| Опис |
За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та вимог про усунення порушень установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Енерго Строй Сервіс» встановлено порушення вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено. |
|
| Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель |
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку, зокрема шляхом розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. |
|
| Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі |
Дата закінчення моніторингу: 13 березня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації
про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), роз’яснення до процедури, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 13.09.2019 (зі змінами), реєстри тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС» (далі – ТОВ «ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС») (лот 1, 2), протокол засідання тендерного комітету від 11.10.2019, повідомлення про намір укласти договір від 11.10.2019, договір про закупівлю від 30.10.2019
№ ЦЗВ-02-03819-01, укладений з ТОВ «ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС» за лотом 1 та 2, повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода
від 28.12.2019 № 1 до договору.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що через електронну систему закупівель оприлюднені запитання та вимоги до Замовника
від 23.08.2019 та 26.08.2019 щодо тендерної документації, відповідь на які надана 13.09.2019 та 11.09.2019 відповідно, тобто з перевищенням терміну (три робочі дні) для надання роз’яснень, чим порушено вимоги частини першої статті 23 Закону.
Відповідно до пункту 3.6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник установив вимогу щодо переліку документів, які надаються учасниками для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам відповідно до статей 16, 17 Закону, що зазначені в пункті 3.1. Додатку № 2 до тендерної документації, зокрема, щодо надання учасниками Довідки довільної форми за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреної печаткою з інформацією про відсутність підстав, визначених у ч. 1, 2 ст. 17 Закону за орієнтовним зразком відповідно до додатку № 5.
Поряд з тим, тендерна пропозиція ТОВ «ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС» не містила інформацію щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пункті 9 частини першої статті 17 Закону, чим не дотримано вимоги пункту 3.1. Додатку № 2 тендерної документації.
На порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та всупереч вимогам абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону не відмінив торги у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій.
Проте, Замовник визнав переможцем торгів за лотами №№ 1, 2 ТОВ «Енерго Строй Сервіс» з яким уклав договір поставки від 30.10.2019
№ ЦЗВ-02-03819-01 на загальну суму 3 795 049,20 гривні. |
|