Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 13.07.2020 14:41. Дата останього редагування моніторингу 23.07.2020 14:21

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2020-07-13-000028  
ID b09687d24aa34c6c91ce169c19258a53  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
13.07.20
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8, абзацу десятого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності оприлюднення наміру укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.  
Дата публікації 23.07.2020 14:21  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 23 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла на час проведення закупівлі (далі – Закон), оприлюднення оголошення про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток до річного плану) Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 22 березня 2019 б/н (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій за лотом 1, тендерна пропозиція за лотом 1 товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» (далі - ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ»), рішення Уповноваженої особи за лотом 1 від 15.04.2019 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 15.04.2019, договір про закупівлю від 26.04.2019 №С/470-19/287У-17В за лотом 1, додаткова угода №1 від 16.09.2019, додаткова угода №2 від 30.10.2019, додаткова угода №3 від 26.12.2019, додаткова угода №4 від 10.01.2020. Відповідно до вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. При цьому, результатами моніторингу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено, що відповідно до пункту 12.1 Договору дія його триває до 31.12.2019, а в частині розрахунків до повного виконання Сторонами прийнятих на себе зобов’язань. Також, Замовник оприлюднив додаткову угоду №3 від 26.12.2020, якою продовжено строк дії Договору до 31.01.2020. За даними пошуково-аналітичної системи (https://www. 007.org.ua) установлено, що станом на 25.03.2020 зобов’язання ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» за договором від 26.04.2019 №С/470-19/287У-17В виконані в повному обсязі (1 171 089,76 грн). З огляду на зазначене, Замовник оприлюднив звіт про виконання договору 03.04.2020 або на 9 день з дня виконання договору, чим порушено вимоги абзацу десятого частини першої статті 10 Закону. В ході моніторингу, 15.07.2020 направлено запит Замовнику про надання пояснень та документів щодо вищевказаного факту. Станом на 23.03.2020 або протягом шести робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень відповідь на запит Замовником не надано, чим порушено частину п’яту статті 8 Закону.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 23.07.2020 14:21  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.07.2020 № 32-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Віктор ГАЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 13.07.2020 № 32-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-03-22-002938-b від 22.03.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 13.07.2020 00:00  
Дата публікації 13.07.2020 14:59  
Дата створення 13.07.2020 14:59  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913671  
Адреса організації Ukraine, Волинська, Луцьк  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.) 
+38 (0 50) 554-51-87
igor.girko@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Волинська обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913671  
Адреса організації Ukraine, Волинська, Луцьк  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Волинська обл.) 
+38 (0 66) 987-41-20
viktoryja83@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 13.07.2020 14:59 - 04.08.2020 00:00  
Дата публікації висновку про результати 23.07.2020 14:21 - 07.08.2020 00:00