Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 18.10.2019 11:43. Дата останього редагування моніторингу 30.10.2019 17:29

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2019-10-18-000006  
ID 1a279ce03d074481a8d3be7324db9cc9  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
18.10.19
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Зелбудсервіс», установлено порушення вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 24.10.2019 17:20  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу закупівлі: 24 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу будівництва Косівської райдержадміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік (з змінами), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, протокол тендерного комітету б/д та б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Зелбудсервіс», укладений договір від 15 жовтня 2019 року №710-55-19. За результатами моніторингу установлено, що Замовником у пункті 1.1 Додатку 2 тендерної документації зазначено, що інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що використовується для виконання господарської діяльності Учасника повинна містити інформацію про найменування, кількість, термін експлуатації, стан зазначеного обладнання та матеріально-технічної бази. Проте, у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Зелбудсервіс» вищезазначена довідка не містить інформації про термін експлуатації обладнання та матеріально-технічної бази. Також, у пункті 3.1 Додатку 2 тендерної документації зазначено, що інформаційна довідка про досвід виконання аналогічного договору на виконання аналогічних робіт, який є предметом закупівлі повинна містити інформацію про найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назву предмета закупівлі. Проте, у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Зелбудсервіс» вищезазначена довідка не містить інформації про адреси та контактні номери телефонів Замовників. Крім того встановлено, що Замовником у Додатку 3 тендерної документації вимагається надати пояснювальну записку, щодо виконання зазначених робіт, яка повинна включати інформацію щодо відповідності пропозиції Учасника технічному завданню Замовника згідно пункту «Технічна частина» ТД. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Зелбудсервіс» вищезазначена пояснювальна записка відсутня. За результатами аналізу встановлено, що у Додатку 4 тендерної документації Замовником від учасника вимагається надати перелік документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою та другою статті 17 Закону, та інші вимоги до учасника торгів, зокрема: - інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) з посиланням на Зведені відомості про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а також щодо можливого подальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами Антимонопольного комітету України, розміщена на офіційному веб-порталі Антимонопольного комітету України www.amc.gov.ua в розділі «Діяльність у сфері державних/публічних закупівель», в якій учасник підтверджує, що протягом останніх трьох років він не був притягнений до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів); - інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що учасник або учасник попередньої кваліфікації не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). За результатами аналізу встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «Зелбудсервіс» вищезазначені довідки не завантажені. Також, слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Зелбудсервіс» на веб-порталі Уповноваженого органу завантажено лист-згоду формі, що не відповідає формі визначеній Замовником у Додатку 8 тендерної документації. Таким чином, Замовником на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Зелбудсервіс», у зв’язку з її невідповідністю вимогам тендерної документації та яку визнано переможцем. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником укладено договір від 15.10.2019 №710-55-19 (далі – Договір) з ТОВ «Зелбудсервіс». Водночас Замовник не оприлюднив додатків до договору, які відповідно розділу 21 Договору складають його невід’ємну частину (Додаток 1 «Договірна ціна на виконання робіт з локальним кошторисом, відомістю ресурсів», Додаток 2 «Графік виконання робіт», Додаток 3 «Графік фінансування робіт» на веб-порталі Уповноваженого органу, чим порушив вимоги частини першої статті 10 Закону.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 24.10.2019 17:20  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Розглянувши зауваження Західного офісу Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.) щодо надання документів переможцем торгів ТОВ «Зеленбудсервіс», Відділ будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Косівської районної державної адміністрації Івано-Франківської області повідомляє про наступне: Щодо зауваження, яке стосується пункту 1.1 Додатку 2 тендерної документації щодо інформаційної довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що використовується для виконання господарської діяльності. Тендерна документація Учасника містила довідку про перелік обладнання, а також документи, які підтверджують кількість, власність та інформацію про їх купівлю, що дозволяє встановити термін їх експлуатації (файли «МТБ» «Довідка МТБ», «Наявність приміщення» у тендерній пропозиції Учасника). Також, у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Зелбудсервіс» у файлі «Пояснююча записка» міститься інформація щодо відповідності пропозиції Учасника технічному завданню Замовника згідно пункту «Технічна частина» ТД. Щодо подання інформації, яка міститься у Додатку 4 тендерної документації учасник надав перелік документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою та другою статті 17 Закону, та інші вимоги до учасника торгів, зокрема у файлі «Довідка про відсутність підстав відмови» надана відповідна інформація. Відповідно до п.5 Розділу 3 Тендерної документації «Замовник не вимагає від учасника документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону, а також інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільними». Замовник самостійно перевіри інформацію, яка міститься у відкритих державних реєстрах. Також, у пункті 3.1 Додатку 2 тендерної документації зазначено, що інформаційна довідка про досвід виконання аналогічного договору на виконання аналогічних робіт, який є предметом закупівлі повинна містити інформацію про найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назву предмета закупівлі. Проте, у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Зелбудсервіс» вищезазначена довідка не містить інформації про адреси та контактні номери телефонів Замовників., проте у складі тендерної документації подані копії вказаних договорів, які містять відповідну інформацію. Крім того встановлено, що стосується Додатку 3 тендерної документації учасник надав інформацію про відсутність підстав відмлви згідно ст. 17 Закону. Відповідно до п.5 Розділу 3 Тендерної документації «Замовник не вимагає від учасника документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону, а також інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільними». Замовник самостійно перевіри інформацію, яка міститься у відкритих державних реєстрах. Також, слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Зелбудсервіс» на веб-порталі Уповноваженого органу завантажено лист-згоду у формі, що відповідає формі визначеній Замовником у Додатку 8 тендерної документації Файл «Про захист персональних даних». Для додаткової перевірки статусу суб’єктів господарювання існують відкриті інтернет ресурси, до яких є вільний доступ. Тим більше відповідно до п 7 ст. 28 ЗУ Про публічні закупівлі замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Розрахунок договірної остаточної ціни знаходиться у пропозиції учасника переможця. В ЗУ Про публічні закупівлі відсутні вимоги, щодо сканування і подання разом з договором розрахунку ціни, якщо він є в твердому вигляді апри підписанні договору, але на вимогу Західного офісу Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.) будуть додатково завантажені розрахунки договірної ціни. Таким чином, зауваження уповноваженого органу є необгрунтованими, а рішення про відміну закупівлі підлягає скасуванню.  
Дата редагування  
Дата створення 30.10.2019 17:29  

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.10.2019 № 54 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 18.10.2019 № 54 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2019-09-11-000902-c 11.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 18.10.2019 00:00  
Дата публікації 18.10.2019 12:43  
Дата створення 18.10.2019 12:43  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913619  
Адреса організації Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.) 
+38 (0 68) 759-11-52
gamulyakig@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації Західний офіс Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913619  
Адреса організації Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Західний офіс Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.) 
+38 (0 66) 441-05-75
viktoriiagrabovetska@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 18.10.2019 12:43 - 08.11.2019 23:00  
Дата публікації висновку про результати 24.10.2019 17:20 - 07.11.2019 23:00