Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 15.06.2019 11:23. Дата останніх змін - 15.06.2019 11:28

Капуста білокачанна свіжа рання

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-15-000011-a  
ID 7fad212da35f42a4a541d51f371e9b50  
Очікувана вартість закупівлі
3`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Капуста білоголова свіжа (рання) - головки повинні бути свіжі, цілі, чисті, цілком сформовані, не уражені хворобами, непророслі, типової для ботанічного сорту форми і забарвлення (пізня зимових сортів - біла), без стороннього запаху та присмаку, без ознак гнилі, без механічних пошкоджень та ушкоджень сільськогосподарськими шкідниками; середнього розміру, вагою не менше 1,5-2 кг. Джерело фінансування - місцевий бюджет

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Житомирський навчально-виховний комплекс № 38  
Очікувана вартість закупівлі 3`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
15.06.19
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
15.06.19

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату товару (далі - рахунку) або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 90 календарних днів з дня поставки з урахуванням вимог даного договору.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 90 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Капуста білокачанна свіжа рання
Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вулиця Святослава Ріхтера 10-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14.06.2019 - 31.12.2019
Ціна за одиницю (не обов'язково): 1000 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 300 кг

Тендерна документація

Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.06.2019 11:23
Версія документу від: 15.06.2019 11:23
ID: 21f2c70403c94cd0a2b0a450f054ecd3

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Житомирський навчально-виховний комплекс № 38  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 22061545  
Юридична адреса 10008, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Святослава Ріхтера 10-А  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
3`000.00
Гривня без ПДВ
Переможець
15.06.2019 11:25

Укладені договори

Номер договору
49/19 КС
Дата підписання
14.06.2019
Дата початку дії
14.06.2019
Дата завершення дії
31.12.2019
Ціна договору
3`000.00 Гривня без ПДВ