Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 21.08.2019 16:27. Дата останніх змін - 21.08.2019 16:27

Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ-21, вул. Грушевського Михайла, 28/2 , м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ),Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 22, вул. Васильківська, 38, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ-24, вул. Круглоуніверситетська,17, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ),Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 37, вул. Зої Космодем'янської, 22, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 39, проспект Науки, 4, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 40, вул. Васильківська, 7/7, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 83, проспект Науки, 63, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 112, вул. Парково-Сирецька, 11, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ),Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 187, вул. Академіка Заболотного, 20-А, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ)

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-21-002890-c  
ID a9fcff78888644c4b6ed13d9c08543eb  
Очікувана вартість закупівлі
99`387.60 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Замурування вікон доставки у ВПЗ замовника в м. Києві. Якість робіт, що є предметом цього Договору та матеріали, що використовуються при їх виконанні, повинні відповідати вимогам проекту виконання робіт і діючим нормативним документам, стандартам, технічним та іншим умовам прийнятих для даного виду робіт. Виконавець забов’язується надати копії документів, що підтверджують якість матеріалів, що використовуються при виконанні робіт (висновки державної санітарно-епідемілогічної експертизи, сертифікат якості/відповідності (якщо матеріали підлягають сертифікації), тощо).

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника АТ "Укрпошта" в особі київської міської дирекції  
Очікувана вартість закупівлі 99`387.60 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
21.08.19
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
21.08.19

Умови оплати згідно із договором

Подія Підписання договору  
Опис Джерело фінансування : кошти товариства. Умови оплати відповідно п.2 договору а саме: Платежі за Договором здійснюються Замовником шляхом переказу коштів у гривнях в безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця. Попередня оплата в розмірі 50 % від Договірної ціни (з урахуванням ПДВ 20%) сплачується Замовником не пізніше 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Договору. Остаточні розрахунки здійснюються протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів виконання робіт, що складаються на підставі наданих Замовнику форм КБ-2В та КБ-3 після надання Виконавцем повного об’єму робіт відповідно до Додатку №1 до Договору.  
Тип оплати Аванс  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 30%  
Період 15 банківські дні  
Подія Надання послуг  
Опис Джерело фінансування : кошти товариства. Умови оплати відповідно п.2 договору а саме: Платежі за Договором здійснюються Замовником шляхом переказу коштів у гривнях в безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця. Попередня оплата в розмірі 50 % від Договірної ціни (з урахуванням ПДВ 20%) сплачується Замовником не пізніше 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Договору. Остаточні розрахунки здійснюються протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів виконання робіт, що складаються на підставі наданих Замовнику форм КБ-2В та КБ-3 після надання Виконавцем повного об’єму робіт відповідно до Додатку №1 до Договору.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 70%  
Період 20 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ-21, вул. Грушевського Михайла, 28/2 , м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ),Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 22, вул. Васильківська, 38, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ-24, вул. Круглоуніверситетська,17, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ),Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 37, вул. Зої Космодем'янської, 22, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 39, проспект Науки, 4, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 40, вул. Васильківська, 7/7, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 83, проспект Науки, 63, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 112, вул. Парково-Сирецька, 11, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ),Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 187, вул. Академіка Заболотного, 20-А, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ)
Класифікація за ДК 021:2015: 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2019
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9 послуга

Тендерна документація

Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.08.2019 16:21
Версія документу від: 21.08.2019 16:21
ID: 5a793762d7624692a734f5854474f9c8

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника АТ "Укрпошта" в особі київської міської дирекції  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 01189979  
Юридична адреса 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 22  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Укладені договори

Номер договору
61-2315
Дата підписання
21.08.2019
Дата початку дії
21.08.2019
Дата завершення дії
31.12.2019
Ціна договору
99`387.60 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
82`823.00 Гривня