Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 14.08.2019 17:13. Дата останього редагування моніторингу 30.09.2019 17:31

Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

ID моніторингу UA-M-2019-08-14-000020  
ID 5be9d6c4cf924d999effdf209168214f  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
14.08.19
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення норм абзацу 2 пункту 2 Наказу. За результатами аналізу питань щодо відображення закупівлі у річному плані (додатках), визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, укладання додаткової угоди – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 09.09.2019 16:38  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 05 вересня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік Державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції учасників ТОВ «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД», ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56», ДП «Вінницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТОВ «Спільне українсько-австрійське підприємство «ІНТЕРВІАС УКРАЇНА», протоколи засідань тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД» від 12 червня 2019 року №129, щодо визначення переможця торгів від 21 червня 2019 року №140, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю послуг від 04 липня 2019 року №4Д, звіт про результати проведення процедури закупівлі, додаткову угоду від 09 липня 2019 року №1 до договору про закупівлю послуг від 04 липня 2019 року №4Д, повідомлення про внесення змін до договору та пояснення від 28 серпня 2019 року отримане від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що замовником на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (далі – Наказ), не внесена інформація, зокрема: у повідомлення про намір укласти договір - про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі; у повідомлення про внесення змін до договору - про суму договору після внесення змін та кількість товарів або обсягу виконання робіт чи надання послуг після внесення змін.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 09.09.2019 16:38  
Документи    

Інформація щодо оскарження у суді

Опис Частина 10 Стаття 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.  
Дата публікації 23.09.2019 09:14  
Дата створення 23.09.2019 09:14  
Дата відкриття провадження Інформація відсутня  
Номер відкриття провадження Інформація відсутня  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Відповідно до абзацу другого частини 8 Статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. На виконання вимог абзацу другого частини 8 Статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» (далі Замовник) надає заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О-02-03-01 Вінниця-Гнівань-Тиврів км 15+311 – 37+351, протяжність 22,04км (с. Селище – м.Тиврів) в межах Вінницької області» (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-04-23-000675-b). Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» не погоджується з висновком про результати моніторингу закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О-02-03-01 Вінниця-Гнівань-Тиврів км 15+311 – 37+351, протяжність 22,04км (с. Селище – м.Тиврів) в межах Вінницької області» (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-04-23-000675-b), складеним ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ з наступних причин: 9 вересня 2019 року ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ було оприлюднено Висновок про результати моніторингу закупівлі, у якому міститься інформація про те, що: Замовником на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (далі – Наказ), не внесена інформація, зокрема: у повідомлення про намір укласти договір - про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі; у повідомлення про внесення змін до договору - про суму договору після внесення змін та кількість товарів або обсягу виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» передбачена ФОРМА ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір, у примітці до якої вказано, що інформація у даній формі заповнюється електронною системою закупівель автоматично. ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів щодо закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О-02-03-01 Вінниця-Гнівань-Тиврів км 15+311 – 37+351, протяжність 22,04км (с. Селище – м.Тиврів) в межах Вінницької області» (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-04-23-000675-b) було сформовано 23 квітня 2019 року, тобто до набрання чинності наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Мінекономрозвитку) від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490” (далі – Наказ), яким унесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, зокрема у форму Оголошення та форму Повідомлення про намір укласти договір. Відповідно Замовником під час оголошення закупівлі не вказувалась інформація, передбачена наказом № 463, зокрема: «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «Джерело фінансування закупівлі». Таким чином, у формі Повідомлення про намір укласти договір, яке було сформовано 21 червня 2019 року, дана інформація також відсутня. Внесення Замовником змін у форму Оголошення не передбачено законодавством та функціоналом майданчика Zakupki.Prom.ua. Замовник звернувся до офіційного учасника системи електронних державних закупівель ProZorro - Zakupki.Prom.ua. з офіційним листом для підтвердження вищевказаної інформації, на який отримано лист-відповідь за вихідним номером 1004/09 від 10.09.2019 року (додається). Даним листом Zakupki.Prom.ua. підтверджує, що поле «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» на момент оголошення закупівлі не було реалізоване в системі Prozorro тому у формі Повідомлення про намір укласти договір воно також відсутнє. Крім того зазначається, що поля «Джерело фінансування закупівлі» у формі Повідомлення про намір укласти договір, а також «Сума договору після внесення змін» та «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін» у формі Повідомлення про внесення змін до договору на даний момент ще не реалізовані в системі Prozorro. Міністерство економічного розвитку і торгівлі України листом-роз’ясненням № 3304-04/22177-06 від 28.05.2019 року описує механізм оприлюднення інформації, що мала б міститися у обов’язкових полях, передбачених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Мінекономрозвитку) від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490”. Даний лист має примітку, стосовно того, що листи Міністерства економічного розвитку і торгівлі України не встановлюють норм права, носять рекомендаційний та інформативний характер. Отже, виходячи із всього вищесказаного, Замовник Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» при проведенні закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О-02-03-01 Вінниця-Гнівань-Тиврів км 15+311 – 37+351, протяжність 22,04км (с. Селище – м.Тиврів) в межах Вінницької області» (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-04-23-000675-b) керувався чинним законодавством та механізмами, передбаченими системою електронних державних закупівель ProZorro. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель не має місця в даній закупівлі.  
Дата редагування  
Дата створення 16.09.2019 10:27  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.08.2019 №45 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 14.08.2019 №45 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3.UA-2019-04-23-000675-b 23.04.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 14.08.2019 00:00  
Дата публікації 15.08.2019 11:35  
Дата створення 15.08.2019 11:35  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40479560  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 43) 266-11-51
sovazakupivli@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 15.08.2019 11:35 - 10.09.2019 00:00  
Дата публікації висновку про результати 09.09.2019 16:38 - 24.09.2019 00:00