Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель |
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. |
|
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі |
Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Управління капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації
(далі – Замовник) від 26.03.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю
«РБК ІНТЕРРЕСУРСИ», повідомлення про намір укласти договір (згідно протоколу тендерного комітету від 16.04.2019), договір від 15.05.2019 № 26/19.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник в тендерній документації установив вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження інформації, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритому єдиному державному реєстру, доступ до якого є вільним, чим порушив норми частини третьої цієї статті та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Крім того установлено, що тендерний комітет Замовника відповідно до оприлюдненого протоколу від 16.04.2019 визначив переможця торгів – товариство з обмеженою відповідальністю «РБК ІНТЕРРЕСУРСИ» з остаточною ціновою пропозицією 5 763 837,97 грн та оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.
Відповідно до частини другої статті 32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Станом на дату початку проведення моніторингу закупівлі (14.05.2019) в електронній системі закупівель була відсутня інформація щодо укладеного договору та/або будь-які рішення Замовника щодо цієї закупівлі після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Водночас, 15.05.2019 Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив договір від 15.05.2019 № 26/19, який уклав на 29 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір.
Отже, на порушення частини другої статті 32 Закону Замовник не уклав протягом 20 днів з переможцем торгів договір про закупівлю.
Відповідно до абзацу четвертого частини другої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв'язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. |
|