Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 12.06.2019 21:30. Дата останніх змін - 02.08.2019 16:44

код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція 3 Лота (Лот №1 Севофлуран ; Лот №2 Тіопентал 1,0; Лот № 3 Пероксид водню 35%) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-12-002495-b  
ID 2484af9b3b39439baf214f3a49d86bb7  
Загальна очікувана вартість закупівлі
3`544`552.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Лот №1 Севофлуран ; Лот №2 Тіопентал 1,0; Лот № 3 Пероксид водню 35%

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Національний інститут раку  
Загальна очікувана вартість закупівлі 3`544`552.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 106`336.56 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
12.06.19
Період уточнень
до 17.06.19
Період оскаржень
до 23.06.19
Подання пропозицій
до 27.06.19
Аукціон
01.07.19
Кваліфікація переможця
з 01.07.19
Пропозиції розглянуті
з 17.07.19
Завершена
02.08.19
14.06.2019, 15:42. ID: UA-2019-06-12-002495-b.c1
Вимога (Скарга)
Рівень відношення Лот 1.Севофлуран
Гарантійний лист
Відповідно до пункту 6 Розділу 3 Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Національного інституту раку від 11 червня 2019 року №65/6, учасник повинен надати гарантійний листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару.
Вважаємо, що таке положення потребує змін із наступних причин:

І. Хоча Законом України «Про публічні закупівлі» (частина 3 статті 22) замовникам надано право вносити у тендерну документацію іншу інформацію відповідно до законодавства, але це повинно бути зроблено таким чином, щоб не обмежувати конкуренцію та не призводити до дискримінації учасників (частина 4 статті 22).
Враховуючи відсутність у виробника / дилера тощо обов’язку будь-яким чином реагувати на відповідні запити учасників публічних закупівель щодо надання гарантійних листів можливість учасників подати тендерну пропозицію цілком залежить від волевиявлення третіх осіб – виробника (представництва, філії), представника, дилера, дистриб’ютора, і це обмежує можливість участі у торгах.
Доводи замовника про те, що жоден виробник / представник виробника і т.п. не відмовить учаснику у наданні таких листів не ґрунтується на законодавстві України і не спростовує суджень, викладених у попередніх абзацах.

ІІ. Формулювання пункту 6 Розділу 3 Тендерної документації звужує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками предмета закупівлі, їх представництвами / філіями, дилерами тощо. Це суттєво обмежує кількість учасників процедури закупівлі і позбавляє права участі осіб, які не мають прямих правовідносин із виробниками, їх дилерами тощо, але станом на момент проведення відкритих торгів володіють у повному обсязі предметом закупівлі (зараз на нашому складі наявні 640 одиниць Севофлурану) разом із супровідними документами на нього (н., документами про імпорт товару). Такі дії Замовника містять ознаки обмеження конкуренції та дискримінації учасників, що є порушенням частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».

ІІІ. Здатність учасника продати той чи інший лікарський засіб (можливість поставки у кількості, якості тощо) підтверджується, насамперед, відповідним дозволом держави у формі ліцензії, видача якого засвідчує матеріально-технічну здатність ліцензіата здійснювати розповсюдження медичних препаратів на території України.
Однак, замовник на перше місце ставить гарантійний лист від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником), який, судячи зі змісту, слугуватиме для замовника єдиним доказом можливості учасника поставити предмет закупівлі.
При цьому, замовник не обґрунтовує як такий лист пов'язаний із можливістю учасника поставити товар, адже виробник товару може і не бути а ні учасником закупівель, а ні стороною договору про поставку, а тому не нестиме відповідальності перед замовником, у той час як відповідальним за поставку (як і за збитки, що можуть бути завдані невиконанням умов договору), є учасник, з яким такий правочин укладено.
Крім того, замовник не враховує, що предмет закупівлі може знаходитись у власності учасника торгів (наприклад, у нашому аптечному складі зараз знаходиться 640 одиниць Севофлурану). Таким чином, гарантійний лист позбавлений юридичної значимості, тому що його наявність / відсутність жодним чином не впливає на поставку товару, оскільки товар уже знаходиться в Україні.

За таких обставин, просимо Тендерний комітет Національного інституту раку:
- відмінити пункт 6 Розділу 3 Тендерної документації,
або (шляхом внесення змін у даний пункт):
- дозволити взяти участь у закупівлі особам, що володіють предметом закупівлі, однак не зв’язані з виробником медичних препаратів, його представництвом / філією, дилером, дистриб’ютором тощо. У такому разі учасника можна зобов’язати додати до своєї тендерної пропозиції складську довідку про наявність у нього необхідної кількості лікарського засобу, що закуповується.
Шановний учасник, розглянувши Вашу вимоги стосовно відміни пункту 6 Розділу 3 Тендерної документації, щодо надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, повідомляємо наступне.
Усі процедури закупівлі на придбання лікарських засобів та виробів медичного призначення, які проводяться нами протягом 2019 року містять вимогу щодо надання зазначеного гарантійного листа, що передусім спрямовано на здійснення закупівлі товару належної якості та унеможливлює закупівлю фальсифікатів. Крім цього, встановлюючи вимогу про надання даного документу у складі тендерної пропозиції наша установа отримує певні гарантії щодо поставки товару у необхідній кількості, належної якості та з належним строком придатності. Досягти аналогічного результату при поставці товару, у випадку відсутності даної вимоги є вкрай неможливим. Крім цього, незрозумілим є Ваші аргументи з приводу неможливості надання такого гарантійного листа виробника. Встановлена вимога щодо надання гарантійного листа надає Вам можливість, як потенційному учаснику надати даний лист не лише від виробника товару, а й від його представника, дилера, дистриб’ютора, що в жодному разі не може вважатись порушенням, оскільки жодним чином не обмежує коло потенційно можливих учасників та не дискримінує їх. Враховуючи вищевикладене Ваша вимога залишається без задоволення.
Відповідь замовника: 18.06.2019 18:40
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена