Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 10.12.2020 12:52. Дата останього редагування моніторингу 02.02.2021 14:12

Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

ID моніторингу UA-M-2020-12-10-000027  
ID ba7f8c9fb2eb40f89cb8047227de80bc  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
10.12.20
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності внесення змін до договору вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених законом, – порушень не установлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.  
Дата публікації 23.12.2020 13:38  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020, яка діяла на момент оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності внесення змін до договору вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету Замовника б/д б/н оприлюднену в електронній системі закупівель 04.09.2020, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОЕКОТРЕЙДІНГ» (далі – ТОВ «ТЕХНОЕКОТРЕЙДІНГ»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.09.2019 № 418/19-ТК щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕХНОЕКОТРЕЙДІНГ» на відповідність вимогам тендерної документації та Закону, визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «ТЕХНОЕКОТРЕЙДІНГ» та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «ТЕХНОЕКОТРЕЙДІНГ», повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 24.09.2019, укладений договір про закупівлю від 11.10.2019 № ЦРЕКМ/В-19174, повідомлення про внесення змін до договору оприлюднені в електронній системі закупівель 17.10.2019 та 18.12.2019, додаткову угоду від 15.10.2019 № 1 до договору поставки від 11.10.2019 № ЦРЕКМ/В-19174, додаткову угоду від 18.12.2019 № 2 до договору поставки від 11.10.2019 № ЦРЕКМ/В-19174 щодо продовження строку дії договору поставки від 13.11.2019 № ЦРЕКМ/В-19206 до 31.03.2020 в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, звіт про виконання договору про закупівлю від 11.10.2019 № ЦРЕКМ/В-19174 оприлюднений в електронний системі закупівель 17.12.2020. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Замовником укладено з ТОВ «ТЕХНОЕКОТРЕЙДІНГ» договір поставки від 11.10.2019 № ЦРЕКМ/В-19174 на суму 3 194 448,00 грн з ПДВ, відповідно до пункту 12.7 розділу 12 якого зазначено, що термін дії даного договору встановлюється з моменту його підписання до 31.12.2019 року, а в разі наявності потреби ЗАМОВНИКА, що підтверджено відповідним повідомленням та рознарядкою направленими на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА та в частині оплати – до повного виконання. Замовником укладено додаткову угоду від 18.12.2019 № 2 до договору поставки від 11.10.2019 № ЦРЕКМ/В-19174 щодо продовження строку дії договору поставки від 11.10.2019 № ЦРЕКМ/В-19174 до 31.03.2020, а в разі наявності потреби ЗАМОВНИКА, що підтверджено відповідним повідомленням та рознарядкою направленими на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА та в частині оплати – до повного виконання, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, на суму 638 889,60 грн з ПДВ. Загальна вартість договору поставки від 11.10.2019 № ЦРЕКМ/В-19174 з урахуванням додаткової угоди від 18.12.2019 № 2 становить 3 833 337,60 грн з ПДВ. Під час проведення моніторингу процедури закупівлі 14.12.2020 Південним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику надано запит про надання пояснень щодо здійснення Замовником розрахунків у повному обсязі за договором поставки від 11.10.2019 № ЦРЕКМ/В-19174 з урахуванням додаткової угоди від 18.12.2019 № 2 до договору поставки від 11.10.2019 № ЦРЕКМ/В-19174. На що 17.12.2020 Замовником через електронну систему закупівель надано відповідь від 17.12.2020 № 6/5713, згідно з якою станом на 01.12.2020 отримано товар на суму 3 833 337,60 грн з ПДВ, за який сплачено коштів у сумі 3 833 337,60 грн з ПДВ, та заборгованість відсутня. Також, Замовником 17.12.2020 оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору від 11.10.2019 № ЦРЕКМ/В-19174. Отже, відповідно до відповіді Замовника договір поставки від 11.10.2019 № ЦРЕКМ/В-19174 виконаний станом на 01.12.2020 як з боку Постачальника в частині поставки товару так і з боку Замовника в частині оплати за поставлений товар. Водночас встановлено, що відповідно до даних офіційного порталу публічних фінансів України EDATA.GOV.UA (https://spending.gov.ua) 15.04.2020 Замовником здійснено остаточну оплату за договором поставки від 11.10.2019 № ЦРЕКМ/В-19174 з урахуванням додаткової угоди від 18.12.2019 № 2 у сумі 452 736,00 грн з ПДВ, що свідчить про повне виконання зобов’язань з боку Замовника в частині оплати за поставлений товар 15.04.2020. При цьому, відповідно до абзацу 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на вебпорталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Таким чином, враховуючи термін дії договору поставки від 11.10.2019 № ЦРЕКМ/В-19174 з урахуванням додаткової угоди від 18.12.2019 № 2 до 31.03.2020 та остаточну оплату за поставлений товар з боку Замовника 15.04.2020 кінцевим терміном оприлюднення звіту про виконання договору поставки від 11.10.2019 № ЦРЕКМ/В-19174 протягом трьох днів з дня виконання договору з урахуванням вихідних та святкових днів є 21.04.2020. Отже, Замовником оприлюднено 17.12.2020 на вебпорталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору поставки від 11.10.2019 № ЦРЕКМ/В-19174 протягом трьох днів з дня виконання договору з порушенням строків оприлюднення інформації про закупівлі, визначених абзацом 10 частини першої статті 10 Закону.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 23.12.2020 13:38  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Добрий день. Замовником розглянуті зауваження, викладені у висновку, проведений відповідний аналіз, розбір з відповідальними фахівцями закупівлі UA-2019-09-04-002698-b. Замовник вживає всі належні заходи, щодо своєчасного усунення недоліків у роботі та обов’язкове виконання законодавства України. Виявлені моніторингом Державної аудиторської служби України та аналізом фахівців АТ «Укрзалізниці» зауваження обов’язково усуваються Замовником. На майбутнє будуть вжиті всі належні заходи щодо недопущення будь яких зауважень.  
Дата редагування  
Дата створення 02.02.2021 14:12  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.12.2020 Одеса № 459 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 09.12.2020. В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 09.12.2020 № 459 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 16 UA-2019-09-04-002698-b 04.09.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 09.12.2020 00:00  
Дата публікації 10.12.2020 13:31  
Дата створення 10.12.2020 13:31  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40477150  
Адреса організації Ukraine, Одеська, Одеса  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.) 
+38 (0 48) 724-35-76
molodoi2003@ukr.net 

Дати та терміни

Період моніторингу 10.12.2020 13:31 - 05.01.2021 00:00  
Дата публікації висновку про результати 23.12.2020 13:38 - 13.01.2021 00:00