Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 07.11.2019 17:47. Дата останього редагування моніторингу 19.11.2019 20:30

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2019-11-07-000040  
ID 82912236ce7748709ee03b479637abff  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Моніторинг опубліковано
07.11.19
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 та частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником пропозицій(ї) учасника(ів)  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.  
Дата публікації 15.11.2019 15:27  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи спільної власності територіальних громад Роздільнянського району «Роздільнянський районний центр забезпечення та обслуговування закладів і установ освіти» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію зі змінами (далі – ТД), яку затверджено рішенням тендерного комітету від 15.10.2019, тендерні пропозиції учасників ТОВ «ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД» та ПрАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО», протоколу засідання тендерного комітету щодо визначення переможцем процедури відкритих торгів закупівлі від 05.11.2019, повідомлення про намір укладення договору від 05.11.2019, пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 13.11.2019 № 1161, отримані через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу на стадії розкриття пропозицій, їх розгляду і оцінки встановлено, що Замовник під час розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям, визначених у тендерній документації допустив до аукціону тендерні пропозиції учасників торгів ТОВ «ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД» та ПрАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» (протокол розгляду тендерних пропозицій від 28.10.2019) та прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю з ПрАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено 05.11.2019). За результатами аналізу тендерних пропозицій ТОВ «ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД» та ПрАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» встановлена їх невідповідність технічним вимогам визначеним пунктом 7.8 додатку № 1 до тендерної документації, а саме: «Для підтвердження договірних відносин з виробником вугілля учасник повинен надати копію діючого договору про співпрацю учасника із безпосереднім виробником вугілля (якщо учасник не являється виробником), його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, покупцем марок, що становлять предмет закупівлі за даними торгами. Копія договору про співпрацю має бути завірена підписом та печаткою обох сторін». Натомість, ТОВ «ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД» у складі своєї тендерної пропозиції надає копію договору поставки № 01-02/2018 від 01.02.2018, укладений з постачальником ТОВ «Вуглепостач транс» та копію договору поставки № 0107/2019 від 01.07.2019, укладений з постачальником ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «Вугілля Дон Прайм». В свою чергу, ПрАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» у складі своєї тендерної пропозиції надає копію договору поставки вугільної продукції № 21-06/17 від 21.06.2017, укладений з постачальником ТОВ «Вуглепостач транс» та копію договору поставки вугільної продукції № ДГ-0000004 від 09.08.2018, укладений з постачальником ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «Вугілля Дон Прайм». Отже, у складі тендерних пропозиції ТОВ «ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД» та ПрАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» не надали будь-яких документів, інформації або відомостей, які свідчать про їх договірні відносини із безпосереднім виробником вугілля (копію діючого договору про співпрацю), його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, покупцем марок, що становлять предмет закупівлі за даними торгами. Крім того, ТОВ «ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД» та ПрАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» у складі своїх тендерних пропозицій не надали фактичного підтвердження взаємовідносин постачальників вугільної продукції ТОВ «Вуглепостач транс» та ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «Вугілля Дон Прайм» із безпосереднім виробником вугілля. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Південним офісом Держаудитслужби було надано запит Замовнику від 08.11.2019 про надання пояснення щодо обґрунтування рішення замовника про відповідність тендерних пропозиції учасників ТОВ «ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД» та ПрАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» вимогам тендерної документації. Пояснення Замовника, надані листом від 13.11.2019 № 1161, не містять підтвердження відповідності тендерних пропозицій учасників ТОВ «ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД» та ПрАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерні пропозиції учасників у разі якщо вони не відповідають умовам тендерної документації. Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону не відхилив тендерні пропозиції ТОВ «ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД» та ПрАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО», як такі, що не відповідають умовам тендерної документації, прийняв рішення про допущення вказаних пропозицій до аукціону, а також згідно з частиною 1 статті 31 Закону не відмінив торги, у зв’язку з допущенням до оцінки тендерних пропозицій менше ніж двох учасників.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 15.11.2019 15:27  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Замовник не погоджується з висновком проведеного моніторингу  
Дата редагування  
Дата створення 19.11.2019 20:29  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ 07.11.2019 Одеса № 391 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 07.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Олексія ЯКОВЛЄВА від 07.11.2019 Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 07.11.2019 № 391 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 8. UA-2019-08-21-000737-a 21.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 07.11.2019 00:00  
Дата публікації 08.11.2019 09:42  
Дата створення 08.11.2019 09:42  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40477150  
Адреса організації Ukraine, Одеська, Одеса  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.) 
+38 (0 48) 724-35-76
rapsodia9@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 08.11.2019 09:42 - 30.11.2019 00:00  
Дата публікації висновку про результати 15.11.2019 15:27 - 30.11.2019 00:00