовником внесені зміни від 24.10.2019 року в оголошення цієї закупівлі в полі де зазначено Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та зазначено, що таке здійснюється з Державного бюджету України.  
Дата редагування  
Дата створення 06.11.2019 18:25  
Документи    

Підтвердження факту усунення порушення

Опис .  
Результат усунення порушень Частково усунуто  
Результат по кожному типу встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації: Не усунуто; встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель: Підтверджено; встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником пропозицій(ї) учасника(ів): Не усунуто  
Дата створення 11.11.2019 10:05  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.10.2019 № 45 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 22 жовтня 2019 року №45 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 9. UA-2019-10-21-003832-b від 21.10.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 22.10.2019 00:00  
Дата публікації 22.10.2019 17:09  
Дата створення 22.10.2019 17:09  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913650  
Адреса організації Ukraine, Чернівецька, Чернівці  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.) 
+38 (0 37) 255-28-80
innamoshuk@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913650  
Адреса організації Ukraine, Чернівецька, Чернівці  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.) 
+38 (0 37) 255-28-80
k.v.skutar@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 22.10.2019 17:09 - 12.11.2019 23:00  
Дата публікації висновку про результати 01.11.2019 12:36 - 16.11.2019 00:00