Процедура закупівлі оголошена 23.05.2019 17:58. Дата останніх змін - 23.05.2019 18:09

Оплата послуг, крім комунальних (кошти місцевого бюджету)

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-23-000688-b  
ID 370e569f3f124e6998dd4dd3f1c63789  
Очікувана вартість закупівлі
2`110.00 грн
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Організатор закупівлі

Найменування замовника Управління праці та соціального захисту населення Коростенської райдержадміністрації  
Очікувана вартість закупівлі 2`110.00 грн (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Звіт про укладений договір
 
Закупівля оголошена
23.05.19
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
23.05.19

Специфікація закупівлі

1)
Обслуговування комп'ютерної техніки, заправка картриджів, ремонт оргтехніки (кошти місцевого бюджету)
Класифікація за ДК 021:2015: 50000000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул.І.Франка,5
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.05.2019 - 31.12.2019
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 од

Тендерна документація

Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.05.2019 17:58
Версія документу від: 23.05.2019 17:58
ID: 656a678a54ac45f6ab3deed27d5f9c9e

Організатор закупівлі

Найменування замовника Управління праці та соціального захисту населення Коростенської райдержадміністрації  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 03192690  
Юридична адреса 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул. Франка, 5  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
2`110.00
грн без ПДВ
Переможець
23.05.2019 18:05

Укладені договори

Номер договору
395
Дата підписання
22.05.2019
Дата початку дії
22.05.2019
Дата завершення дії
31.12.2019
Ціна договору, визначена за результами переговорів
2`110.00 грн без ПДВ