Опис |
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення абзацу першого пункту 2 наказу Мінекономрозвитку № 490.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства щодо визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності укладання договору, відповідності умов договору умовам ціни пропозиції учасника – порушень не встановлено. |
|
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель |
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. |
|
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі |
Дата закінчення моніторингу: 20 липня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі, далі – Закон), своєчасності укладання договору, відповідності умов договору умовам ціни пропозиції учасника.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Носівської селекційно-дослідної станції Миронівського інституту пшениці імені В.М. Ремесла Національної академії аграрних наук України (далі – Замовник) на 2019 рік, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 19.06.2019, договір оренди сільськогосподарської техніки з оператором від 06.07.2019 № 7 (далі – Договір), укладений Замовником з фізичною особою-підприємцем Лащенко Сергій Вікторович (далі – ФОП Лащенко С.В.), пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління), яке оприлюднено в електронній системі закупівель 13.07.2020.
Аналізом питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579, а саме: в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури відсутня інформація щодо джерела фінансування закупівлі (п. 8.2 повідомлення) та посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі (п. 14 повідомлення).
Відповідно до вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
За результатами моніторингу встановлено, що Договір укладено на суму 388 000,00 грн та строк його дії визначено до 31.12.2019 (п. 10.1 Договору) або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань, оплата послуг здійснюється за фактично надані послуги (п. 4.1 Договору).
За даними пошуково-аналітичної системи (https://www.007.org.ua) та єдиного веб-порталу використання публічних коштів (https://spending.gov.ua) встановлено, що за період з 01.08.2019 по 09.10.2019 Замовником за Договором оплачено ФОП Лащенко С.В. 388 000,00 гривень.
На запит Управління про надання пояснень щодо стану виконання Договору, укладеного з ФОП Лащенко С.В., Замовник 13.07.2020 повідомив, що Договір в частині розрахунків та поставки товарів виконаний.
Таким чином, зобов’язання за Договором обома сторонами виконані станом на 09.10.2019 в повному обсязі.
Проте, станом на 20.07.2020 звіт про виконання договору не оприлюднено Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, чим порушено вимогу абзацу 10 частини першої статті 10 Закону. |
|