Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 09.10.2019 18:19. Дата останніх змін - 14.11.2019 17:08

Код за ДК 021:2015 – 39130000-2 (Лот 1 - офісні меблі (місце поставки: Національне антикорупційне бюро України, вул. Василя Сурикова, 3, м. Київ, 03035); Лот 2 - офісні меблі (місце поставки: Львівське територіальне управління Національного антикорупційного бюро України, вул. Грекова О. генерала, 3, м. Львів, 79007)

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-09-002595-b  
ID a06866c040a84fa2aa7393575f4bfc7b  
Ідентифікатор плану UA-P-2019-10-09-004481-b  
Загальна очікувана вартість закупівлі
354`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Строк поставки товару: не більше 40 (сорока) календарних днів з моменту укладання договору.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ  
Загальна очікувана вартість закупівлі 354`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
09.10.19
Період уточнень
до 15.10.19
Період оскаржень
до 21.10.19
Подання пропозицій
до 25.10.19
Аукціон
28.10.19
Кваліфікація переможця
з 28.10.19
Пропозиції розглянуті
з 01.11.19
Завершена
14.11.19

Специфікація закупівлі

Лот №1. Лот 1 - офісні меблі (місце поставки: Національне антикорупційне бюро України, вул. Василя Сурикова, 3, м. Київ, 03035)

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 255`200.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 2`552.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 28.10.2019 15:09 - 28.10.2019 15:36  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Покупець проводить оплату вартості товару, поставленого на підставі видаткових накладних і рахунків постачальника, в строк протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки товару покупцю, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця у 2019 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку покупця бюджетного фінансування, призначеного на оплату товару, покупець проводить оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця. Оплата товару здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок постачальника.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Стіл 750х1800х700. (Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України.)
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська обл., Київ, Василя Сурикова, 3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.12.2019
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 шт
2)
Тумба приставна 750х800х550. (Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України.)
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська обл., Київ, Василя Сурикова, 3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.12.2019
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 40 шт
3)
Тумба мобільна 620х500х420. (Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України.)
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська обл., Київ, Василя Сурикова, 3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.12.2019
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 шт

Тендерна документація

Нетипізований документ
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.10.2019 18:19
Версія документу від: 09.10.2019 18:19
ID: d61ffbcd479545f8a2e745a2aa4adfe6
Нетипізований документ
Додаток 2 Кваліфікаційні та інші вимоги.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.10.2019 18:19
Версія документу від: 09.10.2019 18:19
ID: 6c26437335544632b78e6b3d72e29f42
Нетипізований документ
Додаток 3 Технічний опис предмета закупівлі.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.10.2019 18:19
Версія документу від: 09.10.2019 18:19
ID: 1b88f0e14cd5485387b52f0da90e2323
Нетипізований документ
Додаток 4 Лист - гарантія (ст. 17).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.10.2019 18:19
Версія документу від: 09.10.2019 18:19
ID: c53a1deb945c4339b5520df7fb88fac6
Нетипізований документ
Додаток 5 Проєкт договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.10.2019 18:19
Версія документу від: 09.10.2019 18:19
ID: 60705e588e4443ee871693bfb7cdf93c
Нетипізований документ
Тендерна документація.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.10.2019 18:19
Версія документу від: 09.10.2019 18:19
ID: 2cccfadc94b34c3fa46afb8d8726d38f
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.10.2019 18:19
Версія документу від: 09.10.2019 19:21
ID: ab081e5061c145d9bd0fd144861b08db
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.10.2019 18:19
Версія документу від: 09.10.2019 18:19
ID: ab081e5061c145d9bd0fd144861b08db
Нетипізований документ
audit_a06866c040a84fa2aa7393575f4bfc7b_e76f434fd46f447d88093362ed2606c4.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.10.2019 15:36
Версія документу від: 28.10.2019 15:36
ID: bb7d3896deea4b08a775f65eb0b8bb1e

Лот №2. Лот 2 - офісні меблі (місце поставки: Львівське територіальне управління Національного антикорупційного бюро України, вул. Грекова О. генерала, 3, м. Львів, 79007)

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 98`800.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 988.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 28.10.2019 15:49 - 28.10.2019 16:10  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Покупець проводить оплату вартості товару, поставленого на підставі видаткових накладних і рахунків постачальника, в строк протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки товару покупцю, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця у 2019 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку покупця бюджетного фінансування, призначеного на оплату товару, покупець проводить оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця. Оплата товару здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок постачальника.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Стіл 750х1400х600. (Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України.)
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська обл., Львів, Грекова О. генерала, 3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.12.2019
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 шт
2)
Тумба мобільна 620х500х420. (Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України.)
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська обл., Львів, Грекова О. генерала, 3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.12.2019
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 8 шт
3)
Тумба приставна 750х800х550. (Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України.)
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська обл., Львів, Грекова О. генерала, 3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.12.2019
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 8 шт
4)
Стіл 750х1000х600. (Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України.)
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська обл., Львів, Грекова О. генерала, 3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.12.2019
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 шт
5)
Стіл 760х1600х800. (Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України.)
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська обл., Львів, Грекова О. генерала, 3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.12.2019
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 шт

