Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 25.07.2019 18:02. Дата останього редагування моніторингу 30.07.2019 09:39

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2019-07-25-000032  
ID b37fdd159d9a4887a5ad27a5808cef0c  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.

Моніторинг опубліковано
25.07.19
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, пункту 9 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на інші встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 26.07.2019 13:03  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 26 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «1-а Міська клінічна лікарня Полтавської міської ради» (далі – замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 16.07.2019 № 52 (далі – тендерна документація). За результатами моніторингу закупівлі установлено, що в оголошенні про проведення відкритих торгів не відображено інформацію у пунктах 10-2 «Джерело фінансування закупівлі», чим порушено вимоги пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в частині складання форми оголошення про проведення відкритих торгів. Замовником в тендерній документації здійснено посилання на нормативні документи, які втратили чинність, а саме: - постанова Кабінету Міністрів України від 05.09.1996р. № 1071 «Про порядок закупівлі лікарських засобів закладами та установами охорони здоров'я, що фінансуються з бюджету», втратила чинність на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 16.03.2017 № 180 «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України»; - Указ Президента України від 16 вересня 2015 року № 549/2015 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», втратив чинність на підставі Указу Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». Вказане не відповідає абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Тендерна документація, окрім іншого повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв, про що свідчать норми пункту 9 частини другої статті 22 Закону. В порушення вказаної норми в тендерній документації (пункт 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції») зазначено перелік критеріїв та методику оцінки тендерної пропозиції без зазначення питомої ваги критерію. Крім того установлено, що замовник застосовує до переможця процедури закупівлі зобов’язання понад визначені Законом. Зокрема, в пункті 2 Розділу V тендерної документації передбачено, що на учасника-переможця торгів можуть покладатися витрати на оплату послуг консультанта торгів в сумі не більше 4000,00 грн, наданих замовнику відповідно до укладеного між замовником та консультантом торгів договору про надання юридичних послуг. За таких обставин замовником встановлена вимога до переможця щодо здійснення оплати за витрати з надання консультаційних послуг за договором на користь третьої особи. Проте Закон не передбачає можливість встановлення додаткових умов щодо оплати переможцем витрат, пов'язаних з наданням послуг замовнику третьою особою. Таким чином, наведені вище витрати, які відшкодовуються за надання послуг третьою особою, не відносяться до предмету закупівлі. Також установлено, що зміст тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів не встановлюють для учасників єдиного підходу при підготовці тендерних пропозицій. Зокрема, в пункті 3.5.11 тендерної документації міститься посилання «конкурентний діалог», при цьому фактично застосована процедура – відкриті торги. Окрім цього, в оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації вказано різні строки поставки товару: - до 31 грудня 2019 року – в оголошенні про проведення відкритих торгів; - протягом місяця з дня укладення договору 2019 року – в пункті 4.4 розділу І тендерної документації та пункті 5.1 проекту договору (Додаток № 3 до тендерної документації). Окремо слід зауважити, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги, на що вказують норми частини першої статті 31 Закону.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 26.07.2019 13:03  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Всі виявлені порушення усунені шляхом внесення змін  
Дата редагування  
Дата створення 29.07.2019 13:23  
Документи    

Підтвердження факту усунення порушення

Опис Замовником завантажено документи та здійснено інформування в електронній системі закупівель.  
Результат усунення порушень Усунуто  
Результат по кожному типу встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації: Підтверджено; встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель: Підтверджено  
Дата створення 30.07.2019 09:39  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.07.2019 № 37 Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 25.07.2019 № 37 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2019-07-16-001395-b 16.07.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник Управління Ірина САЛОГУБ  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 25.07.2019 00:00  
Дата публікації 25.07.2019 18:45  
Дата створення 25.07.2019 18:45  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 41127020  
Адреса організації Ukraine, Полтавська, Полтава  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.) 
+38 (0 95) 309-54-62
Bondarenko_4321@ukr.net 

Дати та терміни

Період моніторингу 25.07.2019 18:45 - 16.08.2019 00:00  
Дата публікації висновку про результати 26.07.2019 13:03 - 10.08.2019 00:00