Тендерна документація

Нетипізований документ
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.10.2019 18:19
Версія документу від: 09.10.2019 18:19
ID: 3c74134ec4da4568b7cc6e8213d1446b
Нетипізований документ
Додаток 2 Кваліфікаційні та інші вимоги.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.10.2019 18:19
Версія документу від: 09.10.2019 18:19
ID: 5dd60f3dac1b4a69bb20fe6ef0c6191f
Нетипізований документ
Додаток 3 Технічний опис предмета закупівлі.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.10.2019 18:19
Версія документу від: 09.10.2019 18:19
ID: a6c912ce9ae84df68fad7086124deade
Нетипізований документ
Додаток 4 Лист - гарантія (ст. 17).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.10.2019 18:19
Версія документу від: 09.10.2019 18:19
ID: d85578b2482d46cbbaf515989b19d446
Нетипізований документ
Додаток 5 Проєкт договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.10.2019 18:19
Версія документу від: 09.10.2019 18:19
ID: c5daf831556e46b69bbe0292528d0297
Нетипізований документ
Тендерна документація.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.10.2019 18:19
Версія документу від: 09.10.2019 18:19
ID: fc32c29711fc4c69bc709634b4fe226d
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.10.2019 18:19
Версія документу від: 09.10.2019 19:21
ID: ab081e5061c145d9bd0fd144861b08db
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.10.2019 18:19
Версія документу від: 09.10.2019 18:19
ID: ab081e5061c145d9bd0fd144861b08db
Нетипізований документ
audit_a06866c040a84fa2aa7393575f4bfc7b_0a535b23d0d84078add7e98b4c9154d2.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.10.2019 16:10
Версія документу від: 28.10.2019 16:10
ID: 3e4d054587b64ae29e002ebebcc09d7d

Дати та строки

Завершення періоду уточнень 15.10.2019 10:00  
Початок періоду прийому пропозицій 09.10.2019 18:22  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 25.10.2019 10:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 39751280  
Юридична адреса 03035, Україна, Київська обл., Київ, вул. Василя Сурикова, будинок 3  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 28.10.2019 16:10
Лот 1 - офісні меблі (місце поставки: Національне антикорупційне бюро України, вул. Василя Сурикова, 3, м. Київ, 03035)
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ПП "БУДПОСТАЧ"
ID: 6735bff6fb1f4f59852f168929003b1d
185`000.00
Гривня з ПДВ
2
ТОВ "Медіа-Вест"
ID: 51d58b4b31f4471382ff667bb901f0ae
253`680.00
Гривня з ПДВ
3
159`800.00
Гривня з ПДВ
Лот 2 - офісні меблі (місце поставки: Львівське територіальне управління Національного антикорупційного бюро України, вул. Грекова О. генерала, 3, м. Львів, 79007)
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ТОВ "Медіа-Вест"
ID: 51d58b4b31f4471382ff667bb901f0ae
92`400.00
Гривня з ПДВ
2
69`800.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Лот 1 - офісні меблі (місце поставки: Національне антикорупційне бюро України, вул. Василя Сурикова, 3, м. Київ, 03035)
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
159`800.00
Гривня з ПДВ
Дискваліфіковано
01.11.2019 16:17
2
185`000.00
Гривня з ПДВ
Переможець
01.11.2019 16:20
3
253`680.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
Лот 2 - офісні меблі (місце поставки: Львівське територіальне управління Національного антикорупційного бюро України, вул. Грекова О. генерала, 3, м. Львів, 79007)
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
69`800.00
Гривня з ПДВ
Дискваліфіковано
01.11.2019 16:18
2
92`400.00
Гривня з ПДВ
Переможець
01.11.2019 16:22

Повідомлення про намір укласти договір

Лот 1 - офісні меблі (місце поставки: Національне антикорупційне бюро України, вул. Василя Сурикова, 3, м. Київ, 03035)
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ПП "БУДПОСТАЧ"
Код ЄДРПОУ: 32339982
185`000.00
Гривня з ПДВ
01.11.2019
16:20
Лот 2 - офісні меблі (місце поставки: Львівське територіальне управління Національного антикорупційного бюро України, вул. Грекова О. генерала, 3, м. Львів, 79007)
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВ "Медіа-Вест"
Код ЄДРПОУ: 23959024
92`400.00
Гривня з ПДВ
01.11.2019
16:22

Укладені договори

Лот 1 - офісні меблі (місце поставки: Національне антикорупційне бюро України, вул. Василя Сурикова, 3, м. Київ, 03035)
Номер договору
406
Дата підписання
14.11.2019
Дата початку дії
14.11.2019
Дата завершення дії
26.12.2019
Ціна договору
185`000.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
154`166.67 Гривня
Лот 2 - офісні меблі (місце поставки: Львівське територіальне управління Національного антикорупційного бюро України, вул. Грекова О. генерала, 3, м. Львів, 79007)
Номер договору
397
Дата підписання
12.11.2019
Дата початку дії
12.11.2019
Дата завершення дії
26.12.2019
Ціна договору
92`400.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
77`000.00 Гривня